piatok, 10. júla 2015

what I usually eat for my breakfast


Raňajkový príspevok som publikovala naposledy ešte z domu, takže sa tu už neobjavil dlhšiu dobu. Je však čas to napraviť a tak som si pre Vás pripravila ukážku toho, čo zvyčajne raňajkujem tu v USA :) Neodlišuje sa to od raňajok, na ktoré som bola zvyknutá doma, avšak čo sa zmenilo je, že som začala konzumovať podstatne viac ovocia a teraz si už bez toho nedokážem predstaviť deň. Pokojne zjem na posedenie celý melón či ananás a po každých slaných 
raňajkách musím mať aspoň to jablko, ktoré je krásne červené a sladké :). 


Prvé fotografie sú fotky dnešných raňajok. Tieto raňajky pozostávajú z tortilly, dvoch (jumbo) vajíčok, tofu, šalátu a jahôd. Keďže išlo o slané raňajky, ako som už spomenula, vždy si po nich doprajem ovocie a tentokrát to boli práve jahody, ktoré si kupujem teraz veľmi často a na moje prekvapenie nie sú bez chuti, ale sú naopak sladké ako zo záhrady :) V California Fresh Markete (moje obľúbené miesto, v ktorom sa viem motať pokojne aj 3 hodiny a obdivovať to množstvo 
úžasných jedál) som kúpila 500gr balenie jahôd len za 0,98$, takže som ich tam nemohla nechať.


Raňajky som si pripravila nasledovne: Na olivovom oleji som si trošku opiekla tortillu a potom na ňu ´rozklepla´ dve vajíčka a prikryla. Následne som si to posypala korením a servírovala so šalátom, jahodami a opečeným tofu. Veľmi jednoduché a rýchle raňajky :) Raz si urobím omeletu, inokedy zas volské vajíčka 
k tomu si servírujem vždy chlebík/tortilly a nesmie chýbať zelenina a fazuľky či práve tofu



Druhá varianta raňajok sú tie sladké. Doma som si robila viac slané, než sladké raňajky, ale tu je to zas práve naopak. Omnoho častejšie raňajkujem práve ovsenú kašu s rôznym ovocím. Väčšinou si kupujem jahody, čučoriedky, melón a čo mi nesmie nikdy chýbať sú jablká. V týchto momentoch veľmi ľutujem, že 
si nemôžem vychutnávať ovocie čo máme doma priamo zo záhrady, ale je to super aj takto :) Už len dúfam, že ma niečo počká aj keď dojdem domov. 


Táto ovsená kaša bola s jahodami a žltým melónom posypaná škoricou. 
Ovsená kaša so žltým melónom je najlepšia! ♥


Nie práve najkrajšie slané raňajky v podobe vajíčok s fazuľkami a chlebíkom s hummusom.


Jahodová ovsená kaša, do ktorej som si ešte počas varenia primiešala jahody.


Stará dobrá klasika: Volské oká s fazuľkami a chlebíkom.


Čučoriedková ovsená kaša posypaná škoricou.


Toto bola taká malá ukážka toho, čo väčšinou raňajkujem a ako vidíte, nijak sa to neodlišuje od toho, na čo ste u mňa zvyknutý. 
Snáď sa Vám príspevok páčil a nabudúce Vám ukážem fotky z miesta, ktoré som navštívila naposledy :) 
Majte sa krásne a užívajte si letné počasie :)

14 komentárov:

  1. Krásně naaranžováno a vyfoceno. U tebe vypadá všechno vždycky krásně. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoje fotky jsou vazne uzasne !
    Nejvíc se mi líbí kase s ovocickem,i kdyz mi zluty meloun vubec nechutna :D :).
    Muzu se zeptat jestli si v America na W and T a na jak dlouho tam jses ? :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne práve tuto začal strašne chutiť :D ja som ho dovtedy nejedávala vobec :)
      Som na WaT a domov sa vraciam 23.9. :((( Keby nenastupujem do školy v septembri, tak by som sa nevrátila.

      Odstrániť
  3. preboha lucka ješ stále len samé extra zdravé, diétne jedlá, ako tu? nedáš si ani nič kaloričtějšího alebo typického? neber to prosím zle, mám teba aj blog veľmi rada, ale na poslednú fotke si strašne chudá :( nejde o to, že neposiluješ, tým to nie je, ale asi si aj veľa ubrala na jedle ... prosím ... priber niečo, si ako niť a tenká, hlavne si dávaj viac sacharidov a tukov, máš telíčko ako 13 dievčatko :( tak snáď to nepobereš zle, naozaj ale nie je pekné taká vychudnutosť :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prosím ťa zamysli sa trošku nad tým čo si napísala. Vidíš čo jem za celý deň? Len pre informáciu, jem uplne minimum bielkovín, ktoré mám len z vajíčok (ktoré mám asi tak 3x do týždňa na raňajky a po zvyšok týždňa jem ovsenú kašu), z tofu a z rýb, ktoré jem takisto len 3-4x do týždňa a vždy len k obedu alebo k večeri. Bielkoviny som uplne obmedzila, nejem ani len 1,5gr/kg tak neviem o čom rozprávaš. Mám sacharidové obedy aj večere, pretože jem prílohy k obom chodom, jem ovocie na kilá a za posledné tri dni som zjedla 0,5kg kešu orechov, ktoré si kupujem pravidelne a orechy milujem. Neviem o čo ti ide, ale toto je to, čo jem JA a nehovorím aby to jedli ostatní. Je to môj blog a pokial sa ti to neľúbi tak mi je to strašne ľúto, ale nikto ťa nenúti sem chodiť. A pre mňa je dôležité to, aby som sa cítila vo svojom tele dobre ja a nie to, čo si o ňom myslia iní. Vždy ked mám príležitosť, tak jem americké jedlá. Chodíme na barbecue party alebo sme si boli opekať marshmallow so susedmi na pláži a potom to jedli s keksíkmi. Prepáč, že sa nenapchávam každý deň fish and chips. Tiež mám možnosť ich do Ameriky tak to využi a potom si môžeš tráviť čas podla svojich predstáv :) Nepobrala som to zle a tak snáď ani ty nepoberieš zle tuto odpoved, ale zaráža ma ako z jedného príspevku dokážeš usúdiť čo jem alebo nejem. A vychudnutá teda určite nie som :D:D:D keby ma vidíš naživo tak by si to posúdila ;)

      Odstrániť
    2. Vždy se nestačím divit nad takovýma komentářema... chce to klid a zbytečně se nerozčilovat..:D

      Odstrániť
  4. U mě vedou z 95% sladké snídaně a všechny tvé vypadají naprosto skvěle, až mi tečou sliny. :)
    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňáám, chutilo by mi všetko - sladké na raňajky, slané na večeru:) Pekne si to naaranžovala a odfotila ...vďaka za inšpiráciu:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam, tak to je neskutečný, máš to krásně nafocený a úplně se mi sbíhají sliny! :) miluji ovesné kaše! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty komentáře někdy opravdu nechápu :D To, že jsi v Americe, přeci neznamená, že se budeš cpát fast foodem od rána do večera...
    Jinak krásné fotky, všechno to vypadá lákavě)) Ať se Ti tam líbí i nadále, užívej plnými doušky, Luci!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj prosim ta ovsenu kasu robis s mliekom ci vodou? :) vdaka za odpoved. Uzivaj Kaliforniu 💜

    OdpovedaťOdstrániť