piatok, 14. augusta 2015

InstaPhotos

 Ahojte! :) Dneska som si pre Vás pripravila len článok z Instafotiek. Ten tu už aj tak nebol strašne dávno, tak som si povedala, že to tu spestrím niekoľkými kolážami aj pre tých, čo ma napríklad na Instagrame nesledujú. Tam sa snažím pridávať čo najčastejšie a ako sa dá :) Na viacerých fotkách z Instagramu ste možno postrehli, že som úplne podlahla Pismo Yogurtu. Nikdy mu neviem odolať a aj napriek nie práve najnižšej cene sa stále vyberiem a dám si ho ako dezert po obede, keďže máme hodinovú prestávku. Obed zjem za 10 minút a potom premýšlam, čo robiť ďalších 50. Navyše ešte keď vidím okoloidúcich ako si s ním vykračujú, tak to už fakt neodolám :D Občas prehovorím aj kamarátky z práce, pokiaľ máme prestávku v tom istom čase a Sima, dievča zo SR 
je v tomto moja stála parťáčka :D 


Čo mám väčšinou na obed je: ryža/quinoa so zeleninou/treskou/fazuľkami/cícerom/tuniakom 
a paradajkovou omáčkou poprípade Ranch dressingom, ktorý si kupujem teraz pravidelne. 
Na dolnej fotke môžete vidieť moju rannú ovsenú kašu, pretože na raňajky mávam buď kašu s množstvom ovocia 
alebo tortilly plnené omeletou, zeleninou, fazuľkami a poliate ranch dressingom.

Pre viac fotiek klikni na Continue.


Z čoho mám obrovskú radosť je svetrík, ktorý som si kúpila pred dvoma dňami a som strašne rada, že som tak urobila. Je z kolekcie Bethany Mota a je teplučký a už sa teším ako ho budem nosiť do školy :) Rada si ho oblečiem aj tu, pretože rána tu bývajú chladné, takže ho trošku využijem aj počas môjho pobytu :) Čo som si tu ešte kúpila, avšak už dávnejšie sú legíny značky Calvin Klein, ktoré sú tie najpohodlnejšie legíny aké som kedy mala. Sú z kvalitného materiálu a nosím ich tu veľmi často, takmer stále. Radosť som si urobila aj s malou taštičkou Guess a knižkou/diárom, do ktorého si chcem 
popísať svoje zážitky odtiaľto a rada by som si pokúpila aj všelijaké samolepky a polepila tam fotky, aby som mala krásnu spomienku :)


A práve tu môžete vidieť moje obľúbené raňajky s tortillami. 
Obed v podobe quinoi s tofu.
Raw tyčinka padne vždy vhod a hlavne pri čakaní na autobus :)
Neviem ako na SR, ale tu je hotová Minion mánia! Keďže pracujem v oddelení Currents (print shop), kde si ľudia vyberajú potlač a my ju potom dávame na tričká, tak sme sa rozhodli dať Miniona aj na šiltovku a Kevin (môj kolega a kamarát) ma odfotil. Každú stredu sa v Pismo Beach koná Farmers Markets, kde predávajú čerstvé ovocie a zeleninu. Ja som po obede (keď som zas nemala čo robiť :D) zašla a kúpila si tento obrovský pohár plný ovocia. Celý som ho zjedla a potom som mala čo robiť kým som stihla vytráviť. Ono sa to možno takto nezdá, ale to bolo cca. 1kg ovocia, ktoré bolo posypané 
mexickým korením chamoy, čo je vlastne mix sladkého a chilli. 



Takto sa so mnou tešili po bežeckých pretekoch v práci Lyndsay a naša manažérka Patty :) 
Ja ich proste zbožňujem a som strašne vďačná, že som spoznala ľudí ako sú oni :)


Príprava do práce a nové legíny Nike, ktoré som si tu kúpila :)
Ak ma nezláka Pismo Yogurt, tak káva určite áno! To som celá ja.
Drobný nákup a po objavení zmrzliny Arctic Zero na Instagrame som sa rozhodla ju vyskúšať tiež.
Bola fajn, ale dám prednosť klasike :)


