pondelok 28. septembra 2015



Ahojte :) Dostala som nápad, že by bolo celkom fajn spestriť blog o nový typ príspevkov a tak prinášam prvý príspevok v tejto kategórii. 
Pôjde o tipy na miesta, ktoré ma zaujali a kam môžete zájsť na kávu či dobré jedlo. 


Minulý týždeň sme zašli počas dlhšej prestávky v škole do veľmi útulnej kaviarne, ktorú objavila Sandy, moja kamarátka a zároveň spolužiačka :) 
Ja som to miesto obdivovala už na jej Instagrame, keď pridala fotku a strašne sa mi páčilo. Bohužiaľ som mala so sebou len digitálny fotoaparát, 
čo ma mrzí, lebo fotiek by som urobila viacej. Určite sme tam však neboli poslednýkrát a nabudúce toho odfotím viac :) 


Kaviareň Jak doma jej názov skutočne vystihuje. Je to tam útulné, zariadené v domácom, dalo by sa povedať retro štýle. Všade samé kvietky, 
ornamenty, starý nábytok a na výber máte viacero miest na sedenie, pričom každé je úplne iné. Čo sa týka občerstvenia, na výber máte rôzne 
druhy káv a tiež viacero druhov čajov. Ja som si objednala Latte, pričom ako pozornosť prikladajú ku káve aj malý dezert :) 


Mne sa tu veľmi páčilo, čo bol aj dôvod prečo ma napadlo robenie aj takýchto príspevkov. Myslím si, že na spestrenie je to celkom fajn :) Odkedy som sa totiž vrátila som si povedala, že sa budem snažiť chodiť na nové miesta a  keď sa naskytne príležitosť, tak by som rada navštívila aj nejakú krajinu mimo SR. Budem rada ak mi do komentára napíšete ako na Vás pôsobí toto miesto a či Vás zaujalo :) Pokiaľ by Vás zaujímalo kde ho nájdete, tak sa nachádza 
na Ďurkovej 5 v meste Nitra.

Pekný zvyšok dňa Vám prajem a zároveň úspešný začiatok týždňa :)

2 komentáre:

  1. Jéé konečne niekto kto robí tieto články aj o kaviarničkách a pekných miestach aj v Nitre! Som tu často (keďže sem chodím do školy), takže sa mi to určite zíde, pretože síce Nitru poznám celkom dobre, takéto miesta vôbec neviem kde sa nachádzajú :D :) krásny článok a určite sem v blízkej budúcnosti skočím ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takovéhle kavárny miluju,sice poblíž mě nikde nejsou ,ale alespoň si je užili na fotkách :D !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť