nedeľa, 3. mája 2015

raňajková ovsená kaša s kokosovým mliekom


Dnešné nedeľné ráno odštartujem nečakane a to ranným príspevkom :) Tie tu už neboli dávnejšie a tak sa s Vami aspoň podelím o tip na to, ako si pripraviť a v akej kombinácii rannú ovsenú kašu v prípade, že Vás nebaví už akýsi stereotyp. Samozrejme, kaša sa dá robiť na nespočetne veľa spôsobov a tak som dneska vyskúšala niečo iné. Už som viackrát písala o tom, že vždy si pred konzumáciou kašu zalejem tým, že si zmiešam v shaker-i biely jogurt Hollandia s 2čl lyžičkami proteínu. Je to neskutočne dobré a stalo sa to už mojím zvykom, takže ak ste to zatiaľ ešte neskúšali, tak to určite skúste :) Dneska som však túto možnosť vynechala a miesto toho som si ovsenú kašu zaliala kokosovým mliekom (kúpili sme fakt strašne dobré kokosové mlieko, lepšie než to, čo som Vám ukazovala v jednom z príspevkov, takže Vám ho určite odfotím) a bolo to fakt strašne dobré! Dokonca mi to chutilo viacej než s tou variantou s jogurtom a proteínom. Už vidím ako si takto budem kašu zalievať pravidelne práve kokosovým miekom :) Je dosť možné, že viacerí ste to už skúšali a jedávate ju tak, ale možno pre niektorých to bude taký dobrý tip na vyskúšanie. Dneska som popísala aj celý postup prípravy kaše, takže snáď sa Vám to 
bude páčiť :) 
Mô tip č. 1: 
Pokiaľ chcete, môžete si ovsené vločky miesto varenia vo vode variť v mlieku, poprípade rovno v kokosovom mlieku.
Moj tip č. 2: 
Keďže nesladím, pokiaľ máte radi sladšie kaše, kludne počas varenia pridajte med alebo agáve sirup.
 Vďaka karotkám však bola kaša príjemne sladká :)

Prajem Vám krásnu nedeľu! ♥

9 komentárov:

  1. Tak toto je teda proteínová bomba, ale všimla som si, že bielkovín máš v receptoch vždy dosť. Ja mám kokosové mlieko tiež rada, ale bielky nedávam, keď už tak celé vajíčko, ale ja osobne neznášam plytvanie s jedlom a vyhadzovať žĺtka mi príde dosť škoda, keď v nich nie je nič zlé, skôr naopak ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmmm.. príde mi to trošku neférové súdiť na základe tohto článku že plytvám žĺtkami, pretože mamina dneska piekla koláč a potrebovala žĺtka, tak z toho dôvodu som si dala bielok. A počas týždňa keď mávam na radňajky vajíčka s pečivom, čo je podstatne častejšie než ovsenú kašu, tak jedávam 2-3 CELÉ vajíčka. určite nie som z tých čo žĺtky vyhadzujú, nakoľko vajíčka nie sú zadarmo a tak nechápem prečo by som to robila. A proteínová bomba? No neviem teda. Vločky a ovocie a zelenina obsahuje najmä sacharidy, jediné čo by sa tu dalo považovať za normálnu bielkovinu je akurát tak ten vaječný bielok, keďže kokosové mlieko ich obsahuje fakt miimálne narozdiel od tukov ktorých obsahuje až až. Ale v pohode ;)

      Odstrániť
  2. Vždycky máš tak krásné fotky :-)
    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to božsky, jako vždy :)
    Chtěla bych se tě zeptat na dvě věci, z kolika vloček tak vaříš kaši? A ta jablečná vláknina, má nějákou chutˇ - sladkouúkyselou, Nebo ji přidáváš jen z čistě funkčních významů - víc vlákniny..atd? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :))
      Z koľkých vločiek si ju varím sa väčšinou líši, podľa toho kedy mám nasledujúce jedlo, ale býva to tak od 50 do 80gr. To sa fakt takto nedá povedať :) A čo sa týka vlákniny, tak ja ju dávam skôr pre chuť, lebo nemyslím si, že má až také účinky ako napríklad samotné psyllium, ktoré mávam denne lebo si ho vždy nasypem do nápoja a strašne to je dobré! :) A ja mám celkovo za deň dosť vlákniny najmä zo zeleniny, ktorej máme doma vždy dostatok. Čo sa týka jej chuti, ona je taká trošku kyselkavá ale fakt je veľmi dobrá. Tak to obzvláštni tú kašu, takže ja ju dávam skôr len ako spestrenie :)

      Odstrániť
    2. Děkuji za odpověd´, určitě brzo zavítám do zdravé výživy pro jablečnou vlákninu :)

      Odstrániť
  4. To je aspon porcička, mňam! :3 Kokosové mléko zbožnuju a kaši taky! :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. s kokosovým mliekom mám zatiaľ len dobré skúsenosti ! :) hlavne v ovsenej kaši, ktorej dá úžasnú chuť ! :) Ja väčšinou kašu v tom mlieku varím :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť