sobota, 9. mája 2015

my summer plans

Leto 2015 sa blíži neskutočnou rýchlosťou a tak Vám prezradím, aké sú moje plány na tohtoročné leto a obdobie po ňom. Neraz som už písala o tom, že mojím najväčším snom je navštíviť krásne a slnečné Los Angeles. Ani neviem ako ani kedy sa mi zrodila v hlave táto myšlienka, ale trvá to už niekoľko rokov a vždy som si vravela, že ja sa tam raz jednoducho dostanem, nech to stojí čo to stojí! Ja som proste ten typ človeka, ktorý keď si niečo zaumieni a vytýči si určitý cieľ, tak si za ním ide a robí všetko pre to, aby sa to nakoniec podarilo. Všetky letá za posledné roky som strávila doma. Nerátam dovolenky, ktoré trvali týždeň a pár dní, pretože okrem tých dní voľna som leto vždy strávila pomáhaním okolo domu či u starých rodičov v záhrade. Minulý rok som si povedala, že urobím všetko preto, aby som tohtoročné leto išla niekde na brigádu, pretože to minuloročné som si vôbec neužila. Nechodila som sa kúpať (dobre, možno dvakrát som bola s kamarátkou), stále som mala čo robiť a celé leto ubehlo tak, že som ani nepostrehla, že mám prázdniny. Prišiel december a ja som začala premýšľať nad tým, že som vo štvrtom ročníku a vlastne je to taká posledná príležitosť vycestovať niekam a využiť to, že som ešte študent. Začala som si hľadať rôzne informácie o agentúrach, trošku pátrať o cenách a po tom, čo som našla úplnou náhodou agentúru nie veľmi známu, no fakt perfektnú, Alaska Travel, tak som sa s touto myšlienkou vybrala za rodičmi a povedala im o mojom nápade. Trošku som sa bála toho, že budú protestovať, ale ani tentokrát ma nesklamali. Ani som nemusela dopovedať a hneď mi povedali, aby som neváhala, išla a chopila sa možnosti pokiaľ ju ešte mám. Skúšala som zisťovať, či by niektorá z kamarátok nechcela ísť tiež a tak sa ku mne jedna, s ktorou sa už poznáme dlhé roky pripojila a začali sme zisťovať 
bližšie informácie ďalej :) 

zdroj: google.com
Prečo sme sa rozhodli práve pre agentúru Alaska Travel? Veľkú úlohu zohralo to, že som na ich stránke uvidela príklady miest, z ktorých si študenti môžu vyberať a rozhodnúť sa pre zamestnanie. Boli tam fakt zaujímavé ponuky po celom USA a navyše ak ste mali nejakú konkrétnu predstavu o mieste, stačilo im napísať a oni by sa pre Vás pokúsili nájsť práve také. To, čo som vedela hneď na začiatku a čo som hneď aj vylúčila bolo, že do campu ísť nechcem. Nelákalo ma to, pretože väčšinou sú tie campy na odlahlom mieste kde sa len ťažko dostanete niekde do väčšieho mesta a taktiež byť s deťmi v tábore nie je nič pre mňa. Ja rada objavujem nové miesta a tak som si práve preto priala byť niekde vo väčšom meste, v ktorom sa počas voľna môžeme ísť prejsť do mesta, poprípade si urobiť výlet do toho najbližšieho. Čo sa týka výberu pracovných pozícií, to sme zostali skutočne milo a príjemne prekvapené nad tým množstvom, z ktorého sme mali na výber. Mali sme k dispozícii vyberať si z viac než 100 pracovných ponúk, čo som skutočne nečakala a veru výber nebol jednoduchý. Toto bolo ďalším veľkým plusom tejto našej agentúry. O komunikácii s nimi ani nehovorím. Odpisovali rýchlo, milo a ochotne so všetkým stále poradili, snažili sa nám vo všetkom vyhovieť a pomôcť nájsť to najlepšie pracovné miesto, pretože pre nich je najdôležitejšie to, aby si to leto študenti užili a cítili sa na danom mieste spokojne :) Po 4 absolvovaných pohovoroch na rôzne miesta nám nakoniec práve oni našli pracovnú ponuku do Pismo Beach, čo je v Californii a je to prekrásne a veľké mesto, ktoré je vzdialené 1 hodinu od Santa Barbary a len 4 hodiny od môjho vysnívaného LA :) Náplňou mojej práce bude predávať v obchode s oblečením a suvenírmi, takže skutočne veľmi dobré miesto. Na obchodoch je dobré to, že ste v neustálom kontakte s ľuďmi a tak sa veľmi teším na to, že budem mať možnosť neustálej komunikácie s nimi. Bohužiaľ, týždenne budeme pracovať len 35 hodín čo je 
trošku málo a tak si snáď nájdeme ešte najaký druhý job. Každopádne to, že sa neviem dočkať ani nemusím hovoriť :) 


