piatok, 24. júla 2015


V poslednom článku som spomenula, že ďaľší príspevok, ktorý pridám bude o jedle, ale ako naschvál mi prestala fungovať nová nabíjačka, ktorú mám sotva dva týždne. Ja tomu už fakt nerozumiem. Budem musieť zobrať počítač do opravy, lebo neviem či je chyba v nabíjačke alebo v počítači, tak zatiaľ mi kamarátka požičala na pridanie príspevku jej notebook. Fotky z varenia som už mala upravené v mojom pc, tak sa mi to nechcelo robiť znova a preto dnešný príspevok bude o pondelkovom voľne a nabudúce keď to bude možné pridám ten čo som plánovala :) V pondelok sme sa vybrali s dievčatami do mesta San Luis Obispo, čo je asi 15 minút autobusom od mesta kde bývame. To mesto je krásne a hlavne veľké. Je to typické mesto s množstvom obchodov 
a reštaurácií, takže sme si urobili taký ´dievčenský deň´ :) Celý deň sme si doslova užili a strávili sme ho fakt príjemne a oddychovo.


Ako to máme zvykom, day off sa nezaobíde bez raňajok vonku. Tentokrát sme zašli do California Fresh Marketu, v ktorom nielenže dostanete kúpiť potraviny, ale priamo tam aj pripravujú jedlá. Ja som si tam pred týždňom kúpila burrito, ktoré bolo tak veľké a zároveň asi to najlepšie aké som kedy jedla, že som dievčatám navrhla práve toto miesto. Keď sme tam prišli, bolo vlastne pred ôsmou hodinou ráno a mali tam už zabalené ešte teplé burritá. Tieto sa nazývali raňajkové burritá a v popise stálo, že obsahujú: vajíčka, párok, zemiaky a syr. Neváhali sme a vybrali si práve toto, pretože to znelo ako dobrá
kombinácia a navyše taká americká :) 


S chuťou sme sa pustili do raňajok :)


Burrito bolo neskutočne dobré! Bola to úžasná kombinácia a boli strašne sýte, čo sa vlastne ani nezdalo, ale fakt sme ledva odfukovali, keď sme odchádzali. Ja mám doma len malé tortilly a skúšala som si s nimi urobiť podobné raňajky, ale nebolo to ono a tak si budem musieť kúpiť čo najskôr veľké :) Hlavne tie
vajíčka v tortille boli fakt super. 


Hneď po raňajkách sme sa vybrali a počkali si na autobus.


 Keď sme konečne dorazili do San Luis, hneď sme sa rozbehli do obchodov. Neďaleko zastávky sa nachádzajú také dve fakt dlhé ulice, ktoré sú plné 
obchodov a miest, kde sa môžete najesť. Dá sa tu túlať fakt strašne dlho a ten čas utečie, že sa ani nenazdáte. 


Po nákupe v prvom obchode, v ktorom sme strávili zhruba 3 hodiny, sme sa vybrali na kávu do Starbucksu. Tešili sme sa, že aj počasie sa nám vydarilo, lebo deň predtým tu bola strašná búrka, tak sme dúfali, že sa to neztrhne aj v pondelok. Našťastie počasie vyšlo a tak sme si kávičku mohli vychutnať vonku na
slniečku pri dlhom rozprávaní :)


Miška si dala frappuccino, Simi si dala smoothie, Erika zvolila Latte a ja, keďže sa neviem nikdy rozhodnúť, 
tak som zostala pri klasike, ktorú mám najradšej a tak som zvolila cafe americano. 


 Potom sme len prechádzali uličkami hore dole :)


A urobili zopár spoločných fotiek :)


A keďže Simi sa od začiatku svojho pobytu rozhodla natáčať videá, môžete si pozrieť jej video z výletov v San Luis, Morro Bay a Avila Beach :)


Nemám tentokrát veľmi veľa fotiek, lebo je typické mesto, ale deň sme si maximálne užili a snáď sa Vám fotky budú páčiť.
Ak chcete, môžete ma sledovať na Instagrame, kde sa snažím prispievať tak často ako to len ide. Prajem Vám krásny deň a užívajte si slniečka! :)

S pozdravom,
L.

9 komentárov:

  1. Jé, to Starbucks! :) Moc pěkné fotky! A děláš mi chutě, to burrito bych si hned dala! :))
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Burrito sa stalo mojim najoblubenejsim jedlom. Je uplne najlepsie! :))

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ak budeš mať možnosť, určite nevahaj! :) ja idem opat o rok a nič ma nezastaví! :))

      Odstrániť
  3. Páni, vy si teda žijete. :) Upřímně ale nevím, kde bereš ty síly po 6 dnech v práci celý den někde poletovat, já vždy po 6 dnech umírám a jsem zralá tak na lenošení. :D I když chápu, že projíždění Ameriky je pořádná motivace k nelenošení. :)
    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver mi, ja by som najradsej cely den stravila v posteli, tiez som strasne unavena, ale zas na druhej strane nebudem mat kedy vidiet tieto mensie mesta taj by to bola skoda nevyuzit :)

      Odstrániť
  4. Naplnit takovou smesi tortilu by me nikdy nenapadlo,muselo to byt zajimave :) !
    Mas krasne fotky :D !

    OdpovedaťOdstrániť