nedeľa, 11. októbra 2015


Nedeľa je z celého týždňa môj najobľúbenejší deň a hneď je na to niekoľko dôvodov. Ten prvý je, že som celý deň doma, čo sa mi počas týždňa nikdy nepodarí ani raz. V tento deň sa nemusím nikam ponáhľať, môžem si pokojne urobiť veci a povinnosti, na ktoré som počas týždňa nemala čas a konečne sa dostanem aj k pozeraniu nejakých dobrých filmov, pri čom si viem najlepšie oddýchnuť (a občas aj pospať). Nedeľné ráno vždy využijem na prípravu raňajok, na ktorých si dám záležať a ktoré si môžem v klude vychutnať. Tak tomu bolo aj dnes a pripravila som si výnimočne nie ovsenú, ale krupicovú kašu :) Keďže sa mi naskytla možnosť otestovať Caro Ricoré (bez lepku), tak ja ako veľký milovník kávy, som hopridala práve do raňajkovej krupicovej kaše, aby som ju trošku obzvláštnila a dostala kávovú príchuť. Rada skúšam nové kombinácie a táto sa skutočne podarila. Navyše, tieto raňajky sú vhodné 
aj pre celiatikov, pretože namiesto klasickej krupice som použila kukuričnú a teda si môžu takéto raňajky vychutnať pokojne aj oni :) 


Postup na prípravu kaše je veľmi jednoduchý. Krupicu si uvaríte klasicky podľa návodu a ja som si do nej ešte počas varenia 
zamiešala 5PL kokosového mlieka (toho z konzervy) pre krémovejšiu konzistenciu, 2PL Caro Ricoré a agáve sirup na osladenie. 
Keď je kaša hotová, premiestnite do misky či taniera a ozdobíte ovocím, ktoré máte doma :) Ja som použila jabĺčko a sušené hrozienka


Podľa mňa je to skvelá obmena ak si varíte stále dokola ovsenú kašu. 
Ja som krupicovú nejedla už fakt dlho, takže som si tieto raňajky nevedela vynachváliť :) 


Máte radi krupicovú kašu? Robievate si ju občas tiež? :)

4 komentáre:

  1. Fotky jsou nádherné. Ale kašička by nebyla nic pro mne, protože já narozdíl od tebe kávu nepiju vůbec a nemusím - ji ani jako příchuť. A přiznám se, že krupicovou kaši doma nevařím vůbec. Ale měla jsem ji teď nedávno k snídani na dovolené

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá dokononale ,ale moje oblíbená není už domalička :D ,nikdy jsem ji ve školce nedojedla :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem krupicu a tu kukuricnu si kupovala v bio obchode ? A je to vlastne lepsia verzie od klasickej krupice? Lebo by som urcite skusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, v bio obchode :) ide len o to, že je bezlepková, keďže je kukuričná :)

      Odstrániť