pondelok 20. júla 2015

another day off and another trip :)

Ďaľší článok zo série výletov som si pre Vás pripravila na dnes :) Tentokrát sme náš day off strávili na viacerých miestach a videli sme toho viac než dosť, takže sme si ho náramne užili. Čo som Vám nespomínala je, že zhodou okolností sme sa tu v práci stretli s dvoma ďalšími dievčatami zo SR, s ktorými sme sa predtým nepoznali. Teraz sa tomu strašne teším, pretože som spoznala dve skvelé a zlaté baby :) Svet je strašne malý a vôbec by som to nečakala. S jednou z nich, Simi, sme strávili náš day off, pretože sme ho našťastie dostali všetky naraz. Pofotili sme veľa fotiek a snažila som sa vybrať pár do tohto článku, takže sa na to 
pozrime :)


V tento deň sme vstali už o piatej, pretože nenávidím strácať čas a vyspávať, lebo ani sa nenazdáme a polovica dňa je fuč. Hneď o šiestej sme sa vybrali na raňajky, ktoré nás svojou vôňou lákali už od nášho príchodu a tak sme to namierili do tých najlepších Cinnamon rolls v meste :) Stále je tam rad až na ulicu a 
hneď sme pochopili, že prečo. 


Ešte pred otváraním takto dopekali posledné kúsky :)


Výber bol široký. Mohli sme si vybrať klasický alebo s rôznymi druhmi oriešok na vrchu. 


Ja som zvolila Almond a nechýbala mi k tomu ranná káva presne ako sa patrí! :)


Po raňajkách sme sa vybrali na bus a na fotke môžete vidieť Simi :)



Prvá zastávka kde sme prestupovali bola v San Luis Obispo. Mesto bolo prekrásne už len takto na pohľad a hoci sme tam nestrávili v tento deň veľa času,
chceme tam podniknúť výlet, aby sme ho poriadne obkukali :)


Zo San Luis Obispo sme šli autobusom do Morro Bay. Tu sme sa chvíľku zdržali a tak sme sa vybrali do mesta na prechádzku. 
Tieto miesta sa však značne odlišovali od toho, v ktorom bývame, takže to bolo skutočne niečo veľmi odlišné. 


Na fotke Erika so Simou :)


Jedna pani bola taká zlatá, že sa nás opýtala, či nás má všetky tri odfotiť spolu. 
Títo ľudia sú proste fantastickí! :)


Asi najlepšia zastávka akú som videla :D vyzeralo to v nej ako v dome, až na ten bordel na zemi no :D


Ďalšia zastávka bola v Cambrii. Bolo to malé mestečko, ale veľmi pekné :) 
Tam sme strávili asi najviac času, lebo sme sa tam vybrali na prechádzku, lebo okolie bolo fakt nádherné!


Ja a kešu, to je tá najhoršia kombinácia na svete!!! Denne zjem okolo 100-150gr kešu orechov, pretože som si pokúpila veľké 0,5kg balenia a orechy sú pre mňa ako závislosť. Jem ich ráno, neskoro večer a ešte si ich kupujem aj na výlety. Nechýbali ani teraz, lebo som ich zbadala v jednom mini obchodíku a nemohla 
som odolať :D #orechožrút


Z Cambrie sme sa zviezli opäť do San Luis Obispo, kde sme sa najedli v typicky americkej reštaurácii :) 



Nakoniec sme sa domov dostali až o jedenástej večer, takže sme toho v tento deň stihli viac než dosť, za čo som bola skutočne rada :) Hlavne sme si to strašne užili a tak sa neviem dočkať ďalšieho výletu. Práve zo včera na dnes sú tu obrovské búrky, leje sa a je tu niekoľko cm vody na cestách, tak neviem ako to dopadne zajtra na náš ďalší day off, ale pevne verím, že sa počasie umúdri. Snáď sa Vám dnešné fotky páčili a nabudúce článok s jedlom, pretože sme opäť 
varili s Eddiem :)) Majte sa krásne!

10 komentárov:

  1. jsou to krásné fotečky, je fajn,že jsi tam poznala i holčiny ze stejné země, jídlo tam vypadá krásně a lákavě a byl to určitě skvělý den, je ty jsi pořád tak hubenoučká, ještě více než dříve:( na všech fotkách jsi taková laňka, vím že papáš hodně zdravě, ale asi máš strašně rychlý metabolismu, napapej se ještě více, bude ti víc kilo více slušet, jinak jsi krásná,máš krásné oči!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :)
      Veľmi si cením, že si to napísala tak ako si napísala, lebo niektorí ľudia nepoznajú slušnosť a vedia to napísať strašne drzo. Takže ďakujem :) A určite nie som viac chudá než predtým, pretože minulé leto som bola ešte viac a ja som počas zimy pribrala. Snažím sa jesť ako najviac to ide, ale pri tejto práci je to náročné si to vôbec rozvrhnúť. Večeriam o desiatej večer ked sa dostanem domov z práce a som celý deň v pohybe. Som však veľmi rada, že sa ti fotky páčia a ďakujem za kompliment čo sa očí týka :)
      Prajem ti pekne strávené leto :)

      Odstrániť
  2. Pri tomto príspevku som vypila celú kávu:D Krásne fotky:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm... :) Docela mě teď přepadá závist. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Vám za komentáre a som strašne rada, že sa Vám fotky páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty tvoje nohy až do nebe ♥ jde vidět, že si to tam vážně užíváš! :) snad se tam taky jednou podívám..
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš krásný vlasy :)) !
    Všechno bych snedla :D !

    OdpovedaťOdstrániť