nedeľa 25. októbra 2015


Krásne dobré ráno Vám prajem ♥ To moje ráno som odštartovala najlepšie ako sa len dalo a to ranným behom, počas ktorého som si vychutnávala krásy našej prírody, pretože tie stromy žiaria farbami a je to fakt krásny pohľad, ktorý za to určite stojí :) Po rannom behu si nemôžem odpustiť ani raňajky, na ktorých si obzvlášť počas víkendu dávam záležať a potom sa snažím ich vychutnať, na čo vlastne cez týždeň ráno pred školou skutočne čas nemám a tak väčšinou skončím u kaši, ktorú si rýchlo uvarím a utekám na vlak. Keďže v poslednej dobe u mňa ráno prevládali najmä sladké raňajky, dneska som urobila 
výnimku a urobila si slanú verziu a ako to nakoniec dopadlo môžete vidieť na fotkách :) 


Boli to úplne jednoduché raňajky, ktoré si urobíte v priebehu 5 minút a výhovorka, že nestíhate v tomto prípade učite neobstojí :). Vajíčka som si upiekla na kokosovom oleji a k tomu mi nechýbala ani obľúbená slaninka. Už mi ostal len tento jeden kúsok na čo som úplne zabudla a tak budem musieť ísť hneď zajtra nakúpiť, pretože tá u mňa nesmie chýbať. Práve minulý týždeň som si po prvýkrát kúpila aj polentu, práve kvôli tomu, že som ju chcela vyskúšať k raňajkám. Názov má Polenta 1 min a aj jej príprava trvala fakt len tak krátku dobu, takže úplne super :) Jedávate polentu? Ako a s čím ju jedávate 
najradšej? :)


Táto kombinácia mi veľmi chutila a nepochybujem o tom, že polenta by bola super aj na sladko. 


A čo vy a Vaše dnešné nedeľné raňajky? Robili ste si niečo špeciálne alebo ste ostali pri klasike?


5 komentárov:

  1. Lucinka prečo naďalej chudneš? Od návratu sa nám tu pomaly strácaš a vyzeráš ako dievčatá, ktoré trpia PPP :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chudnem??? už sa prosím ťa zamysli nad sebou a utekaj si liečiť svoje komplexy niekde inde. Rozhodne nechudnem a chcela by som vidieť ako by si schudla ak by si jedla za deň tolko čo ja. To by som ti zatlieskala ;) Je veľmi smutné, že nemáš aktivity, ktorými by si vyplňala svoj volný čas a miesto toho, aby si robila niečo zmysluplné, tak radšej sedíš za počítačom. Týmito komentármi, ktoré mi sem stále píšeš len dokazuješ to, že zrejme ty nie si spokojná sama so sebou, ale ak ti to rýpanie robí dobre tak kludne pokračuj, lebo ver tomu, že ja sa na tvojich komentárov smejem a ľudia ako ty ma rozhodiť nedokážu :) Prajem ti pekný zvyšok dňa :)

      Odstrániť
  2. Mňam ! slané raňajky neprevádzam, ale určite si toto urobím na večeru alebo vo väčšom množstve aj na obed :D :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak tá polenta je vynikajúca! ja si ju urobím zrejme aj na večeru :D na sladko by chutila určite ako krupicová kaša, takže vyskúšam aj to :)

      Odstrániť
  3. Konečně recept s polentou ,takovou dobu mi leží doma a já nevím co s ní :D ! Vypadá to výborně :D ! Snídám tedy radši sladký,ale toto jídlo se skvěle hodí i třeba na oběd :D !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť