utorok, 7. júla 2015


Ahojte! Dneska som si pre Vás pripravila ukážku môjho dňa, keď mám tzv. day off. Vždy sa snažím ho využiť čo najlepšie ako sa dá, hoci som z roboty veľmi unavená a mám sto chutí ho celý prespať alebo preležať v posteli. Nakoniec sa však vždy premôžem a väčšinou sa hneď skoro ráno vyberiem do vedľajšieho mesta nakúpiť si potraviny, prevažne ovocie a zeleninu, ktoré sú tam vždy čerstvé a za dobrú cenu, no a po príchode domov, po tom čo sa naobedujem sa väčšinou vyberiem niekam na menší výlet. Nie sú to veľké miesta, skôr len tie okolité, kde som ešte vlastne nebola. Tak to bolo aj minulý týždeň, keď som sa so spolubývajúcou Alinou (ktorú som si strašne strašne obľúbila, avšak pred pár dňami odišla bohužiaľ do Chicaga) rozhodla navštíviť vedľajšie mestečko 
Shell Beach. Išli sme autobusom a keď sme dorazili do ciela, tak sme šli hľadať ako sa dostaneme na pláž. 


Ja vždy a všade obdivujem domy. Sú veľmi pekné, obrovské, priestranné a presne také ako ich poznám z televízie. 
Práve to sa mi strašne páči na tom, kde som. Všetko vyzerá presne ako som si to predstavovala, proste typická California :)


Bol tam aj nádherný park, kde sme urobili zopár fotiek. 
Tráva bola krásna zelená, všade bolo ticho a ľudia len sedeli a vychutnávali si slniečko. 


Keď sme sa nakoniec dostali na ´pláž´, boli sme veľmi milo prekvapené. Bola to neskutočná nádhera! Tie skaly, výhľad, proste to treba skutočne zažiť :) Slovami sa to nedá popísať aké to tam bolo krásne, tak snáď Vám to priblížim aspoň prostredníctvom fotiek. Veľmi sa mi páčilo, že to nebola typická pláž a 
vlastne tam boli okrem nás už len traja ľudia. Ak by som hľadala tiché miesto, tak určite by moja cesta smerovala práve na toto miesto :)


Alina vyzerá na každej fotke úplne perfektne! Bola strašne zlatá a veľmi ma mrzí, že musela odísť. Teší ma však to, že sme ešte predtým mohli ísť spolu na takýto výlet :) Keď odchádzala, nechala mi krásnu kľúčenku na pamiatku a ja pevne verím, že sa ešte určite stretneme. Veď svet nie je vôbec veľký a všetko je možné :) 
Každopádne som veľmi rada, že som mala tú možnosť stretnúť človeka ako je ona :)


A občas sa stane, že sa nejaká fotka vydarí aj mne :)


Tento park bol neskutočný a toto je moja obľúbená fotka! :) 

Výskok musí byť :D Žartujem! Snáď sa Vám dnešné fotky páčili a budem sa snažiť pridávať príspevky ako len budem vedieť :) Snažím sa fotiť aj jedlá, ale nevyzerajú práve ukážkovo, hlavne teda nie tie moje obedy nahádzané v krabičkách :D Pevne verím, že si užívate prázdniny a budem rada, ak mi do komentárov napíšete, že ako ich trávite, či pracujete alebo oddychujete a či ste spokojný :) Krásny deň Vám prajem, ja sa pomaly poberiem akurát do postele, lebo zajtra ma 
už čaká opäť práca. Vychutnávajte si krásne slnečné počasie! :)


S pozdravom,
L.

10 komentárov:

  1. Je tam prekrásne ...a ten domček na druhej fotke!!:)) Minulé leto som pracovala v Anglicku a neďaleko domu, v ktorom sme bývali, sme mali tiež takú pláž, kde bolo dokopy 2,5 človeka a bolo tam božsky!! Toto sú tie momenty, ktoré sa nedajú slovami opísať a na ktoré človek ešte dlho spomína...:)) Inak celkovo sa mi páčia tieto tvoje príspevky spoza veľkej mláky, dúfam, že ich bude veľa-preveľa, niekedy si viem oddýchnuť už len tým, že sa pozerám, ako oddychujú iní:D Krásny deň ti prajem:)) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty fotky jsou nádherné! :) Vypadá to tam jak v pohádce a jsi mou obrovskou inspirací, neboť mým snem je jet na work and travel. :)
    Já si prázdniny moc užívám, momentálně jsem tedy většinu času v práci, ale jakmile jsem doma, trávím nejvíce času se svým pejskem, s kamarádkami a pokud jsem na Šumavě, tak hlavně i v tom našem nejlepším bazénu. :)
    Hodně energie zítra v práci přeji. :)
    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kolik máš takových volných dní ? Jeden v týdnu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vacsinou 2, ale ostatne dievcata maju len jeden, lebo ja zas robim vzdy tak 8-10 hodin denne a oni denne menej tak sa to tak vyrovna :)

      Odstrániť
  4. fotky sú úžasné a pláž vyzerá dokonale, milujem skaly , a útesy a podobné prírodné scenérie..:) určite sa teším na ďalšie fotky. .:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je nádhera! Teču závistí :D

    OdpovedaťOdstrániť