piatok, 2. októbra 2015

crumble for breakfast


Krásne piatkové ráno Vám prajem! :) Ako ste sa vyspali? Ja som dnešok začala s takýmito úžasnými raňajkami, odlišnými od tých, ktoré sa u mňa objavujú tradične. Včera som si upiekla jablkové crumble, ktorým som sa inšpirovala od Elly z blogu Deliciously Ella a recept Vám sem určite pridám v priebehu víkendu. Je to príjemná zmena od klasiky a bolo to fakt vynikajúce. Navyše máme teraz kopu jabĺk a tak vždy padne vhod niečo, kam ich môžem použiť. Asi by bolo už celkom vhodné skúšať aj recepty na nejaké normálne jedlá, pretože odkedy som sa vrátila, tak len vypekám a jem samé sladkosti :D Sľubujem, že už nabudúce pridám recept alebo tip aj na nejaké klasické jedlá vhodné na obed či večeru :) Ja teraz utekám, dneska budem celý deň mimo 
domu, takže mám o plány na dnešný deň postarané a Vám prajem pekný zvyšok dňa  ♥



Budem rada ak mi do komentárov napíšete, akými raňajkami ste si spríjemnili piatkové ráno vy :)

S pozdravom,
L. 

2 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem den začala svojí klasickou snídaňovou smoothie, dneska ráno kombinace kiwi+banán, mňam :) Ale tvoje vypadá krásně, jako vždycky! :)

    OdpovedaťOdstrániť