utorok, 22. septembra 2015


Ahojte! Dneska som dorazila domov a tak sa hneď a hlásim, len s menším letiskovým príspevkom :) Že sa mi odchádzať nechcelo je snáď jasné, ale už som doma a je čas sa vrátiť späť do reality a zajtra sa už aj v mojom prípade začne škola. Let prebehol úplne bez problémov, bol síce dlhý, ale opäť sa o nás pekne starali na palube a vždy nám nosili niečo papať a piť :) Mám neskutočne veľa fotiek, ktoré som už potom ani nestíhala pridávať na blog, najmä tých z cestovania, ktorých je nespočetné množstvo a tak, aby som Vám mohla ukázať tie prenádherné miesta, ktoré som navštívila, budem musieť povyberať tie najlepšie :) Už je čas aj niečo navariť a keďže som si doniesla knihu mexickej kuchyne, tak určite pripravím jedlá aj z nej. Budem sa snažiť príspevky striedať a tak pevne verím, že Vám prídu zaujímavé a radi si fotky prezriete :) Teraz už utekám spať, pretože som už 2 dni nespala a Vám prajem pekný 
zvyšok večera! 

3 komentáre:

  1. Vítej zpátky doma! :) Moc se těším na všechny fotky a články, které pro nás přichystáš :) Jo a pevné nervy ve škole ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vitaj späť u nás, dúfam, že pridáš články čo najskôr. Veľmi sa teším, a tiež dúfam, že zase začneš poriadne papať, úplne sa nám strácaš pred očami :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Články z Ameriky byly úžasné, ale už se těším i na ty z domova :) ! Moc ti to sluší :D !


    runeatandtravel.com

    OdpovedaťOdstrániť