streda, 10. júna 2015

W&T: how we live


Ahojte :) Som veľmi rada, že sa Vám minulý príspevok páčil a tak Vám dneska chcem ukázať dom, v ktorom bývame. Celé to však nebolo úplne takéto od začiatku, pretože s ubytovaním boli isté problémy a my sme už pri výbere práce vedeli, že nájsť si ubytovanie nie je vôbec jednoduché a preto sme hľadali takú prácu, pri ktorej už bolo ubytovanie ponúknuté od zamestnávateľa. Keď sme sem však prišli, dozvedeli sme sa, že ubytovanie nemáme a len dočasne budeme v jednom byte a ubytovanie si musíme nájsť. No nebola to príjemná informácia a dosť sme zostali sklamané a zaskočené zároveň. Snažili sme sa ubytovanie hľadať, aj som písala e-maily niekoľkým ľuďom aj z vedľajších miest, lebo zas bicyklom by to netrvalo dlho, ale nikto nereagoval. Až dneska prišla za nami manažérka s tým, že našla ubytovanie a ideme sa sťahovať. Nevedeli sme, čo sa máme predstaviť, ale keď sme otvorili dvere do domu, tak sme sa skoro rozplakali, ale od šťastia. Dom úplne nádherný, krásne zariadený, úplne typický pre Californiu, pretože si úplne pripadáme ako keby sme snívali. Momentálne ho máme len dve samy pre seba, ale v nasledujúcich dňoch by mali prísť aj ďalšie dievčatá, takže nás tu bude viacej. Fotky som fotila teraz večer, keďže je u 
nás práve teraz pol 10, takže nie sú také kvalitné, ale chcela som sa s nimi s Vami podeliť :) 


Takto vyzerá náš domov na 3,5 mesiaca spredu :)


Hneď ako do domu vojdeme, je tam takýto stolík priamo pred kuchynským pultom, ktorý zdobia kvetinky.


 Obývačka je tak strašne veľká, bohužiaľ sa to nedá zachytiť do fotky, čo je škoda.


Takto vyzerá naša kúpeľňa s obrovským sprchovým kútom naboku :)


Dom má dve izby. V jednej, ktorú vidíte na fotke je veľká posteľ, komoda a ešte aj šatník.


V druhej sa nachádzajú dve postele.


A kuchyňa.... moje najobľúbenejšie miesto samozrejme :D a ako inak, zaujalo ma úplne najviac :)))
Hlavne sa mi páči, že je to všetko do biela, čo ja milujem. Je fakt obrovská a úplne ma dostal ten kuchynský pult, lebo taký som vždy chcela mať aj doma :)


Okrem toho máme aj obrovský dvor, na ktorom si môžeme aj grilovať (ak by bol čas) a garáž (do ktorej si možeme odložiť akurát bicykle a nie auto bohužiaľ :D). Nabudúce by som Vám rada ukázala čo som si pokúpila za jedlo a celkovo by som to chcela porovnať so SR :) Čo sa však týka ľudí a prostredia, hneď by som to menila. Tu sú celkovo ľudia strašne príjemní a milí. Prihovoria sa aj keď nás nepoznajú a je z nich cítiť taký ten optimizmus a energiu :) Zajtra mám 
prvý deň v práci, tak snáď to dobre dopadne. Držte palce, majte sa pekne a užívajte si slniečka aj za mňa, lebo tu sa ho asi nedočkáme :)

12 komentárov:

  1. Booze Lucikk krasne! Uz hned rano o siedmej ta pozeram..mate nadherny domcek tam sa Vam bude byvat ako v bavlnke! :) Inak takato situacia sa cudujem, ze moze nastat aby vam povedali, ze nemate bývanie agentura vzdy prekvapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže agentura o tom podla mna ani nevedela, kedže v job offeri to normálne bolo udané že je to s ubytovaním :/ ako bolo to celé dosť blbé, ale som rada že sa to vyriešilo nakoniec inak neviem čo by bolo :/ A som rada že sa ti páčia Zuzíík :))

