utorok, 19. mája 2015

novinky aj (ne)novinky do kuchyne VI.

Raw Indické krekry s garam masala 

Opäť tento typ príspevku nezačnem ničím iným než novinkou, ktorú som si kúpila a to týmito raw krekrami :). Veľmi som sa potešila, keď som v obchode uvidela, že rozšírili svoju ponuku o nové druhy krekrov a ja som asi 5 minút stála pri poličke s krekrami rozhodujúc sa, ktoré z nich si vezmem. Tieto sa od tých čo som Vám ukazovala v minulých príspevkoch odlišujú v tom, že základ tvoria kešu orechy (boli na výber krekry aj s para orechmi a mandľami) a potom pohánka. Mne osobne tie pohánkové placky čo som si kúpila ešte dávnejšie nechutili vôbec a určite by som si ich už znova nekupovala, ale tieto napriek tomu, že takisto obsahujú pohanku, sú úplne perfektné! Krásne voňali, tá vôňa sa dá prirovnať asi pagáčikom, čomu dopomohlo zrejme 
korenie garam masala a vlastne vďaka tejto skúsenosti som sa rozhodla to korenie aj kúpiť :). 


Pôvodne som išla do obchodu s tým, že si kúpim niečo na jedenie pokiaľ neprídem domov, takže taký malý snack v podobe tyčinky Bombus bolo to, prečo som do obchodu šla. Keď som však zbadala tieto krekry, tak bolo rozhodnuté, že si vyberiem niektoré z nich. Veľmi dobre zasýtia, sú v peknom a praktickom balení, takže Vám vojdu do každej kabelky a ešte sú aj dobré! Ak budete mať možnosť, určite si ich kúpte :) Jedli ste ich už? Máte radi 
raw výrobky? :)


Pre pokračovanie klikni na Continue


Cottage Cheese, zn. Rajo
Tento týždeň som si pokúpila cottage cheese asi každého druhu aký mali, ale aby som ich vyfotila ma napadlo až neskoro. Tak som zachytila aspoň tento, pretože tento cottage zn. Rajo je môj najobľúbenejší. Cottage cheese mám strašne rada a jem ho kludne len tak, bez všetkého, lebo tak ho mám najradšej :) Kúpila som si tiež kombináciu šunka a chren, ktorú som mala po prvýkrát a ten som si zamiešala do šalátu a napriek tomu, že mal takú výraznejšiu chuť, tak mi veľmi chutil :) To isté môžem povedať o pažítke a chilli, pretože aj tieto dve sú úplne perfektné. Tento cottage mám rada kvôli jeho konzistencii a je 
praktickom balení a tak si ho takmer stále beriem so sebou aj do školy. 


Javorový sirup BIO
Javorový sirup som si kúpila prvýkrát, pretože som ho chcela veľmi vyskúšať :) 
Je fakt veľmi dobrý a na poliatie ovsenej kaše alebo dochutenie do jogurtov úplne ideálny.


Acidko zn. Rajo
Občas kefír vymením za Acidko a na prípravu nápojov použijem práve toto. 
Toto Acidko mám najradšej kvôli chuti a veľkému baleniu a keďže ochutené si nekupujem, tak vždy skončím u tohto :)


Raw tyčinka Raw Bite
Túto tyčinku som mala možnosť ochutnať po prvýkrát, nakoľko som po nej siahla, pretože nemali moje obľúbené tyčinky Bombus. Táto kokosová bola dobrá voľba, pretože tie s kombináciou kokosu sú moje najobľúbenejšie a inak to nebolo ani u tejto. Bola veľmi dobrá, chuťovo sa mi podobala na kokosovú Lifebar, ale Bombus tyčinky u mňa predsa len vedú, nielen čo sa chuti týka, ale aj ceny. Túto tyčinku, ktorá má 50gr som kúpila v 
obchode so zdravou výživou za 1,80€.


A odfotila som Vám ju aj detajlnejšie :)


Ďatle bez kôstok
Ďatle ste mohli vidieť v poslednom recepte na raw guľky a doteraz sa u nás neobjavovali ďatle nikdy, ale teraz sa to určite zmení :) Je to veľmi dobrá sladkosť pokiaľ Vás pochytí chuť na sladké, pretože sú fakt neskutočne sladké a navyše na vyrábanie raw dobrôt sú úplne ideálne. Ako som spomínala, určite sa chystám ešte niečo z nich v blízkej dobe urobiť, takže potom Vám spíšem opäť nejaký recept :) Navyše za 0,5kg balenie som zaplatila len 2,70€, 
čo je úplne super cena. 


