nedeľa, 18. októbra 2015

instaphotos


Takto večer ešte napokon pridám aj príspevok s fotkami z Instagramu, keďže tu máme koniec týždňa a usilovala som sa pridávať často :) Úplne najviac sa teším z nového telefónu, ktorý som si kúpila minulý týždeň v piatok a je úplne najlepší ♥ krásne fotí a ja sa z neho teším ako malá, pretože dobrý telefón som chcela už veľmi dlho a tak mi je trošku ľúto, že som ho nemala ešte pred pobytom do USA, ale nevadí. Práve kvôli tomu som teraz na Instagrame aktívnejšia, lebo predtým som so svojím mobilom už ani nefotila, vlastne som ho používala fakt len na telefonovanie a na všetko ostatné mi poslúžil tablet. Budem sa snažiť robiť takéto menšie zhrnutie fotiek každý týždeň a dokonca v príspevku nájdete aj fotky, ktoré sa napríklad na Instagrame ani neobjavili :) Čo stojí za zmienku z prvej koláže sú tie arašidy v mede ♥ Úplne ich zbožňujem a bez nich z Tesca ani neodídem. Hneď potom dám vedieť sestre, že domov šoféruje ona (čerstvá vodička, takže prečo jej neurobiť radosť) a potom po ceste všetky arašidy zjem :D. Pokial máte radi oriešky, určite si ich kúpte 
:) No a nižšie už tradičná ovsená kaša, ktorá v chladné ráno padne úplne najlepšie :)


Moja najobľúbenejšia kombinácia čo sa týka cestovín? Jednoznačne s tuniakom v olivovom oleji :)
Na to nedám dopustiť a na tento spôsob som si urobila ľanové cestoviny, ku ktorým som si 
ešte zamiešala zeleninku. 



A opäť som vypekala. tentokrát chlebík s kúskami čokolády a orechov ♥


Po dlhom čase som si urobila na raňajky vajíčka, keďže som nemala veľa času na varenie kaše. 
Omeleta so zapečenými hruškami, posypaná tofu a jablčnou vlákninou bola fakt vynikajúca :)


Veľmi rada varím nielen pre seba, ale aj pre rodičov a sestru a tak som sestru 
prekvapila po príchode zo školy takýmito palacinkami plnenými tvarohom s kakaom :)


Na dnes je to už skutočne všetko a ak chcete, môžete ma sledovať na Instagrame, či aj na FB. 
Krásny zvyšok večera Vám prajem a úspešne vykročte zajtra do nového týždňa :)

L.

5 komentárov:

  1. achach, tie sa za chvíľu stratíš pred očami este do toho beháš?
    Ak chceš vážne naďalej chudnúť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stratím? :D:D:D:D:D a to súdiš z čoho? z fotiek? prosím ťa zamysli sa nad sebou a radšej by si si tiež mala nájsť nejaké záľuby namiesto bezduchého sedenia za počítačom a striehnutia kedy čo pridám, keďže evidentne mi tu zanechávaš stále tie komentáre ty. A ak si myslíš, že si z nich niečo vezmem, tak si na omyle, pretože tvoj názor ma vôbec nezaujíma :)

      Odstrániť
  2. Tým, že niekto cvičí/behá neznamená, že idú chudnúť. Och joj, spamätajte sa ľudia. A tie cestovinky som ti chválila už na Instagrame a teraz znova. Mňam. A tie oriešky v mede milujem už od detstva ! ♥ :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No lenže niektorým osobám to nevysvetlíš, pretože takýto ľudia nikdy nepochopia, že nie každý cvičí za účelom chudnutia. A určite je to niekto kto ma pozná osobne a práve preto si z toho nič nerobím, lebo nemá ani na to, aby sa podpísala. Nemyslím si, že jedálniček u človeka čo chudne by mal vyzerať tak ako ten môj ale v pohode. Slečna sa do toho evidentne rozumie viacej :)
      Tie cestoviny určite ked niekde uvidíš, tak si ich kúp, lebo boli perfektné :) Ja som mala konkrétne tieto http://biosvet.info/cestoviny/233-paleo-lanove-cestoviny-spagety-250g.html?search_query=lanove&results=22 ale zálusk si robím aj na gaštanové a sezamové, ktoré budem chceť určite vyskušať :) A veľmi dobre zasýtia.
      No a s orieškami sa ani nedivím, to je hrozná závilosť :D to ked sa do toho človek pustí tak hádže jeden za druhým a nevie prestať :D

      Odstrániť
  3. Luci, já se Ti divím, že na to máš ještě nervy - číst takové stupidní komentáře. Lidé by se měli naučit si spíš hlídat svoje věci a problémy, než neustále šťourat do ostatních. Většinou ještě naprosto bezdůvodně že ano.
    Jinak fotky vypadají úžasně, hlavně na ty palačinky jsem teď dostala chuť :D

    OdpovedaťOdstrániť