Pred dvoma dňami som si zašla kúpiť kávu, no keď som zbadala v ponuke smoothie a ešte k tomu z čerstvého ovocia (tu je to rarita, lebo na väčšine miest používajú sirup a za to sa mi 5 dolárov vyhadzovať nechce), tak som si vybrala smoothie. Toto bolo z manga, jahôd, pomarančového džúsu a mrazeného jogurtu. Musím povedať, že lepšie smoothie som zatiaľ nepila! Bolo perfektné a nabudúce vyskúšam inú kombináciu :) Druhá fotografia je z raňajok, ktoré sme chystali s Eddiem a pozvali sme aj Lyndsay. No a tretia fotka? Čokoládový donut zo Starbucksu, ktorý sme si mohli vybrať po úspešne odbehnutom 
behu :) 


Opäť ranná kaša s ovocím a krabičkový obed do práce :)


No nezamilovali by ste si toto mesto? Krásne ráno v Pismo Beach vyzerá takto :)


V obchode som zbadala restované morské riasy vo wasabi a tak som to vyskúšala. Bolo to ako inak peerfektné a veľmi nezvyčajné. Zatiaľ som sa nič podobné nejedla :) Druhá fotka sú naše raňajky, ktoré sme uvarili s Eddiem :) Je to ryža s mäsom, salsou a tortillami. Mexické jedlo a ja som si tu mexickú kuchyňu doslova zamilovala! Tá je asi moja najobľúbenejšia :) Čo sa týka kešu orechov, tých som nikdy nezjedla viac než počas môjho pobytu tu. 
Kupujem si ich pravidelne a niekoľkokrát sa stalo, že 0,5kg balenie padlo za 3 dni. Proste moje najobľúbenejšie oriešky :)

Toto bolo také menšie zhrnutie fotiek a pokiaľ chcete vidieť viac, môžete ma sledovať na Instagrame :) 
Majte sa krásne!

12 komentárov:

  1. Pismo yogurt bych zkusila hned :3
    Můžu se zeptat, jak se tam pohybují ceny od těch značek ? :) Jestli je to srovnatelné s našima či naopak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My tu mame Pismo Premium Outlet, takze su tie ceny o nieco nizsie, ale zas ja netusim ake su ceny u nas lebo som v takych obchodoch u nas nebola a tu chodim najcastejsie prave do tychto :)

      Odstrániť
    2. Ak mozem za mna povedat, je to tam lacnejsie a o dost, hlavne v outletoch....na nakupy je dobra aj Florida, kedze tam je dan len 7%, v Californii je 13%

      Odstrániť
    3. tak to je možné potom :) u nás by ma do takých obchodov ani nenapadlo ísť lebo vždy som bola v tom že to je strašne drahé takže super :) Na východ sa nechystám a napriek tomu, že mnoho ľudí je názoru že California je drahá (alebo teda drahšia) tak ja to tak vobec nevnímam, lebo mne tie ceny aj čo sa potravín týka prídu také isté ako u nás dokonca ešte aj lacnejšie. Mne sa tu strašne páči zo všetkých hladísk :)

      Odstrániť
  2. Krásne fotky!! :)
    http://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasa...rada citam a pozeram tvoje fotky, aj sa chystate este niekam mimo kuknut? 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som strašne rada, že sa fotky páčia :) Po práci máme 10 dní na cestovanie, čiže pôjdeme po západnom pobreží a pevne verím, že stihneme kuknuť toho čo najviac :) Ale nechce sa mi odísť a najhoršie je, že ten čas strašne uteká :(( Hlavne tieto posledné týždne :(

      Odstrániť
    2. No 10dni nie je vela, ale my sme mali tiez tak nejak a stihli sme co to :-) viem, clovek ked je v takej krasnej krajine, tak sa mu ani odist nechce. My sme sa s manzelom jednoznacne zhodli, ze toto bola ta najlepsia dovolenka, aku sme kedy mali, ani svadobna cesta sa tomu nerovnala :-D uzite si tych 10dni spoznavania a cestovania, nasavajte tu americku dobrosrdecnost a ved hadam buduci rok sa tam vratis a co nestihnes tento rok, das buduci :-)

      Odstrániť
    3. uplne s tebou suhlasim s tým, že 10 dní nieje vela tak sa budeme snažiť z toho dostať čo najviac :) o rok by som tu rada zostala, takže budem musieť pozisťovať či to je možné a ako, ja sa domov tento rok vratim len a len kvoli tomu, že som slubila ockovi, že si posledný rok dokončím, lebo najväčšiu radosť mu urobím ked uvidí moj diplom. Takže to robím len kvoli nemu, lebo vdačím mu za túto možnosť byť tu čiže to je to najmenej čo môžem urobiť :) tento život tu je uplne o inom a je to presne to, čo som vždy chcela :)

      Odstrániť