      Odstrániť
  2. To je nádherné místo, s tím ubytovnám mě to teda udivilo, že vás takhle nechali "na holičkách":O Ale tímhle vám to plně vynahradili, vypadá to tam úplně jako ve filmi, krása! Bílou také miluji, ta kuchyň je krásná, i když na mě až moc zbytečně velká, ale to je o něčem jiném=) Snad se vám tam bude po celou dobu práce žít pohodově a budou i nově příchozí děvčata příjemná, aby vám zbytečně neznepříjemnily pobyt tam:-) Moc se těším na další fotky od tebe.-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tááák utulný domeček !!! bože ! užívej moc :-)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och som rada, ze sa vam ubytovanie vyriesilo, uz len to by vam chybalo, aby ste ostali niekde na ulici :-( Domcek je super, uzivajte si ho baby, to budete mat hadam aj take riadne babske vecere, ked dojdu zvysne spolubyvajuce... aj viete odkial su?
    Inak velmi sa tesim na porovnanie jedla, my sme si nikdy nezvykli na velkosti... co je u nas v Starbuckse large u nich je small :-D
    Och tesim sa na dalsie posty a fotky, dufam, ze budes pridavat aspon raz do tyzdna nieco ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobře, že se to nakonec vyřešilo. Měj se tam hezky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super Luci!! Přeju hodně štěstíčka v práci, ať tě nadchne stejně jako domeček, který je vážně kouzelný. Už se těším na další článek :) a snad budeš teda i točit :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to moc pěkně všechno a teda grilování bych rozhodně neřekla ne! :D A kuchyňka je roztomilá :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kráása Lucka, nech sa ti tam darí, let aj ubytovanie hodnotím z môjho pohľadu ako "čitateľa" za dokonalé :)
    Lucka ak sa môžem spýtať, ty vieš plynulo po anglicky? lebo ja strašne túžim ísť takto do zahraničia, na leto, trošku pracovať, trošku pocestovať ale okrem toho, že nemám nikoho s kým by som tam šla, moja angličtina tiež nie je 100%, rozumieť, rozumiem avšak horšie je, ak už ja mam hovoriť plynule s niekym.
    Napíš prosím aj ako sa učíš angličtinu, prípadne čo ti pomáha. Nechceš točiť aj videá? verím tomu, že by si ohúrila nie jedného faunúšika youtube, také cestovateľské veci sú vždy najzaujímavejšie :)
    eF.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mila eF :)
    V prvom rade ti strasne pekne dakujem za komentar :) Ver mi, ze ak si si neni ista v jazyku, tak toto je ta najlepsia prilezitost pre teba. Ja studujem anglicky jazyk a literaturu, predmety mam v anglictine, ucim sa po anglicky na velmi dobre znamky, bakalarku som mala po anglicky na vybornu a tu mi je to cele uplne k nicomu, pretoze so dosla sem a ja som im fakt nerozumela. To co sa my ucime je slovenska ucena anglictina, ktora ti nic neda takto v amerike. Pracujem v obhode a hned prvy den nam majitel povedal ze mame chodit za ludmi a pytat sa ich,rozpravat sa s nimi o ich vlasoch a neviem com ete a ja som sa mala chut rozrevat, lebo on ze ak nebudeme s ludmi kkmunikovat tak potom mozme ist. Uplne som sa vylakala ale druhy den bol super a dalsi tiez a proste tito amrricania su neskutocni :) s niektorymi sa rozpravam aj 10 minut, strasne su zlati. Toto je najlepsia ceta si zlepsit anglictinu, lebo ako sa hovori, si hodena do vody a musis sa naucit plavat. A tak isto aj v dome byvame s cudzimi dievcatami s ktorymi inak ako po anglicky rozpravat nevieme takze aj to je super. Proste urcite to skus ak budes mat prilezitost.
    Co sa videi tyka, tak urcite by som nejake rada natocila, ale pridat ih viem aj tak az po prichode na SR nakolko aj fotiek mam pripravenych vela ale neviem ich publikovat pretoze sa mi pokazila nabijacka od nb a musim si sem objednat novu. Inak by boli clanky za mna aj kazdy den. Takze mi to je dost luto :/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. teda, to je úžasné :) Ať se vám tam daří :) A s tím ubytováním se potvrdilo moje rčení, že vše zlé je pro něco dobré :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oooo, máte krásne bývanie, super, že sa to takto vyriešilo:) Veľmi sa teším na ďalšie príspevky z USA, dúfam, že ich bude veľa!:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť