utorok, 4. augusta 2015


Ahojte! :) Včera sme sa opäť vybrali na Shell Beach, keďže som tam bola len ja bez Eriky a jej sa fotky veľmi páčili, takže tam chcela ísť tiež. Jediným cieľom včerajšieho dňa bolo si poriadne oddýchnuť! Zrušili mi aj druhý day off a oddych sme fakt potrebovali. Navyše sme sa ešte nemali možnosť ani len opalovať a tak nám tento deň padol vhod, keďže na Shell Beach sa dajú nájsť krásne a pokojné miesta, kde nenájdete nikoho a ste tam len samy. Vyrazili sme okolo pol 11 na bicykloch, keďže to je len kúsok a tie sme si odstavili na začiatku Shell Beach a potom sme sa vybrali pešo, nech toho zachytíme čo najviac :) Je to krásne a pokojné miesto, ktoré vyzerá ako v rozprávke. Je strašná škoda, že sa to nedá zachytiť tak na fotke, pretože to musí človek vidieť na vlastné oči. To miesto je dokonalé a určite by som nenamietala bývať tam. Urobili sme fotiek asi viac než obvykle a tak pevne verím, že sa Vám budú páčiť.



Tieto stromy si zaslúžia obdiv. Vyzerajú fakt zvláštne :)


Tie ich domčeky sú ako z filmu. Tam sa im musí bývať jedna radosť :)


Hneď na začiatku Shell Beach sa nachádzal tento Dino Caves Park a tak nám to nedalo a urobili sme si s dinom fotky :)


California je proste najkrajšia!!!



Keďže som dostala chuť na kávu, cestou sme našli túto krásnu kaviareň, ktorá mala príjemnú atmosféru :) Veľmi sa mi páčili ako boli popísané aj tabule a obsluha bola strašne milá, čo je vlastne v každom obchode či podniku. Opäť sa nám prihovoril príjemný starší pán, ktorého zaujímalo odkiaľ sme a tam sme 
sa s ním trošku rozprávali :) Tuto sa ľudia neboja jeden druhého osloviť a to sa mi strašne páči. 


A toto sú dve veci, bez ktorých sa určite nezaobídem. Káva v jednej ruke a fotoaparát v druhej :)
Môže sa vyraziť na cestu ďalej!



Tento dom ma vážne zaujal. Ani nie tak dom ako tie nezvyčajné kríky a stromy  okolo neho. 
Proste nádhera!


Cestou sme narazili na obchodík s potravinami a tak sme neváhali nakuknúť, čo dobré ponúkajú.


A veru, nebolo toho málo!
Mali tam všetko možné a samé zdravé potraviny, takže som nevedela kam sa dívať skôr :)
Takéto typy obchodov úplne milujem!


Tieto cestoviny ma zaujali asi najviac. Je zaujímavé čo všetko sa dá vymyslieť :) 
Ich cena bola 20 dolárov.


Čo nezostalo bez povšimnutia boli tieto zeleninové ´chipsy´. 
Mali rôzne druhy a ich cena sa pohybovala okolo 4 dolárov. 


Snáď raz ak sa podarí, budem bývať na podobnom mieste :) 
Veľmi si to prajem!


Opalovali sme sa asi tak dve hodinky, pretože nám trvalo dosť dlho, kým sme sa dostali na ´pláž´, ale to úplne stačilo na menší oddych a mali sme tam ticho a pokoj, čo nám v našom dome chýba. Domov sme dorazili opäť až večer okolo siedmej, takže nám ubehol celý deň, ale musím povedať, že veľmi príjemne :) Opäť sme načerpali trošku energie a tak môžme dnes vykročiť do nového pracovného týždňa. Snáď sa Vám fotky budú páčiť a prajem Vám krásny 
zvyšok dňa! :)

9 komentárov:

  1. Tie fotky sú proste úžasné, nádherné! More, jedlo, domy, celkovo to pôsobí tak neskutočne pozitívnou energiou :-) Hneď by som tam išla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť krásne fotky:) To vytúžené voľno očividne stálo za to:) Z toho jedla som polovicu nevedela identifikovať:)) Aj ste niečo vyskúšali?:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Domy opravdu jako z filmu, doufám, že tam taky jednou zavítám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj to tam vypadá ako z nejakého filmu. Som rada, že ste si to užili a vyťažili z voľna maximum. Musím však priznať, že chvíľkami to na mňa pôsobilo až gýčovito :D Mne sa určite viac páči na Slovensku (respektíve v Čechách), naše krajiny majú svoje čaro a majú čo ponúknuť. Na druhej strane, chápem aj tvoj pohľad a je mi jasné, že bývanie v Kalifornii musí byť pre mnohých splneným snom. Takže ak je to to , po čom túžiš, určite ti budem držať palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je nádhera :))) !
    A ten obchod vypada uzasne :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť