utorok, 27. októbra 2015

W&T: National Parks - random photos



Ahojte :) Na dnes som si pre Vás pripravila pokračovanie príspevkov z USA a trošku random fotiek. Ako keby to bolo len včera čo som sa vrátila a pritom už ubehol mesiac. Fotiek je skutočne veľa a to ešte ani všetky nemám doma, tak som povyberala len zopár, aby ste mali možnosť vidieť tú krásu národných parkov, ktoré boli pre mňa osobne omnoho krajšie než veľkomestá. Ja som si dni v parkoch veľmi užila a vedela by som si predstaviť tam stráviť nie deň, ale rovno zopár dní. V každom z nich sme mali možnosť byť len 1 deň, čo je na park skutočne málo ak by ste chceli vidieť čo najviac (a to by som veru chcela). Tak sme si vybrali také hlavné body, na ktoré sme sa šli pozrieť, ale aj tak to bolo super :) V parkoch môžete chodiť buď pešo, ale takisto môžete zvoliť aj dopravu minibusom, čo je fajn najmä ak sú miesta, na ktoré chcete ísť vzdialenejšie od seba. Čo sa týka krásy parkov, to Vám snáď ani nemusím opisovať, 
pretože si myslím, že fotky hovoria samy za seba :) 


Najviac a najsilnejší zážitok a dojem vo mne vyvolal samozreme Grand Canyon ♥. Bolo mojím veľkým snom navštviť práve toto miesto a som veľmi rada, že som tú možnosť mala, pretože to bolo niečo neskutočné! Slovami sa nedá vyjadriť to, aké prekrásne miesto to je. Mala som zimomriavky, keď som tam kráčala a od šťastia sa mi tisli slzy do očí, pretože som bola z toho fakt dojatá :) Jediným mojím prianím v tom momente bolo, aby tú krásu mohli vidieť v tom momente aj moji rodičia. Pohybovať sa tam bolo ako pohybovať sa v obraze, do ktorého ste len tak vložený. Celé to pripomínalo akúsi kresbu, čo napokon aj uvidíte v príspevku. Nechcem robiť už tých príspevkov z USA veľa, nakoľko je to už neaktuálne a tak neviem ako veľmi Vás to zaujíma a tak som národné parky (Grand Canyon, Yosemitte, Zion a Sequoia) zhrnula práve v tomto jednom :)


Pre viac fotiek kliknite na Continue :)



Neviem prečo, ale mám veľkú obľubu vo fotení kvetiniek :) 


A potom už smer Yosemitte National Park :) 
Prespávali sme v hosteloch a moteloch, kde sme mali stále krásnu veľkú izbu aj s kúpelňou.


Veveričky boli snáď na každom rohu a predvádzali sa :D 


... a kúpila som si aj chocolate chip cookies, ktoré boli úplne úžasné!


A už sme v Národnom parku Sequoia, kde sme začali s výstupom na Moro Rock. 


... ďalšie nádherné miesto a smer našej cesty, Zion ♥


Dúfam, že sa Vám fotky páčili a v najbližších dňoch publikujem aj nejaký ten recept, nakoľko ich mám zopár prichystaných :) 
Stále ma môžete sledovať aj na Instagrame, alebo aj mojej FB stránke :)
Krásny zvyšok dňa Vám prajem!
L.

8 komentárov:

  1. kráásne fotigrafie! Něco takového určitě člověka nenechá je tak. Je to opravdu ohromující-příroda a naše země...:-) taky je můj sen vidět a poznat tu nádheru :-) a mně se osobně tyhle články strasm!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau ! Tak tam bolo nádherne ! určite tam raz chcem ísť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera :) ! Tyhle články jsou jedny z mých nejoblíbenějších :) !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strasne krasne fotky!!! Souhlasim s holkama, taky tyhle clanky miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pane Bože to sú nádherne fotky.... ani si to len neviem predstaviť ako muselo byť naživo tam... moc pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No páni, no páni, no páni! Tie fotky!! Práve som z nich umrela.. Krásne, tá príroda je strhujúca! Mne by sa tam určite páčilo, aspoň keď tak hľadím na tvoje zábery. Podľa tvojej reakcie som usúdila, že naživo to muselo byť ešte miliónkrát lepšie. Ja som sa totiž stretla s názorom, že v skutočnosti boli ľudia z Grand Canyonu sklamaní. Mám to hneď z niekoľkých zdrojov, že údajne to čo je na fotkách je mnohokrát prikrášlené a na mieste zostali nepríjemne prekvapení. Tak neviem, možno to záleží len od uhla pohľadu. Teší ma však, že konečne čítam aj pochvalu. Ako to teda vidíš ty, splnili tiw parky tvoje očakávania? Alebo prekonali?
    Rozhodne sa teším na viac podobných článkov!
    Krásny deň želám..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som počula tie názory na veľkomestá, LA napríklad a podobne. Mne tieto národné parky až prekonali očakávania a hlavne teda Grand Canyon :) To bol zážitok na ktorý nezabudnem nikdy, najmä teda tie pocity čo som mala ked som tam kráčala. To bolo neopísateľné :) Určite spravím teda taký zhrňujúci článok s pre a proti WaT, avšak proti neviem či budem vedieť násť. Nad tým budem asi dlho premýšľať.

      Krásny deň aj tebe Jarka a dakujem za milý komentár :)

      Odstrániť
  7. Tyvado:O! Další místa připsaná na můj "To do list" ♥

    OdpovedaťOdstrániť