utorok, 18. augusta 2015

shopping day


Keďže nám už zostávajú len posledné tri týždne (pri pomyslení na to sa mi chce plakať), tak sme sa rozhodli, že dnešný deň využijeme na to, že zájdeme do mesta San Luis Obispo, aby sme nakúpili aspoň nejaké darčeky pre kamarátov, ktorých sme týmto pobytom mali možnosť stretnúť. Náš day off sme začali raňajkami v California Fresh Markete, kde hneď od rána majú pripravené čerstvé a teplé raňajkové burritá :) Odkedy som v USA, mexická kuchyňa sa 
stala mojou najobľúbenejšou a burritá by som jedla na raňajky, obed aj večeru, pretože to jedlo milujem a určite si ho budem robiť aj doma :) 

For more photos click on the: Continue!



.... a môžeme sa s chuťou pustiť do raňajok :)


Raňajkové burrito bolo opäť raz plnené vajíčkami, zemiakmi, párkom a syrom :)


... no a ako inak: bolo perfektné!


Keďže som dostala po raňajkách chuť na niečo sladké, kúpila som si moju obľúbenú orieškovú tyčinku. 
Objavila som tu strašne dobré tyčinky, takže si ich kupujem na cesty z obchodu, keď idem domov pešo. Túto som rýchlo zjedla po ceste na autobus.


A tu sme už v našom obľúbenom meste: San Luis Obispo a nákupy darčekov môžu začať :)


Zavítali sme aj do obchodu s množstvom krásnych vecí, v ktorom by si každý našiel to svoje :) 


Ja som si tam pokúpila veci na fotenie jedál, ktoré som u nás na SR nevidela :) 
Dokázala by som si toho kúpiť určite viacej, ale moja peňaženka by asi zaplakala...


... pretože tu by sa teda dalo vyberať a ono sa to možno nezdá, ale jedna vec stála v priemere okolo 5 dolárov, čiže pri väčšom nákupe sa to nakopí.


 Po tom ako sme vyšli z obchodu sme si trošku oddýchli na lavičke a poukladali nakúpené veci do tašiek. Bolo strašne, strašne teplo a cítili sme sa ako u 
nás v lete, keď máme doma 35°C. V Pismo Beach také teplo nie je, pretože je tam oceán, ale v tomto meste to slnko skutočne pražilo.


Aby sme sa osviežili, rozhodli sme sa dať si niečo studené a tak sme zašli do Yogurtland-u. 
U nás sa nachádza Pismo Yogurt, ktorému väčšinou počas obednej prestávky neviem odolať (čo bude asi tým, že sa to nachádza hneď vedľa nášho obchodu) a toto bolo niečo podobné. 


Najlepšie je, že predtým než si zmrzlinu naberiete do klasického kelímka, môžete ochutnávať z čoho chcete a koľko chcete, aby ste si náhodou nenabrali čo vám nechutí (také by sa asi nestalo, ale nevadí :D). A tak sme ochutnávali jedna radosť z každej zmrzliny, až som sa pomaly najedla z tých ochutnávok :D 


Čo sa týka výberu príchutí zmrzliny, ten bol fakt veľký. Väčší než v Pismo Yogurte. 
Nachádzali sa tam príchute ako: 
new york cheesecake, vanilka, čokoláda, mango, jahoda, cupcake, karamel, pekanové orechy, kokos, pistáciová, čokoláda a čistý ´plain´ jogurt. 


Čo sa týka posýpok, to ma trochu sklamalo. Na výber neboli žiadne oriešky, len jeden druh granoly, málo čokolády, žiadne oriešky v čokoláde a celkovo 
posypy, ktoré si dávam väčšinou keď idem na Pismo Yogurt. Tuto sa nachádzalo zopár druhov sladkostí ako kúsky cheesecake-u či brownies a ovocie.


