štvrtok, 24. septembra 2015

recept na čokoládovo-orieškový koláčik


Naposledy keď som pridávala recept na klasický koláčik, písali ste mi, že by ste tu takých receptov uvítali viacej. 
Ja som sa dnes rozhodla upiecť koláčik z knihy, ktorú som si priniesla z USA a dostala som ju od Eddieho :) 
Je tam kopa úžasných jedál západného pobrežia a určite budem chcieť toho vyskúšať viacej. Dneska som si vybrala 
tento koláčik, čo mal byť vlastne pôvodne okrúhly cookie, ale ja som ho nakoniec urobila na menší plech a pokrájala na kocky :) 



... pokus o okrúhly cookies :)


Ak sa Vám recept páči, budem rada ak ho vyskúšate a napíšete mi ako Vám to chutilo :)
Krásny zvyšok dňa prajem!

4 komentáre:

  1. mňam tie vyzerajú skvelo !! :) určite vyskúšam :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni ,ty jsou skvělé :)) !


    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám rada takéto jednoduché recepty a tento určite vyskúšam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ukladám do receptov :) jednoduché a určite chutné!

    OdpovedaťOdstrániť