sobota, 15. augusta 2015

Erica´s birthday breakfast


Krásne ráno Vám prajem :) Som veľmi rada, že príspevok uvidíte väčšina ráno, lebo sa na to priamo hodí. V dnešnom poste Vám ukážem ako sme strávili piatkové ráno, kedy sme pripravili prekvapenie Erike, ktorá v sobotu oslavuje 23. narodeniny :) Rozhodli sme sa ju prekvapiť tým, že sme sa viacerí zišli a vybrali sa na raňajky na krásne miesto, ktoré som obdivovala neustále počas cesty do práce, keďže sa to nachádza od nás asi na 5 minút chôdze. Som veľmi rada, že sme vybrali práve toto miesto, pretože bolo farebné a útulné. Malá kaviareň/reštaurácia sa nazýva Honeymoon Cafe a už teraz viem, že tam čoskoro 
zavítam opäť :) Snáď sa Vám fotky budú páčiť a aj napriek tomu, že ich je viacej si ich užijete. 


Nie je to typicky ´organizovaná´ kaviareň. 
Všade okolo sa nachádzajú rozličné druhy rastlín, kvetov, lavičky a stoly.

For more photos click on the Continue...




Netrpezlivo sme očakávali príchod Simi a Mišky, ktoré napokon úspešne dorazili :)


Na nasledujúcich fotkách uvidíte ako to vyzeralo v interiéri. Výber bol obrovský. 
V ponuke mali rôzne druhy káv, smoothie a jedlá, z ktorých nebolo ľahké si vybrať :)


Ja som si k raňajkám samozrejme objednala aj kávu, bez ktorej si raňajky vonku ani neviem predstaviť. 
Mohla som si vybrať hociktorú šálku, ktorú som chcela, nezáležalo na veľkosti a sama som si ju mohla načapovať. 
Lákal ma 0.5l hrnček (:D), ale napokon som zvolila klasický. Možno nabudúce :D



No nie je to úžasné? Hlavne ráno slniečko krásne svietilo a pekne sa to odrážalo najmä v interiéri, čo na atmosfére len pridalo :)


Lyndsay s Miškou :)


No jasné, ten môj úškrn, lebo Hulya určite povedala čosi zaujímavé :D Ona má v tom talent :D
Je to dievča z Turecka žijúce v Istanbule, ktorá s nami bývala a pracuje :) 


Miška s nič netušiacou oslávenkyňou Erikou.


So Simou ste sa už stretli v minulých príspevkoch, ale s Kevinom nie :) On a Lyndsay mi za tento pobyt prirástli strašne k srdcu a to vďaka tomu, že ma priradili do oddelenia currents, kde pracujem práve s nimi dvoma. Kevin je strašne dobrosrdečný a veľmi ma potešil, že napriek tomu ako sám hovorí, nie je 
´morning person´, tak bol na mieste ako prvý :)


Kevin si objednal burrito ako vlastne takmer väčšina a naservírovali to na tomto peknom tanieri.
Keď som ho zbadala, hneď som si pomyslela, že by sa skvelo hodil na fotenie :D


K tomu mal ešte aj dobrú rannú čokoládu :)


A tu je Lyndsay so svojimi raňajkami, ktorej fotka sa mi strašne podarila :)


Ona si objednala tortilly a cappuccino :)


Konečne dorazili raňajky aj Hulyi a mne :)


Ja som sa rozhodovala práve medzi tým, čo si objednala ona a nakoniec som sa rozhodla pre toto, čo vidíte na fotke. 
Bolo to fakt delikátne! 
Objednala som si carnitas enchilladas, čo bolo bravčové mäso s vajíčkami, fazuľkami, tortillou, salsou a štyrmi rôznymi druhmi syra. Fakt perfektné! :)


A Hulyine raňajky, na ktoré musím čoskoro zájsť, lebo vyzerali úžasne.
Možno o niečo lepšie ako moje :D


Spoločná fotka zo špeciálnych raňajok s najlepšími ľuďmi musí byť! :)


Čo sme si symbolicky pripravili bol cheesecake. Bol síce maličký, ale na veľkosti nezáleží. 
Na čom skutočne záleží je, že sme ho Erike kúpili zo srdca :)


 New York style cheesecake, ktorý bol strašne dobrý :)
Po dokonalých raňajkách padol  skutočne dobre.


Eriku sme potešili, takže to o čo išlo bolo splnené a strávili sme dokonalé ráno. Presne takéto dni milujem a dokážem si ich vychutnať od začiatku až do konca :) Po raňajkách sme síce väčšina utekala do práce, ale mne osobne ubehol deň veľmi rýchlo a bola som nabitá energiou počas celého dňa. Niekedy sa nestačím diviť, koľko vecí za jeden deň postíham. Dúfam, že takýchto dní a posedení tu ešte zažijeme niekoľko, pretože čas neskutočne letí a čím viac sa to 
blíži ku koncu, tým to uteká rýchlejšie. Snáď sa Vám príspevok bude páčiť a onedlho prinesiem hádam nejaký nový :) Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. moc hezké fotečky:) a ten cheesecake je rozkošný moc hezký:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je nadhera,cheescake je strasne roztomily :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta kavárna vypadá hrozně bláznivě a chaoticky, ale je to hrozně milé. :)

    OdpovedaťOdstrániť