pondelok, 6. júla 2015


Včera sa v Amerike oslavoval 4.júl a čím ďalej sa to približovalo k tomuto dátumu, tým viac som sa nevedela dočkať :) Chcela som zažiť tento deň a tú pravú atmosféru a celkom ma sklamalo, keď som sa dozvedela, že všetci pracujeme. Dúfala som, že budeme mať voľno, ale potom som pochopila. ľudí bolo v obchode viac než kedykoľvek predtým a predali sme strašne veľa oblečenia, takže čo sa týka pracovnej stránky, tento deň sa vydaril fakt perfektne. Pracovala som od desiatej rána do jedenástej večera, avšak sme mali dovolené ísť si vychutnať večerný ohňostroj, čomu som sa veľmi potešila :) Čo sa týka tohto dňa, od rána vonku ľudia stavali a chystali stánky s občerstvením a úplne pekne vyšlo aj počasie, pretože nám konečne vykuklo slniečko. Počas hodinovej obednej prestávky som utekala urobiť zopár fotiek a potom som sa snažila nájsť to najlepšie, čo by som si dala k obedu, pretože výber bol fakt nekonečný :) Lákalo ma viacero jedál, no a keďže som si povedala, že v Amerike som raz a ktovie či nie poslednýkrát (pevne verím, že nie), tak vždy, keď budem mať možnosť chcem vyskúšať niečo typické americké. Večer, keď sme dostali možnosť sa ísť pozrieť na spomínaný ohňostroj , celý som ho natočila, pričom trval okolo 25-30 minút. Bol to fakt veľmi silný zážitok, na ktorý budem spomínať asi navždy. Bolo to prekrásne, pretože pri tom hrali piesne, ktoré celý ten zážitok dokonalo dopĺňali.
Som veľmi šťastná, že tu môžem byť a že som to mohla zažiť :)


Ľudí bolo všade strašne veľa a všetci behali hore dole s horami jedla.


Stánky s jedlami boli rôzne. Od hamburgerov, po thajské jedlo, waffle, koláče, zmrzliny, 
ovocné poháre, nachos, hotdogy, restovanú kukuricu... všeličo možné :)


Áno, ľudia si mohli kúpiť aj pop corn, buď obyčajný alebo v karamele :)


Keďže mňa v dave ľudí s jedlami v rukách najviac zaujal nachos, rozhodla som sa práve preň. 
Vyčkala som si fakt dlhý rad a napokon si ho vychutnala. Bolo to fakt strašne dobré. 
Obsahovalo to tortillu, syrovú omáčku (predpokladám) a mäso. 


Výber som neoľutovala a po obede som ešte utekala na môj obľúbený Pismo yogurt, ktorý som si dala ako dezert. 
Čo je Pismo Yogurt a ako si ho môžete namiešať Vám potom určite ukážem v samostatnom článku :)


Pláž bola od rána plná ľudí. Sedeli hlava na hlave a bolo strašne pekné vidieť, ako sa zišli celé rodiny, spolu trávili deň, sedeli, rozprávali sa, 
opekali si a čakali do večera na ohňostroj. Práve toto sa mi tu strašne páči. Ten spôsob trávenia voľného času. Hocikedy aj cez víkendy sa 
rozhodnú si ísť vychutnať deň na pláž, prinesú si stan, gril a len tak si grilujú na pláži pri oceáne :) Je to úžasné sledovať.


Snáď sa Vám fotky páčili a aspoň trošku som Vám to týmto spôsobom priblížila. 
Som rada, že som mohla na vlastné oči vidieť a zažiť atmosféru, ktorú tento deň obnáša :)

3 komentáre:

  1. Wow, moc pěkné :)) Koukám, že to je opravdu národ jedlíků :D všude samé jídlo, se ani nedivím, že se jim tam nedaří udržet váhu pod kontrolou... tolik dobrot :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak na článek o té náramně vypadající sladké věci se sakra těším! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oooo,moc hezký článek,Amerika je taky lákavá :) :D
    PS: Nechtela by ses mrknout na muj blog ?

    OdpovedaťOdstrániť