utorok, 14. júla 2015

Ahojte! Keďže máte práve ráno, tak pevne verím, že ste sa poriadne a dobre vyspali a že aspoň niekomu z Vás spríjemním toto ráno dnešným príspevkom. Počas môjho štvrtkového day off som sa vybrala preskúmať ďalšie mestečko, ktorým bola tentokrát Avila Beach. Do Avila Beach jazdí od štvrtka do nedele zadarmo trolley, takže je to úplne super a neváhala som to využiť aj ja :) Keďže ani jedna spolubývajúca nemala voľno, čo ma tak trošku mrzelo, vybrala som sa tam sama a urobila veľa fotiek a tak pevne verím, že Vás toto miesto očarí aspoň tak ako to urobilo so mnou :) Určite sa do Avily ešte vyberieme, lebo sa tam 
dajú spraviť prekrásne fotky, aby sme mali na čo spomínať. 


Mala som možnosť vystúpiť hneď pri pláži, ale ja som vystúpila až niekde pri konci, pretože som si myslela, že počas prechádzky toho viac uvidím a odfotím, no a aj sa tak stalo :) Bolo to stokrát lepšie ako sa ihneď vrhnúť na pláž a len si tam ležať, lebo takto som videla všetku tú krásu sama a nielen spoza okna autobusu. Začala som v oblasti, kde rybári chytajú ryby a odtiaľ som si vykračovala po ceste smerom k pláži, čo bolo asi tak 40 minút chôdze (s fotením, takže 
normálnym tempom bez zastavenia určite aj menej).




Tak toto čo som videla bolo úžasné! 
Na tejto ´pevnine´ môžete vidieť množstvo tuleňov a bolo hrozne zaujímavé ich tam sledovať :) 


Fotka z pláže z diaľky. Táto pláž sa mi páčila viacej než tá u nás, v Pismo Beach. 
Nebolo tam veľa ľudí a okolie bolo krásne a úplne odlišné od toho, na čo sme zvyknuté tuto v Pismo Beach.


A keďže som bola sama, tak som sa pokúsila aspoň o jednu fotku. 


Ale to mestečko som si zamilovala! :) 


Prešla som sa aj ulicami a trošku som ich odfotila :)


A potom som si trošku na také dve hodinky pospala na pláži a piesok mala snáď ešte aj v ušiach :D


Tento day off som si užila fakt veľmi, no hlavne som si trochu oddýchla. Snáď sa Vám tieto fotky páčili a môžete sa tešiť na ďalšie, lebo mám pripravených ďalších milión, tak snáď sa mi podarí to dať nejak dokopy. Budem sa snažiť :) Dúfam, že si leto užívate aspoň tak veľmi ako ja :) Stále ma môžete sledovať na Instagrame, kde pravidelne pridávam fotky. Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. To je pecka! A ti tuleni, to je úžasné, opravdu je tam krásně, jen hodit nožky nahoru a vychutnávat si tam tu atmosféru kolem^^ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda... co bych dala za to se tam podívat!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pěkné fotky. Líbí se mi u tebe fotky i jídla a tohle je příjemná změna a fakt že fotíš naprosto bombově nemůžu vynechat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fotky jsou nádherné! A co teprve to muselo být naživo... :)

    OdpovedaťOdstrániť