Hoci mám teraz plnú hlavu učenia, pretože vzhľadom k tomu, že odlietam 6.6. a mám na urobenie skúšok len 2 týždne, tak je toho fakt strašne veľa a budem sa tešiť úplne najviac, ak sa mi podarí zvládnuť všetko čo je spojené so školou, aby som sa mohla vydať na letné dobrodružstvo :) Teším sa na ľudí, nové miesta, rôzne jedlá a potraviny, ktoré sú tam predpokladám iné a neviem sa dočkať toho ako Vám to všetko pofotím. Chcela by som natáčať aj videá, tak snáď budem mať trošku času si k tomu sadnúť, pretože ako sa strihajú vôbec netuším a nemám s tým žiadne skúsenosti, tak uvidím, či sa mi to nakoniec podarí zvládnuť. Každopádne fotiť budem určite úúúplne všetko :) Čo sa týka mojich plánov na leto, tak tie zahŕňajú to, čo som Vám v krátkosti opísala. A čo po lete? To, že ma čaká výskum súvisiaci s mojou diplomovou prácou je škoda spomínať, lebo radšej na to ani nechcem myslieť. Čo by som však chcela je urobiť si kurz výživového poradcu, takže toto je môj nový cieľ, ktorý som si dala a pôjdem si za ním :) Toto je to, čomu sa chcem v budúcnosti venovať a ostať verná tejto oblasti a možno práve toto bude takým prvým krokom k tomu, aby sa mi otvorili nejaké dvierka, keďže pomaly budem končiť na druhom stupni vysokej školy a je na čase premýšľať nad tým, akým smerom sa ďalej uberať. Či mi všetko vyjde tak ako plánujem uvidíme, no chcela som sa s Vami podeliť o túto moju radosť a nadšenie a priblížiť Vám tak moje plány. Neviem koľkí si prečítajú tento rozsiahly článok, ktorý je odo mňa úplne nezvyčajní 
a tak sa nechám prekvapiť. Zároveň by ma však zaujímalo, aké sú Vaše plány na leto, či sa chystáte niekam do zahraničia či dovolenky :)

zdroj: google.com

14 komentárov:

  1. To ti přeju =) určitě si to užiješ. Taky bych někam vycestovala, ale letošní prázdniny strávím měsíc na praxi a možná mi výjde filmový festival v Karlových Varech a cyklovýlet s rodiči. Takže letos žádné zahraničí. Každopádně tvoje plány vypadají zajímavě, přemýšlím, že bych to příští rok zkusila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď aj ty to máš super! :) Najviac ti závidím ten cyklovýlet s rodičmi. Takéto výlety sú úplne najlepšie, takže určite sa budeš mať aj ty super :) A podľa mňa je to ešte lepšie než nejaká dovolenka ;) Podľa mňa určite treba využiť príležitosť lebo nikdy nevieme čo príde, takže budeš mať kopu času si to premyslieť a snáď fakt nenastanú ani u nás žiadne komplikácie a bude to super :)

      Odstrániť
  2. Můj sen. Cestovat. Poznávat. Moc ti to přeju, užij si to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem! Budem sa snažiť a nech aj tebe vyjdú tvoje sny ;)

      Odstrániť
  3. Luci to je krásný, hrozně moc ti to přeju!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luci, to vyzerá, že ťa čaká skvelé leto plné zážitkov! Veľmi ti prajem, aby ti všetko vyšlo ako si plánuješ..a po lete aj ten výživový poradca ;-)
    My s priateľom sa chystáme toto leto s jeho bratom a frajerkou na motorkách do Rumunska a Bulharska, takže som tiež zvedavá, ako to celé dopadne a čo nás v daných krajinách (dúfam, že milo) prekvapí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéééj!!! To teda bude zážitok! To ste teda riadne odvážni hlavne si dávajte pozor a zároveň si poriadne užite to dobrodružstvo :) Budeš sa mať úplne skvele! :)

      Odstrániť
  5. Ahoj,
    strašná náhoda že som dala pred nedávnom sledovať tvoj blog, ale ja idem s kamarátkou cez leto tiež do Pismo beach, tiež ideme do obchodu robiť, ale pravdepodobne je to iný obchod. :) My odlietame 4.6. Ale tiež sme si už s nejakou babou písali na fb že tam idú a mám pocit, že v ten istý deň ako ty,tak buď si to ty alebo tvoja kamarátka. :D Tak ak chceš sa ozvi. :) michaela.pagacova31@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh aká náhoda :D inak hej hej bola som to ja :)

      Odstrániť
  6. Mě přítel přemluvil, takže někam v létě pojedeme. Já hrozně moc cestovat chci, ale zároveň trpím fobií z cestování, takže.. Není to nejjednodušší. Dalším problémem je, kam jet. Přítel chce na opačnou stranu země než já. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lucka, veľmi ti toto dobrodružstvo prajem. Určite si to tam poriadne užiješ a samozrejme dúfam, že uvidíme čo najviac fotiek aj my :) ja by som sa tiež rada zúčastnila tohto programu, ale uvidíme, či sa mi to podarí o rok, alebo potom až vo štvrtáku :) Ja plány na leto ešte žiadne nemám, ale určite by som sa rada išla pozrieť niekam k moru a oddýchnuť si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wooow! No ty se máš, moc ti to závidím, protože i mým snem je se jednou podívat do LA, no bohužel (nebo bohudík? :D) už nejsem student. Abych pravdu řekla, tak taky nevím, kde se zrodila ta myšlenka, že mě LA neskutečně láká, ale moc bych si přála tam být aspoň dva týdny, i když můj problém je jazyková bariéra, která mi v tom brání, proto máš ohromné štěstí, že se ti to splní ;))) Užij si to! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Lucka :)
    Uži si západne pobrežie, maj veľa pozitívnej energie, objavuj nové a krásne miesta. Snáď mi osobne porozprávaš (niekedy) ako si sa mala. Pozdravujem :)

    OdpovedaťOdstrániť