utorok, 9. júna 2015

W&T: our flight to Los Angeles

Ahojte! Tak po dlhom čase sa ozývam konečne zas a za ten čas sa toho teda skutočne udialo. Posledné tri týždne som mala skúšky, ktoré som musela urobiť čo najskôr, aby som mohla vycestovať. To bol aj dôvod prečo som sa blogu nevenovala, pretože na to nebol vôbec čas. Navyše ako keby nestačilo, mala som ešte aj zdravotné problémy a tak som behala od jedného doktora k druhému. Skúškové je však už za mnou a v sobotu ráno nastal ten deň, keď sme s kamarátkou opustili SR a teraz Vám píšem z (nie slnečnej) Californie. Každý si spája Californiu so slnkom a teplúčkom, no skutočne záleží na oblasti v ktorej sa nachádzate, pretože verte mi, teraz Vám to teplo v dobrom závidím :) Tu je cez deň sotva 18°C a rána sú strašne chladné. Je to tu viac na teplé než na letné oblečenie. V tomto príspevku sa s Vami podelím o to, ako prebiehala naša cesta sem. V sobotu ráno sme vyrazili s autom do Budapesti, odkiaľ sme leteli do Viedne. Vo Viedni sme pobudli 8 hodín a večer cestovali do Nórska, kde sme museli noc stráviť na letisku. Bolo to tam však veľmi fajn a tak sme vyčkali do rána na cestu do Londýna. Tam sme nemali veľa času, no aj tak sme v pohode všetko stíhali a potom už len smer LA. Cesta bola neskutočne dlhá, trvala 11 hodín, už som nevedela ako mám sedieť, no i napriek tomu sa o nás ako o pasažierov každú cestu krásne postarali. Najlepšia bola však cesta do LA, kedy nas doslova 
prepchali jedlom :D 


Takto to vyzeralo vo vnútri v lietadle. 
Každý mal k dispozícii deku a slúchadlá na pozeranie filmov či počúvanie hudby. 


Ako prvé rozdali každému takéto občerstvenie :)


 Potom sme obdržali menu, pričom na obed bol výber spomedzi troch jedál a aj pri snacku v podobe tortille sme mali možnosť výberu.


Počas celého letu sa pri nás niekoľkokrát zastavili letušky s ponukou na občerstvenie, pričom sme si mohli vyberať spomedzi viacerých druhov džúsov, vody, nápojov ako coca cola a taktiež alkoholu. Ja som ochutnala paradajkový džús a už nikdy v živote :D Ľudia si to dávali a tak som si myslela, že to bude fajn, ale nebolo. 


Takto vyzeralo obedové menu...


... s predjedlom v podobe šalátika s ryžou, ku ktorému bola aj bagetka s kockou masla a nátierkou


Ako hlavné jedlo som si vybrala kuracie mäso s ryžou a paradajkovou omáčkou so syrom.


 Ako dezert sme mali takúto čokoládovú dobrotu, ktorá sa doslova rozplývala na jazyku.


O niečo neskôr nás prekvapili s kúskou pizze (ktorý som však nestihla odfotiť, lebo bola veľká tma) kde sme mali možnosť výberu či feferónkovú alebo syrovú a potom takýto nanuk, ktorý bol celý z ovocia bez pridaných cukrov a iných prísad (nie, ten posyp sa fakt neráta :D).


 Pri snacku sme si mohli vybrať, či si prosíme tortillu s kuracím mäsom alebo syrom. 


Asi hodinku pred pristátím sme obrdžali takúto krabičku, v ktorej sme našli ručne robené chipsy 
a takú čokoládovú sladkosť spolu s peppermintovými cukríkmi.


Ako môžete vidieť, počas celého letu sa o nás krásne starali. Celkovo nám cesta do nášho cieľového mesta Pismo Beach trvala dva a pol dňa, 
čo nie je až tak málo. Budem sa snažiť Vám pridávať fotky teraz častejšie, pokiaľ to bude možné a pokiaľ ešte máme k dispozícii aj wifi pripojenie. 
Snáď sa Vám príspevky budú páčiť a budú pre Vás aspoň trošku zaujímavé :) 

Ozývam sa čoskoro,
L.

12 komentárov:

  1. Jenom pokračuj! :) Přímo můžu tyto články :) Užij si Kalifornii a nezapomínej nás informovat! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzivaj si "slnecnu" Californiu :-) inak suhlasim, my ked sme boli v SF, tak sme normalne bundy museli vytiahnut, co tam bola taka zima a kupali sme sa len v LV v bazene :-D inak LA strasne chladno v oceane :-D inak to ste mali kolko tych prestupov? 3? och to vam nevedeli vybavit troska lepsie? ste sa teda nalietali a zbytocne nacakali :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. letenky sme si vybavovali samy a už teraz stáli 700€ takže s menej prestupmi by to bolo drahšie omnoho...

      Odstrániť
    2. Aha ja ze vam ich rezervovala ta spolocnost :-) ale tak aspon ste si uzili troska letiska :-D z Londyna ste sli z Heathrow?

      Odstrániť
  3. Jejj Luci, pripomenulo mi to ten moj let a hlavne ten servis a tiez výborne jedlo! ;) Super snad sa Vam otepli aspon trosku uz ta ciham celý týždeň kedy hpdis prospevok aby som vedela ako sa mas ;) pekne si to zmapovala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luci v dobrom zavidim :) uzivaj si a prosim napis viac takych clankov.. toto je moj sen v buducnosti, ale zatial mam len 16 :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite budem pridavat ako casto len viem a ak nieco chces, tak to dostanes ;) cize tak isto sa ti urcite podari ist do zahranicia, ked budes starsia, ver tomu :)

      Odstrániť
  5. Wow, Vy jste si tedy užívaly!:) A přeji Ti, ať se ti v Cali jen a jen líbí, budu se děsně těšit na všechny články:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great flight ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jídlo vypadá úžasně... Musel to být fajn let. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milujem takéto články, teším sa na ďalšie!
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť