štvrtok, 15. októbra 2015


Rozmýšľate čo si urobiť na poobednú desiatu či večeru? Mám pre Vás rýchly, jednoduchý a skvelý tip, ktorý si určite zamilujete :) 
Pokiaľ máte radi pizzu, tak sa Vám bude páčiť recept ešte viacej. Ide vlastne o ´pizza´ chlebíky, ktoré robím doma strašne často a všetci ich zbožňujú. 
Na to, aby ste si ich doma pripravili hoci aj hneď teraz nepotrebujete nič špeciálne, stačí úplne to, čo doma nájdete a uvidíte, aké to bude chutné. 
Pozrime sa teda na to...


Čo budete potrebovať?
Najdôležitejšie sú chlebíky a kečup... ostatné je už len na Vás :)

Na oblohu môžete použiť:
čerstvé šampiňóny, olivy, paradajky, papriku, cibuľku, kukuricu, šunku, slaninku, 
rôzne syry, tuniaka, treščiu pečeň (a momentálne ma už nič viac nenapadá)


Postup:
Rúru si predhrejete na 180°C a medzitým si pripravíte chlebíky. Tie si potriete kečupom (nemusíte šetriť) a na to ukladáte oblohu. U nás nesmie chýbať ani šunka a zvyšok oblohy dávam podľa toho, čo doma nájdem. V tomto prípade (čo vidíte na fotke) to bol hermelín a posypala som si to nastrúhaným tvrdým syrom. Robila som v tento večer dva druhy, pričom na druhý som dala práve treščiu pečeň, olivy, paradajky a celé som to opäť posypala syrom (bez poriadnej dávky syra to nebude ono) ;) Keď máte chlebíky hotové, poukladáte ich na plech vystlaný papierom na pečenie a pečiete v rúre približne 5 
minút. Radšej si to však sledujte, keďže nie všetci máme rovnaké rúry a tak samy uvidíte, kedy je to hotové :) 


Ako sa Vám páči tento ´recept´? :) Nazvala som ich pizzové chlebíky, pretože mi to chuťovo úplne pripomínalo tie, ktoré som si zvykávala kupovať :) Navyše je to aj veľmi dobrý spôsob ako využiť starší chlebík. Ak sa rozhodnete to vyskúšať, určite mi dajte v komentároch vedieť ako Vám to chutilo. 
Prajem Vám krásny zvyok dňa! :)

6 komentárov:

  1. mmm..tak receptík si ukládám a dnes si je udělám k večeři. Vypadají krásně! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty vypadaji uzasne! Sliny se mi zacaly sbihat jeste nez jsem vubec rozklikla v bloggeru cely clanek!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty jsou super,hlavne simply! :-)
    jestli chces, koukni na muj blog^ esskimokiss.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dělám si je úplně na stejný způsob,pouze vyměním kečup za rajčatový pyré ,ale nikdy nevypadají tak skvěle :D!

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť