pondelok, 11. mája 2015


Včera vo Food diary sa objavili dve jedlá, ktorých súčasťou bol zemiakový šalát. Napísala som, že si ho teraz robím pomerne často, snáď už od Veľkej noci, kedy sme ho doma robili po prvýkrát. Tento šalát je vynikajúcou náhradou za klasický majonézový a chuťovo je ešte dokonca aj lepší :) Ja na prípravu používam väčšinou sladké zemiaky (batáty), vďaka ktorým má šalát príjemnú sladkastú chuť. Nie vždy však máme doma k dispozícii batáty a tak ich neváham nahradiť klasickými zemiakmi. Tento šalát je skutočne vynikajúci a vhodný aj na krabičkové obedy a myslím si, že je príjemným spestrením 
oproti klasike :)


Môj tip: 
Nemusíte použiť batát, pokojne môžete použiť klasické zemiaky ako to robievam aj ja, keďže nie vždy sa mi podarí dostať 
kúpiť sladké zemiaky. Síce nebude šalát s klasickými zemiakmi taký sladučký, ale za to bude takisto veľmi dobrý! :)


Snáď sa vám dnešný recept páčil a ja sa môžem ísť rovno zase vrhnúť na učenie. Čaká ma celkom náročný týždeň, pričom zajtra píšem rovno dva zápočty, v stredu jeden a hneď od budúceho týždňa mám skúšky jednu za druhou, keďže ma tlačí čas tak som si to musela dať všetko nakopu. Pevne verím, že ich všetky úspešne zvládnem  a tak mi držte prosím veľmi palce, nech sa mi všetko podarí bez problémov. Budem sa snažiť aj napriek tomu prispievať, aby som 
to tu nezanedbávala :) Vám prajem krásny začiatok týždňa, nech ho prežijete lepšie a zaujímavejšie než ja. Majte sa krásne! ♥
L.

4 komentáre:

  1. Ďakujem za recept, určite vyskúšam! :) Keď si spomínala v minulom článku, že sem hodíš recept, dúfala som, že to bude čím skôr :)) Držím palce na zápočty aj skúšky...moje sa blížia tiež, neviem čo mám robiť skôr..:D
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ti úplne rozumiem, som na tom úplne rovnako. Najhoršie je, keď sa ani na jedno neviem naučiť poriadne, lebo je všetko naraz. Budem ti však držať palce, aby si to zvládla :)

      Odstrániť
  2. juuu na to mám takovouchut !!! bože

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnaaam receptik vyzera super :P ja ale moc neviem zohnat v obchode bataty :/

    OdpovedaťOdstrániť