nedeľa 27. septembra 2015




Poznáte to, keď ste rozhodnutý urobiť určité jedlo a nakoniec sa Vám z toho podarí niečo úplne iné? Mne sa to stáva celkom často a presne toto sa udialo aj dneska, keď som si chystala raňajky. Môj pôvodný zámer bol prichystať si jablkovú omeletu, no napokon z toho vznikla jablková kaša. Napokon 
mi to však vôbec nevadilo, pretože aj tak som si na nej pochutnala a nabudúce sa mi snáď vydarí už aj tá omeleta :) 


Pokiaľ by Vás zaujímal ´recept´, tak na túto kašu potrebujete: 
3 jablká
2 vajíčka
3PL ovsenej múky
kúsok nastrúhaného tvrdého syra
100ml mandlového mlieka
flavdrops (ja mám príchuť biela čokoláda)
škoricu
sušené hrozienka


Postup:
Do misky som si nastrúhala 2 jablká, pridala som nastrúhaný syr, 2 vajíčka, ovsenú múku, mandlové mlieko a poriadne premiešala. Do zmesy som nasypala škoricu a ochutila 2 kvapkami flavdrops. Tie slúžia na osladenie, no pokiaľ ich nemáte, nič sa nedeje a pokojne môžete použiť med či agávový sirup. Na panvici som si roztopila 1čl kokosového oleja a zmes vyliala na panvicu. Panvicu som prikryla pokrievkou a nechala piecť. Pôvodne malo ísť o omeletu (resp. nejakú placku), ale pri pokuse o otočenie sa mi potrhala a tak som to potom len premiešala, pričom sa mi vytvorila kaša.  Do tej som si nasypala 
sušené hrozienka a keď bola kaša hotová, premiestnila som ju do misky a pripravila som si na ňu jablkovo-tvarohovú zmes. 


Tvaroh jedávam fakt len keď naň raz za čas dostanem chuť a k tomuto sa mi to celkom hodilo a tak som si pripravila jablkovo-tvarohovú náplň, na ktorú porebujete 1 postrúhané jablko, 100gr tučného hrudkovitého tvarohu, 50ml mandlového mlieka, pár kvapiek flavdrops poprípade agáve a napokon 
škoricu. Všetko len premiešate, servírujete na kašu a posypete sušenými hrozienkami a škoricou :) 


Čo ste dneska raňajkovali vy? :)
Aké sú Vaše plány na dnešný deň? 

3 komentáre:

  1. wau tak to vyzerá fakt zaujímavo ! Ten strúhaný syr ma v tom recepte veľmi prekvapil ! :) poslednou dobou mi začal viac chutiť hrudkovitý tvaroh (zdá sa mi, že si ten použila tuto) lebo krémový je u mňa na dennom poriadku a tak niekedy si kúpim aj ten hrudkovitý :) dnes som vyskúšala tvoj french toast a mňam bol úžasný ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten syr som dala lebo malo ísť o omeletu ale v konečnom dôsledku ho tam ani nebolo cítiť :) mne ten krémový tvaroh nechutí vôbec a prestala som jesť tvaroh úplne, no ked z času na čas si dám tak jedine ten hrudkovitý :) Aj chuťovo je na tom omnoho lepšie než ten krémový :)

      Odstrániť
  2. Páni tak taková kombinace by mě vážně nenapadla ,ale vypadá skvěle ! :)
    Dnes jsme vyrážely brzy na běžecké závody tak se mnou jel cizrnový koláč s vanilkou,jogurt,kešu a ovoce :D !

    OdpovedaťOdstrániť