streda, 13. mája 2015

recept na tortu ku Dňu matiek


Ahojte! :) Už mám úspešne po zápočtoch, takže sa strašne teším a najviac asi na to, ako sa konečne vyspím. Od začatia víkendu som každý deň spala len 3-4 hodiny, pretože som sa fakt učila nech sa mi to podarí napísať dobre a nevedela som sa dočkať dnešného dňa kedy budem mať po nich. Už ´len´ porobiť skúšky a budem spokojná :) Najviac som sa tešila na to, ako si konečne pôjdem zacvičiť, ale bohužiaľ, momentálne to nie je možné, nakoľko mám niečo s nohami a tak idem hneď zajtra k lekárovi, aby sa na to pozrel a bude mi robiť aj odber krvi tak uvdiíme. Pevne však verím, že to nebude nič vážne a je to len prechodné, no každopádne si dávam tento týždeň oddych od cvičenia a budem len dúfať, že budúci týždeň tam budem môcť nabehnúť, lebo pri skúškach to odreagovanie veru budem potrebovať. Dneska Vám sem pridám recept na tortu, ktorú som robila mamine ku Dňu matiek a bola veľmi dobrá. Najmä základ čo som ani nečakala, lebo bol trošku nezvyčajný oproti klasike a keďže mala taký úspech, povedala som si, že prečo sa s ňou nepodeliť ďalej :) Robila som ju podľa tohto receptu a korpus bol fakt vynikajúci, takže už sa mi rysuje nejaký nápad ako z toho základu urobiť napríklad kokosový chlebík :) Mamina 
sa torte veľmi potešila, z čoho som mala veľkú radosť najmä ja a snáď bdue chutiť aj Vám ak sa ju rozhodnete urobiť :)


3 komentáre:

  1. Vyzerá naozaj chutne, ukladám si medzi recepty, ktoré plánujem vyskúšať! :) S tým spánkom to mám rovnako, držím palce pri skúškach :) A hlavne sa uzdrav a nech ti to dobre dopadne všetko! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem velmi pekne! Snáď hej :/ podobne ti držím palčeky :)

      Odstrániť
  2. Tá vyzerá úžasne!! Škoda len, že deň matiek už prešiel, ale ja si určite nájdem nejaký dôvod, aby som ju mohla upiecť. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť