utorok, 25. augusta 2015


Ahojte :) Dneska som si pre Vás pripravila mnoho fotiek zo včerajšieho úžasného day off-u, ktorý som sa rozhodla stráviť s Lyndsay. Už si začínam pomaly uvedomovať, že som v Pismo Beach len posledné dva týždne a keď si spomeniem na to, ako sa budem musieť s Kevinom a Lyndsay rozlúčiť, tak sa mi chce plakať. Som s nimi každý deň a strašne som si ich obľúbila. Posledné dva týždne sa budem snažiť vychutnať maximálne a užiť si každú jednu minútu tu. Ale späť k včerajšku :) Veľmi som chcela ochutnať pravé americké raňajky a tak ma ráno o ôsmej Lyndsay vyzdvihla a vyrazili sme na cestu :) Poviem Vám, nie je nič lepšie ako sedieť v aute a jazdiť ulicami Californie pričom Vám hrá v rádiu hudba ako zo seriálov a pritom vnímate všetko omnoho viacej :)



Lyndsay vybrala toto miesto a ja som skoro odpadla, keď som ho zbadala. 
Ani nie tým ako to vyzeralo zvonka, ale neskôr, keď som uvidela vnútorný priestor.
Ako môžete vidieť, reštaurácia pripomínala vlak.


A tu sme už pri vchode a ja plná očakávaní aké to bude vo vnútri :)))


A tu to už vidíte aj samy!
Úplne som bola v úžase, koľko miesta v tak malom vlaku :) A o celkovom dizajne ani nehovorím.
Ten ma dostal úplne najviac. Tešila som sa ako malé dieťa a Lyndsay bola veľmi šťastná, že sa mi tam páči :)


A raňajky sú na stole!


A samozrejme ranná kávička nesmie chýbať nikdy :)


A ja s mojimi mega úplne najlepšími raňajkami, aké som kedy vo svojom živote jedla!
Fakt nepreháňam. 


Objednala som si 2 cinnamon swirl french toasty (french toasty na spôsob cinnamonn rolls), ktoré som si natrela maslom a poliala javorovým sirupom. K tomu som mala miešané vajíčka s klobáskou a slaninou. Ja som sa tak strašne tým raňajkám tešila, že sa to ani nedá slovami opísať :D Krásne naservírované a chutilo dokonalo. Tuto v USA som si obľúbila predovšetkým ich raňajky, ktoré sú veľké a je tam z každého rožka troška. Myslím, že si
tieto zvyky zoberiem so sebou aj domov :)


Takže ak raz navštívite Ameriku, musíte zájsť ma ich raňajky :)


Po raňajkách mi Lyndsay chcela ukázať časť Village, ktorá sa nachádza neďaleko Pismo Beach v časti Arroyo Grande. 

For more photos click on the Continue!



Village sa vyznačuje krásnou prírodou a uličkou, ktorá je plná vintage obchodíkov s krásnymi vecami a útulnými kaviarňami.


A my sme sa poobzerali vo všetkých tých obchodíkoch :)


Ja tieto uličky zbožňujem. Strašne mi pripomínala tie v San Luis Obispo, do ktorého tak radi chodíme :)


A ide sa na kávu. Kávu obe zbožňujeme a tak sme si zašli do coffee house-u.


No nie je to ešte aj v kaviarni krásne? :) Ja tieto veci dokážem obdivovať aj niekoľko minút.


A Lyndsay sa snaží otvoriť Lemon cake :)


A poobede sme sa vybrali ešte nakúpiť jedlo a späť do Pismo Beach :) Bolo krásne počasie a tak som ešte zašla na bicykli do obchodov pokúpiť nejaké darčeky domov. Každopádne opäť raz som prežila úžasný deň, ktorý bol vlastne môj predposledný voľný deň. Máme v pláne zbehnúť určite ešte niekam a 
podobne aj s Kevinom, ktorý to má však trošku zložitejšie kvôli pracovnej dobe. Niečo však určite vymyslíme :) 


Snáď tých fotiek nebolo primnoho a dúfam, že sa Vám páčili :) 
Prajem Vám krásny deň!

5 komentárov:

  1. Ako vždy, super fotky ! :) Vidím, že si to tam užívaš a musí to tam byť fakt super ! :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky sú úžasné, ale nemôžem sa zbaviť dojmu, že je to tam všetko také.. hmm, gýčové. Naozaj ako vystrihnuté z amerického filmu. Najmä tá reštaurácia vo vlaku, to sa mi až nechce veriť, že to naozaj existuje v bežnom živote, nielen pre účely nejakého seriálu ☺ No kaviareň vypadala naozaj útulne.
    Luci, uži si to tam, kým ešte môžeš, ale nezúfaj, život sa tým nekončí a o rok sa do Ameriky môžeš vrátiť znovu!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Klidne přidávej fotky dál, těším se na každý článek :)

    OdpovedaťOdstrániť