štvrtok, 20. augusta 2015

random photos

Ahojte :) Keďže týždne a dni ubiehajú strašne rýchlo, rozhodla som sa, že budem trošku viac fotiť také tie random fotky. Chcem si tieto posledné týždne užiť a tak som pripravila tento článok s random fotkami. Na väčšine sa nachádzajú fotografie z Fresh Farmers Market, ktorý sa koná každú stredu 
poobede, kedy majú ľudia možnosť si kúpiť čerstvé ovocie a zeleninu, rôzne domáce koláčiky, džemy, poháre plné ovocia a podobne. 




Kúpiť sa dajú aj obrovské balenia tortíl s množstvom omáčok. Super je, že máte možnosť ochutnať priamo na mieste z každej omáčky a potom sa môžete rozhodnúť. Tie omáčky sú fakt strašne dobré, samozrejme najviac mi chutili tie pikantné, lebo také mám ja najradšej :) Cena jedného balenia omáčky sa 
pohybuje okolo 6 dolárov. 


Tento stánok je môj najobľúbenejší. Môžete si kúpiť obrovský pohár plný ovocia alebo manga, ktorý je posypaný zvláštnym mexickým korením chamoy, ktoré má príchuť niečo medzi chilli a kyslou. Je to fakt veľmi zvláštne, ale dobré a strašne mi to na ovocí chutilo :) Ja som si kúpila mix ovocia, bol tam 
červený aj žltý melón, mango a aj uhorka. Ten pohár je strašne veľký a cenovo to vychádza na 8 dolárov.


... a robia aj popcorn :)


Moje obľúbené raňajky! Ja som si tu úplne zamilovala mexickú kuchyňu a tak sú tortilly u mňa na dennom poriadku. Ak neraňajkujem ovsenú kašu s ovocím, tak skončím stále u tortíl plnených vajíčkovou omeletou, zeleninou a celé si to polejem ranch dressingom. Je to jednoduché, rýchle a strašne 
strašne dobré. K týmto raňajkám som si nakrájala aj žltý melón, ktorý si kupujem stále, keď sa vyberiem do supermarketu. 


Fotka z Chocolate Factory :)


A moje dnešné raňajky. Jablková ovsená kaša s ovocím. 
Od suseda Eddieho sme dostali jahody a černice, takže som si ich hneď dala k ovsenej kaši :)


Majte sa krásne! 
L.

6 komentárov:

  1. Jé, tak to je dokonalé, tam bych dokázala strávit hodiny a hodiny! :) já nedávno byla v Praze na farmářských trzích, tak jsem si na to vzpomněla :))
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť si ma potešila peknými fotkami a pošteklila moje chuťové bunky:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zase nadhera :) !
    Muzu se zeptat jak delas kasi :) ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klasicky vlocky uvarim vo vode. Podrobny recept som sem uz raz davala tak skus vyhladavanie, lebo na tablete mi to trva hrozne dlho kym nieco napisem. Urcite to najdes a nijak specialne to nevarim, uplne klasicky :)

      Odstrániť