pondelok 27. júla 2015

running race

Ahojte! :) Tí. čo ma sledujete na Instagrame ste mohli postrehnúť, že včera som sa zúčastnila hromadného behu s názvom Stride with the tide, ktorý sa konal v našom meste Pismo Beach. O tom, že sa bude konať toto bežecké podujatie som sa dozvedela pred štyrmi týždňami, keď som náhodne uvidela vo výklade obchodu malý plagátik s oznamom. Hneď som si povedala, že sa behu určite zúčastním, nakoľko u nás na SR som takú príležitosť nemala. Keďže beh sa konal ráno a obyčajne začínam v práci stále o 10:00, manažérku (ktorá je úplne najlepšia!) som poprosila, či by mi nemohla dať rozvrh od poobedia. Ona mi s radosťou vyhovela a veľmi sa tešila, že sa chcem zúčastniť :) Bola strašne zlatá! Ja som sa behu nevedela dočkať a tak som urobila zopár fotiek z 
tohto úžasného dňa, ktorý si budem pamätať snáď navždy, lebo som si ho maximálne užila so všetkým čo k tomu patrí a mám naň krásne spomienky :) 


Registrácia na zúčastnenie sa behu prebiehala od 7:15-8.15, pričom samotný beh začal o 8:30.
Nebolo tam ešte veľa ľudí, práve pripravovali veci a tak som stihla urobiť zopár fotiek ako to vyzerá na mieste, kde každý deň chodím do práce :) 


Keďže som sa chcela uistiť, že sa mi ujde tričko, ja som bola na mieste už pred siedmou hodinou :) Poplatok za zúčastnenie sa behu bol 15$, ale pokiaľ chcel niekto tričko či šiltovku, tak to bolo 25$. Ja som nezaváhala a hneď som vedela, že tričko bude krásnou spomienkou na tento deň. Veľmi som sa mu 
potešila a bolo jednoduché no zároveň krásne a budem ho hrdo nosiť na behanie či cvičenie keď sa vrátim domov :)


... veľký plagát na Pismo Beach Pier o konajúcom sa behu :)


Ráno o pol siedmej som sa naraňajkovala, lebo som vedela, že beh začne až o 8:30, ale po registrácii som si utekala ešte kúpiť rannú kávu. 
To som ešte nevedela, že účastníci behu dostanú kávu od Starbucks-u zadarmo, ale nevadí. Vychutnala som si ju v klude a pohode pri pláži :)


Pre niektoré dievčatá s ktorými pracujem je to len ´veľká dedina´, v ktorej sa nedá robiť vôbec nič, ale pre mňa je to raj. Je dosť možné, že to bude tým, že oni si nevedia vychutnať takéto jednoduché momenty a trošku sa zastaviť a popozerať sa okolo seba, na pláž, na ľudí, vychutnať si rannú prechádzku alebo len jednoduché sedenie na lavičke počas hodinovej obednej prestávky v práci, pri ktorom na vás páli slniečko. Ja tu nestrácam ani minútu a ešte aj v deň, 
keď mám voľno vstanem ráno o piatej len pre to, aby som išla na výlet a videla niečo nové.


Ako som spomínala, zúčastnení bežci mali možnosť dostať zadarmo kávu od Starbucks. Nebola to však len káva, ale takisto aj sladké maškrty v podobe donutov a muffinov rôzneho druhu, chlebíka a aj ovocia v podobe mandarínok či banánu. Ja som si po behu dopriala čokoládový donnut, ktorý padol 
fakt veľmi dobre a nejedla som ho ani nepamätám :)


Z čoho som bola prekvapená a fakt som to nečakala bolo, že beh sa bude konať na pláži. Išlo len o 5km beh, takže nič náročné, ale ja som na pláži nikdy nebehala, tak som nevedela čo mám očakávať. Brala som to ako výzvu, ktorú som si však maximálne užila, pretože to bol neskutočný pocit! Beh pri oceáne s množstvom ďalších ľudí sa mi páčil omnoho viacej ako beh na ulici. Bolo to úplne o niečom inom a po tejto skúsenosti som sa rozhodla si kúpiť botasky, 
ktoré budem mať len na beh na pláži, nakoľko si nechcem zničiť tieto, ktoré mám ešte viac ako už zničené sú. 


fotografie po behu a čakanie na ostatných bežcov...


Takmer väčšina bežcov po behu siahala po donutoch a ani sa vlastne nečudujem, pretože boli fakt vynikajúce! :)


Keď sme sa už všetci zišli, začalo sa vyhlasovanie výsledkov. Bolo veľa kategórii, čo sa mi veľmi páčilo, lebo boli delené podľa veku a aj pohlavia, čo bolo férové. Keď prišlo na kategóriu dievčatá od 23-30 rokov a vyhlásili moje meno (snažili sa aj o priezvisko, ale to sa im nepodarilo prečítať :D), tak som sa skoro rozplakala od dojatia! Ja som to vôbec nečakala, pretože som sa nezúčastnila za účelom nejakého umiestnenia v prvej priečke, ale najmä pre zábavu a potešenie. Získala som 2. miesto za ubehnutie 5km za čas 28 minút a hneď som utekala do práce do obchodu, aby som to oznámila kamarátom a kolegom :) Neskutočne sa tešili so mnou a slová, že sú na mňa strašne hrdí mi padli veľmi dobre :) Úprimná radosť im sršala z očí a ja si takéto veľmi cením :) Hneď ma chceli odfotiť a fotili ma aj s ich telefónmi a proste bolo to niečo úžasné. Ja som počas tohto pobytu toho získala viacej, než som vôbec očakávala a to úžasných priateľov :) Fotky však ešte nemám a tak ich pravdepodobne publikujem hneď ako sa ku mne dostanú (ak budú použiteľné). Moja kamarátka (a 
zároveň kolegyňa, ktorú ešte určite uvidíte na fotkách) Lyndsay mi urobila dve fotky a tak som veľmi rada, že mám aspoň fotku :)


Samozrejme, najväčšiu radosť som mala z medajly, ktorá je moja prvá a určite aj posledná :D 
Keďže zozadu je vyrytý dátum aj miesto a názov podujatia, budem si ju strážiť a v mojej izbe bude mať svoje miesto, 
aby mi neustále tento deň pripomínala :)


Snáď sa Vám dnešný príspevok páčil a budem rada, ak mi napíšete, či ste sa zúčastnili nejakého športového podujatia počas leta 
alebo to ešte len máte v pláne :) Veľmi sa poteším, ak sa so mnou o Vaše plány podelíte :) Prajem Vám krásny zvyšok dňa!

7 komentárov:

  1. Gratuluju za druhé místo, to je úžasné! :)) A určitě celkově i ten celý závod musel být úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujeeeem!!! Musel to byť naozaj krásny pocit:))) A nezabudnuteľný zážitok:) Opäť si nám priniesla krásne fotky:) Je super, že Ti v práci vyhoveli a že máš okolo seba takých dobrých ľudí, lebo to je - tak ďaleko od domova - naozaj veľmi dôležité. **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také gratuluji,i když teda se divím, že takový hubeňour uběhne i tohle,dej si příště určitě donuty aspoň 4, jen ti prospějou;) vypadají fakt lahodně,asi bych jim vyjedla celou krabicu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak zato ze je to zadarmo nebudem ako nenormalna a keby chcem tak nemam problem si donuty kupit ;) a jem dost a cely den takze nemaj starosti :)

      Odstrániť
  4. To muselo být krásné! a Gratuluji ke krásnému druhému místu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To musel být uzasny zazitek :))) Gratuluju :) !

    OdpovedaťOdstrániť