nedeľa 25. októbra 2015


Ozývam sa dneska opäť, no tentokrát s odlišným príspevkom než tým ráno. Tento víkend som mala pomerne rušný, čo mám však na druhej strane rada, lebo sa aspoň stále niečo deje a čas rýchlejšie ubehne :) V piatok som bola na oslave kamarátky Eriky, u ktorej sme sa stretli a celý večer prebiehal v príjemnej atmosfére. Nehovoriac o tom, že si pre nás prichystala úžasné jedlo v podobe chicken enchilladas, cupcakes a nechýbala ani torta. Dokonca nie hocijaká, ale rovno cheesecake, ktorý bol úplne najlepší! Určite Vám zopár fotiek z večera ukážem v niektorom z nasledujúcich príspevkov. Čo sa však konalo včera a veľmi som sa tam tešila, tak bol Festival kávy a čokolády v Nitre :) Káva a čokoláda sú dve veci, bez ktorých si deň ani neviem predstaviť a ešte keď ich skombinujem, tak to už nie je o čom :) So sestrou a kamarátkou sme sa teda poobede vybrali do Nitry a prežili úžasný babský večer. Ako to tam vyzeralo 
môžete vidieť na fotkách :)

Pre viac fotiek kliknite na Continue... 



Zišlo sa tam viacero predajcov káv a čokolád, bolo tam plno stánkov a bolo sa na čo pozerať :) 
Čokolády, ktoré sa tam predávali a mali sme možnosť ich aj ochutnať boli ručne vyrábané a boli fakt krásne. 


Pán pri tomto stánku bol veľmi milý a o celej výrobe čokolády nám so záujmom rozprával :)


Táto čokoláda s ´vlasmi´ (lebo ono to tak trochu aj vyzerá) je chilli :)


Väčšina čokolád, ktoré sme tam mali možnosť vidieť boli práve takéto zdobené čokolády. 
Myslím si, že ako darček potešiť blízkeho sú úplne ideálne :)


A robili sa tam aj wafle :)


Aby sme však nehovorili len o čokoládach, tak nechýbali samozrejme aj stánky s rôznymi kávami.


V jednom zo stánkov sa predávali aj rôzne torty, ktoré mali úspech, pretože ľudia si ich kupovali jedna radosť. 
Konkrétne táto bola bezlepková mandľová torta.


... a ani carrot cake torta nesmela chýbať :)


Tieto krásne zdobené mandaly sú značky Lýra a je to ručne vyrábaná čokoláda z Nitry.


My sme sa zastavili aj pri stánku s čokoládou, ale nie tou klasickou, no čokoládou v podobe nápoja. 
Veľmi som chcela ochutnať a tak som si kúpila 72% čokoládu s mandľami a šľahačkou. 
A aké to bolo chuťovo? No predsa vynikajúce :)


A tu už s našimi maškrtami ♥

Tieto čokoládky ma hneď zaujali. Táto pani ich priamo tam zdobila a tak som nevychádzala z úžasu z tej dokonalej práce :)


A táto slečna ma zaujala jej talentom, pretože maľovala kávou :)


Jej diela boli fakt prekrásne!


Na záver som sa zastavila aj pri stánku s Power Coffee :) O Power Coffee ste už možno počuli (dokonca som o nej písala aj ja v tomto príspevku) a ak náhodou nie, tak si o nej môžete prečítať viac TU. Chuťovo je tá káva v kombinácii s kokosovým olejom fakt vynikajúca a tak mi nedalo, aby som si ju 
nedala aj na tejto udalosti :)


Mne sa tá udalosť veľmi páčila, doslova som si ju vychutnávala a je mi veľmi ľúto, že sa ich v mojom okolí nekoná viacej. 
Je úžasné ísť na niečo ako bolo toto. Je tu niekto kto sa takisto bol na festival pozrieť? 
Páčia sa Vám takéto udalosti? :)

6 komentárov:

  1. Ahoj čítam tvoj blog dlhšiu chvílu a je velmi krásne prepracovaný dúfam že budeš nadalej takto pokračovať:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Ti velmi velmi pekne za pochvalu :)) taketo komentare padnu vzdy velmi dobre a ja strasne dufam, ze sa budem v tom len zlepšovat :)

      Odstrániť
    2. Urcite je to vidiet na vysledkoch :)) sama poznam na sebe ze pri kazdom publikovani som detailnejsia a tak :))

      Odstrániť
  2. No teda! Taková spousta nádherné čokolády♥ Teď čokoládu vůbec nejím, ale tady bych se asi neudržela! Muselo to tam nádherně vonět♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou přímo nebezpečné fotky :D Všechno to vypadá skvěle, hlavně pak tedy ty různé druhy čokolád se všemi možnými doplňky :) Jednou jsem ochutnala čokoládu od Mixit s různými druhy oříšků a byla tedy úžasná :) A malba kávou? O tom slyším prvně, skvělý nápad :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to jsem neměla vidět:-D teď mám chuť jak na šálek kávy tak na čokoládu:-(:-D Vypadá to všechno moc dobře a moc hezky:-) takové akce jsou strašně fájn, jen škoda, že tady u nás zase tolik není...

    OdpovedaťOdstrániť