nedeľa, 4. októbra 2015


Včera sa v predajni BioSvet, ktorá sa nachádza v Nových Zámkoch, konala ochutnávka sushi :) Každý kto ma pozná vie, že sushi je moje najobľúbenejšie jedlo a ak by sa dalo, jedla by som ho na raňajky, obed či večeru, pretože ma snáď nikdy neomrzí. Sushi, ktoré sa podávalo priniesli sushi majstri z reštaurácie Spirit, ktorá je u nás v rodine naša najobľúbenejšia reštaurácia kam pravidelne chodievame s ockom. Nielenže robia skvelé sushi, ale aj jedlá, ktoré varia sú vynikajúce. Ak budete mať cestu okolo Nových Zámkov, určite stojí zato ísť sa tam najesť. Okrem sushi mali ľudia možnosť ochutnať aj wakame šalát, čo je vlastne šalát z morských rias. Ja som ho videla a jedla po prvýkrát a napriek jeho špecifickej chuti mi strašne chutil. Ak ste ho náhodou ešte nejedli, tak Vám môžem povedať, že chuťovo pripomínal ryžové cestoviny a mal sladkastú chuť :). Mne sa takýto typ udalostí veľmi páči, pretože je to 
dobrá príležitosť ochutnať a skúsiť niečo nové, čo nepoznáme :) Čo myslíte?



Podávalo sa viac druhov sushi a aj moje obľúbené tempurované :) 


A tu na fotke môžete vidieť spomínaný wakame šalát :) Jedli ste už niekedy? 


Máte radi sushi? 
Ako sa Vám páči takýto typ udalostí? :) 

2 komentáre:

  1. Sushi milujem a tempurované úplne najviac!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Omnomnom ! Sushi jsem měla jen 3x v živote ,ale naprosto ho miluju :) !

    OdpovedaťOdstrániť