Z ostatných posýpok to bolo len zopár druhov čokolády a potom samé sladkosti ako cukríky, trubičky a kúsky keksíkov. 


A ani polevy nemali nejaké výnimočné. 
Ja som čakala od toho trošku viacej, takže nabudúce asi zájdeme a vyskúšame Bali´s yogurt, nad ktorým sme takisto uvažovali a nachádzal sa oproti Yogurtland-u. 


Každopádne som si naložila dobre a chutiť by mi chutilo aj keby to mala byť len samotná zmrzlina, 
pretože frozen yogurt je sám o sebe veľmi dobrý :)


... a v takom teple nám padol skutočne vhod :)


A čo som si doň vlastne dala? Mala som frozen yogurt s prichuťou: new york cheesecake (jednoznačne najlepšia príchuť akú som kedy jedla), taktiež pistáciový, kokosový, karamelový, oreo, mangový a posypala som si to granolou (to je moja obľúbená posýpka, lebo so zmezlinou je to fakt 
lahodné), karobovými kúskami, čokoládkami a ovocím :) Celé to stálo 6 dolárov.


Následne po dopapaní sme ešte šli pozrieť zopár obchodov a potom sme sa vybrali na autobus a nakúpiť zásoby jedla. Teraz sa teším, že konečne sedím a nehýbem sa, pretože som z práce strašne unavená a každý moment sedenia si vychutnávam. Zopár vecí, ktoré som pokúpila možno odfotím, ale asi väčšinu nie, lebo aby to nezbadali ľudia, pre ktorých sú. Ešte dokúpiť zopár vecí a budem spokojná, že nemusím stresovať na konci. Tento príspevok nebol práve najzaujímavejší, ale takto sme prežili dnešný deň a som rada, že som mala čas pridať nový príspevok :) Dúfam, že sa máte dobre a užívate si dni najviac ako sa dá, lebo čas neskutočne rýchlo uteká a o chvíľku tu bude september a zas sa začne ten istý kolobeh uponáhlaného pracovného života ako vždy. Majte sa 
krásne a určite sa čoskoro ozvem znova :) 

5 komentárov:

  1. Tomu říkám american style =D já bych teda burrito po ránu opravdu nemohla, pak bych se asi ani na ty nákupy neodvalila. Frozen yoghurt znám a miluju. Vyzkoušela jsem v Praze, ale byl opravdu drahý. Takže jsem si příště raději dala v angelatu netypickou příchuť bazalky s olivami.
    Když koukám na ty fotky a čtu zážitky, tak hodně uvažuji, že příští rok pojedu. T jsi měla od agentury zařízeno všechno i s prací nebo sis vybrala variantu, že si práci najdeš sama?
    Užívej si sluníčko a zábavu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mas uplnu pravdu. Je to drahe. U nas ked som prvykrat isla na llaolao tak som skkoro odpadla nad cenou a odvtedy som tam uz nesla. Ale neviem. Tu mi to pride v pohode, to bude asi tym ze si zarabam sama na seba a vnimam to uplne inak a tu mi nevadi dat zato tych 5-6$. Celkovo sa na tie ceny pozeram ze je to tu lacne, ale dojdem domov a vsetko bude pre mna drahe :D ja som si pracu vybrala sama z mnozstva ponuk ktore sme dostali od agentury, cize vsetko bolo cez nich :) a moju agenturu mozem len a len odporucat ako aj tento program :) vsetky tie peniaze zato maximalne stoja :)

      Odstrániť
  2. Tak to je naprosta bomba !
    Ten obchod je uzasny,burrito taky a frozen yogurt bych chtela hrozne vyzkouset !
    Moc ti to slusi :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych se v tom obchodě úplně vyžila........... To je přesně moje, to já můžu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lucka, kívánom, hogy éld át teljes 120%-osan ezt a maradék 3 hetet! Itthon nagyon várunk téged! Noi :*

    OdpovedaťOdstrániť