Ricotta
Túto ricottu kupujeme v Kauflande a je fakt veľmi dobrá. Ja mám ricottu strašne rada, dokážem ju jesť samotnú alebo si ju pridám do ovsenej kaše, 
poprípade zamiešam do jogurtového nápoja, či použijem pri pečení.


Garam masala korenie
Spomínané garam masala, ktoré je súčasťou krekrov, ktoré som Vám ukazovala na prvom obrázku. Kúpila som si ho práve potom ako som ochutnala tie krekry a vonia neskutočne dobre. Zatiaľ som ho použila len pri príprave zeleninových hranoliek, ktorým dodalo úžasnú chuť a hlavne vôňu, tak sa veľmi 
teším ako si s ním pripravím mäso či dusenú zeleninu. Skutočne odporúčam vyskúšať! 


Raw Kokosová Lifebar tyčinka
Vyskúšala som aj Lifebar tyčinku, konkrétne túto s kokosovou príchuťou a takisto veľmi chválim :)
Ja týmto tyčinkám jednoducho nemám čo vytknúť a vždy si raw tyčinky kupujem veľmi rada. 
Inú príchuť som ešte neskúšala, takže ak máte tip, budem rada ak mi nejakú odporučíte :)


Toto je na dneska všetko a tak Vám prajem príjemný zvyšok večera  :)
L.

10 komentárov:

  1. Kokosová lifebar mi taky hrozně chutnala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Samé dobroty, to člověka honí mlsná jen to vidí. Velmi podařené fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Javorový sirup a datle mám taky a jsou tooop! :-) Mňám, sirupy mám strašně ráda a skvělý je i agávový, jestli jsi už měla?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné :) Mám doma aj ten a používam ho ked robím niečo sladké :)

      Odstrániť
  4. Cottage od Rajo je tiež môj najobľúbenejší :) ochutené moc v láske nemám ale biely dokažem za deň skonzumovať aj dva kusy :D a datle som si minule prvýkrát kúpila, pretože som si robila domáce musli tyčinky a sü úžasne! Milujem sušené figy a tieto datle mi ich pripominali alr sú trochu sladšie :) tie raw bite by som chcela skusit ale nikde som ich nevidela ešte :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja vieem!! tie tvoje musli tyčinky vyzerali strašne dobre :) Možno ich vyskúšam aj ja. A my sme doteraz nekupovali vobec tieto sušené ovocia, ale teraz neviem ako ma to napadlo a fakt je to dobré mať takéto niečo doma lebo je to fakt hrozne sladké, takže dokonalo to nahradí sladkosť :) Tie rawbite určite v niektorej zo zdravých výživ, aj ked väčšinou vidím len Bombus a Lifebar, toto bola náhoda že som na to natrafila :)

      Odstrániť
    2. Určite skús tie tyčinky sú super a mne ich mamina skoro všetky zjedla :D m si sušené ovocie robíme doma napr slivky a jablká a máš úplnú pravdu že to super nahradí sladkosť :) mám rada aj sušené banány, ale nekupujem ich často :) a doma sa mi ešte nepodarili urobiť :D a riccotu som ešte neskúšala. Dá sa to prirovnať k cottage alebo tak ? :) na obrázku to vyzerá ako pana cota :D

      Odstrániť
    3. ricotta je strašne dobrá! To je vlastne syr a ku cottage by som ju neprirovnávala (aj ked teraz by som nevedela povedať že ktoré je lepšie, lebo obe su strašne dobré :D) to je uplne ako také husté mlieko alebo také niečo. Neviem to presne popísať ale ja ju jedávam aj samotnú a najradšej by som ju zjedla celú naraz :D A strašne dobrá je na tiramisu také zdravšie :) tuto som ho robila: http://theblogger-girl.blogspot.sk/2014/10/vajickova-omeleta-tiramisu-dokonale.html a bolo fakt brutálne :)

      Odstrániť
  5. Datle mám moc ráda, taky ty různe raw tyčinky, ale nejvíc mi chutnají Bombus :-) No a javorový sirup se u nás doma objevuje už mé paměti! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Raw výrobky mám ráda. O víkendu jsem byla na RawFestu. :)

    OdpovedaťOdstrániť