nedeľa, 4. októbra 2015

recipe


Radi skúšate niečo nové? Nebaví Vás raňajkovať stále ovsenú kašu či vajíčka? Možno Vás poteším dnešným receptom, ktorý je jednoduchý, rýchly a zároveň strašne dobrý. Je vhodný nielen na raňajky, ale takisto aj ako dezert po dobrom obede alebo si ho môžete vychutnať len tak kedykoľvek počas dňa keď dostanete chuť na sladké :) Receptom som sa inšpirovala od Elly, ktorú asi viacerí z Vás poznajú z blogu Deliciously Ella. Mne sa jej recepty veľmi páčia a rada sledujem aj jej videá na youtube. Dokonca som premýšlala aj nad kúpou jej knihy, no ešte stále nie som pevne rozhodnutá. Máte niekto jej 
knihu? Páči sa Vám? Za vaše recenzie by som Vám bola vďačná, pretože to vždy dobre padne pri rozhodovaní :)



Na vrchnú vrstvu crumble budete potrebovať:
100gr ovsených vločiek
60gr ovsenej múky
2PL kokosového oleja
javorový sirup 
škorica

Na ovocnú vrstvu potrebujete:
3 jablká
hrozno (poprípade iné ovocie)
vodu
agáve sirup
škoricu


Postup:
Najskôr si uvaríme spodnú, ovocnú vrstvu. Jablká si pokrájate na menšie kocky a takisto aj hrozno. Môžete pokojne použiť aj iný druh ovocia, poprípade ak nemáte nič iné, budú úplne stačiť iba jablká. Keď ich nasypete do hrnca, pridáte vodu a dáte variť kým nezmäknú. Po dovarení zlejete vodu a jablká posypete škoricou a agáve sirupom. Menšiu zapekaciu misu si vymažete kokosovým olejom a nasypete do nej jablkovú zmes. Vrchnú vrstvu si pripravíte tak, že si v miske zmiešate ovsené vločky s múkou, kokosovým olejom, javorovým sirupom a škoricou. Poriadne zamiešate a túto zmes nasypete na jablkovú vrstvu. Ja som si to celé posypala ešte škoricou, vlašskými orechmi a sušenými hrozienkami. Následne to dáte zapiecť do rúry pri teplote 175°C po dobu približne 10 minút (sledujte to, vrch by mal byť do zlatista upečený). Po vybratí z rúry môžete hneď servírovať ešte pokiaľ je to teplé, ale výborne to 
chutí aj vychladené :) 

fotka pred upečením
fotka po upečení

... a môžete podávať :)


Mimochodom, práve dneska som si založila FB stránku, takže neviem ako mi to pôjde tam, lebo je to pre mňa niečo nové, 
no zdalo sa mi to ako dobrý nápad :) Ak chcete, môžete mi tam dať ´Páči sa mi to´, čo mi urobí radosť. 
Dúfam, že ste prežili víkend príjemne a prajem Vám pekný zvyšok nedele ♥

3 komentáre:

  1. Ja som tú knižku dostala, ale nie je to veľmi pre mňa... tak ak by si chcela ja by som ti ju predala, samozrejme lacnejšie :) Inak ako páči sa mi, ale ja takmer vôbec nevarím a nepečiem a keď niečo tak si nájdem na internete :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam ! Tak to vyzerá úžasne ! :) Jablká, škorica a drobenička je naj kombinácia :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To zní skvěle :) !
    Knížku mám a naprosto mě nadchla ,všechny recepty jsou dokonalé a vše co jsem vyzkoušela ,bylo hned pryč :D !
    Pokud si ji koupíš ,tak doporučuju hned vyzkoušet batátové brownies a avokádové pesto :) !


    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť