piatok 4. septembra 2015

divadelné predstavenie v USA


V stredu si pre mňa Lyndsay s Kevinom pripravili prekvapenie v podobe večera stráveného s nimi :) Nechceli mi za žiadnu cenu povedať o čo pôjde a kam pôjdeme a tak to bolo do poslednej chvíle pre mňa prekvapením. Chceli sme si užiť poslednú spoločnú akciu pred mojim odchodom a tak som sa nevedela dočkať už spomínaného večera. Z práce som rýchlo utekala domov, aby som sa pripravila a potom ma Kevin vyzdvihol a vybrali sme sa po Lyndsay :)



Nakoniec sme zastali pred týmto miestom, divadlom :)


Ja som sa strašne potešila, pretože do divadla chodím strašne rada, ale som už hrozne dávno na žiadnom predstavení nebola. Nikdy by som si však nepomyslela, že zažijem divadlo aj v Amerike s mojimi kamarátmi :) Lepšie vymyslený program si ani nedokážem predstaviť :) Veľmi ma tým potešili a 
samozrejme som sa predstavenia nevedela dočkať.


Išlo o melodrámu a veľmi sa mi páčilo, že pri vchode vítali hostí samotní herci v kostýmoch a to isté bolo aj v kuchyni. 
Samy herci servírovali jedlo a boli za pokladňou, čo sa mi zdalo nezvyčajné, ale milé :)


Čo ma mrzelo bolo, že sme nemohli fotiť počas predstavenia a tak som Vám nemohla na fotke zachytiť ich krásne kostýmy. Smela som však fotiť pred začiatkom predstavenia a aj napriek tomu, že tam nebolo veľmi dobré osvetlenie, tak som veľmi rada, že sa aspoň zopár fotiek pekne vydarilo :) Keď som vošla do sály zostala som veľmi milo prekvapená a nevedela som vyjsť z úžasu, že to tam vyzeralo úplne ako vo filme. Okrúhle stoly s číslom uprostred a 
na stole nás čakali ´noviny´, v ktorých bolo rozpísané všetko čo sa týkalo predstavenia a aj samotných hercov :)


Toto bol klavirista :) 
Sedeli sme v prvom rade priamo pred pódiom, takže výhľad bol viac než perfektný.


Keďže Lyndsay s Kevinom ma na predstavenie pozvali, ja som neváhala a utekala som kúpiť obrovský popcorn, aby sme si predstavenie užili so všetkým čo k tomu patrí :) V kuchyni som zbadala rôzne koláčiky a tak som neodolala a pre všetkých som kúpila čokoládový, ktorý bol kompletne celý len z 
čokolády a rozplýval sa priamo na jazyku. Tešila som sa, že veľmi chutil aj Lyndsay a Kevinovi až sme mali pocit, že upadneme do čokoládovej kómy :D


Najlepšie bolo, že Lyndsay mi odporučila, aby som ho jedla s popcornom :D
Poviem Vám, určite to musíte vyskúšať, lebo to nemalo chybu. 
Ja si tieto zvyky asi poberiem všetky domov :D 


Ja ich proste zbožňujem a každý deň som vďačná, že som ich tu stretla :) 
Nie každý má to šťastie, že na takomto pobyte stretne ľudí, s ktorými si tak rozumejú ako ja s nimi. 


A aj nejaké tie momentky :)


Večer som si maximálne užila a bola som hrozne šťastná, že ma vzali práve na takéto miesto :) Predstavenie bolo neuveriteľné a herecké výkony úžasné. Budem na to spomínať určite veľmi dlho a som rada, že môžem povedať, že som zažila aj americké predstavenie :) Mám prichystané fotky aj na ďalší 
článok, takže sa budem snažiť o to, aby som ho publikovala čo najskôr. Majte sa zatiaľ krásne a určite sa čoskoro ozvem znovu. 

S pozdravom,
Luci.

3 komentáre:

  1. Zase krásné fotky krásný článek a moc vám to sluší :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To musel být krásný zážitek ;) a moc ti to sluší Luci! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňaam, tie koláčiky vyzerajú fat super! A ty si kočka! :)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť