pondelok 5. októbra 2015

W&T: raňajkový špeciál


Ahojte! :) Dneska som si pre Vás pripravila článok plný jedál :)) A veru nie hocijaký, ale raňajkový špeciál, v ktorom môžete vidieť typické americké raňajky, ktoré som si ja osobne v tejto krajine veľmi zamilovala. Vždy, keď sme sa rozhodli ísť niekde von na raňajky, tak som sa veľmi tešila. To, že ľudia chodia na raňajky v USA je úplne tradičné a vždy boli reštaurácie plné už od skorého rána. Pri niektorých boli dokonca dlhé rady až po koniec ulíc. Najviac sa mi na amerických raňajkách páčilo to, že ich raňajky sú také ´bohaté´, takže to, že by ste sa z nich nenajedli veru nehrozí. Veľmi som si obľúbila kombináciu sladkého a slaného, pretože napríklad taká slanina či klobása s javorovým sirupom a vajíčkami je nezvyčajná, no skutočne vynikajúca :) Zemiaky na raňajky u nich nie sú nič nezvyčajné, práve naopak. Je to klasika a nachádzajú sa medzi prílohou, ktorú si môžete zvoliť k raňajkám. Výber je skutočne veľký a tak si majú ľudia skutočne z čoho vyberať :) Do tohto článku som vybrala raňajky z posledných dvoch dní, ktoré sme strávili v Pismo Beach. Boli to také rozlúčkové raňajky s kolegami, no zároveň kamarátmi z práce. Tieto ranné stretnutia sa niesli v úžasnej priateľskej atmosfére a dokonalo sme si ich užili. Pokiaľ Vás zaujíma to, v akej cenovej kategórii sa pohybujú takéto raňajky, tak v priemere za ne zaplatíte 10$, no závisí to však od toho, čo si objednáte. Ja som za prvé raňajky zaplatila 16$, no a za druhé okolo 14$. Tu u nás by sa mi to zdalo veľa, ale tam mi to prišlo úplne v poriadku a 
skutočne za to stáli :) A teraz sa môžeme spolu pozrieť na to, ako vyzerali naše posledné rána v tomto úžasnom meste :)


A ide sa! Skoro ráno o siedmej, s úsmevom na tvári na ceste so spolubývajúcimi :)


Najlepšie miesto na najlepšie raňajky!
Penny´s All American Café sme si zamilovali. To miesto bolo skutočne fantastické :)


... pretože spoločná fotka musí byť ;)




Pre viac fotiek kliknite na Continue ...


Lyndsay so Simonou :)


Lyndsay si na raňajky objednala vaječnú omeletu s ananásom (ktorú vyskúšam určite aj doma) 
a k tomu si mohla vybrať ´prílohu´ vo forme toastu alebo napríklad tento hashbrowns, čo sú vlastne akési zapečené zemiaky :)


Stále usmiata Geanina a Andrea :) 


Baby z Rumunska si vybrali vajíčka na spôsob omelety so syrom a zemiakmi.


Ďalšie dobre vyzerajúce raňajky a tentokrát to boli vajíčkové muffiny so zemiakmi.


... pretože omeleta je u každého veľmi obľúbená :)


No a ja som sa fakt trafila. Ani som si neuvedomila, že som si nevybrala z raňajkovej ponuky, ale hneď som sa zamerala na niečo mexické a tak som si vybrala nejaký raňajko-obed, z ktorého som sa po dojedení ledva hýbala :D Ten tanier bol obrovský a keď som ho zbadala, skoro mi oči vypadli. Ešte keď mi k tomu dodatočne doniesli aj salsu s mäsom a tortilly, tak som skoro odpadla :D Nakoniec som to predsa len všetko zjedla (ja a môj hlúpy zvyk zjesť 
všetko aj keď už ledva dýcham). 


Niééé... vôbec toho nebolo veľa. 
Len španielska ryža s fazuľami, syrom, miešanými vajíčkami, salsou a maslom.


A o pár minút mi priniesli k tomu túto salsu s kúskami bravčového mäsa, syra a tri tortilly.


S Lyndsay a Kevinom :)


Posledný deň v Pismo Beach a naše druhé raňajky :)


Opäť v Penny´s All American Café :)


Tentokrát prišla aj naša úžasná Pattye, manažérka, no zároveň naša americká mamina, 
ktorá sa tam o nás starala a snažila sa nám vždy vyjsť v ústrety :) A nechýbala ani Tanya :)


Erika s Hulyou a ich americké palacinky :)


... pretože kombinácia palaciniek, slaniny a vajíčok je úplne TOP :)


Ďalšie raňajky vo forme vajíčok so slaninou a hashbrowns :)


A tuto máme francúzske toasty opäť s vajíčkami a klobáskou.


... typické, pretože fotka raňajok musí byť :D


A na druhý deň som zvolila takéto raňajky. 
Chcela som vyskúšať hashbrowns a tak som si vybrala to a k tomu som si objednala vajíčkovú omeletu plnenú jablkami, 
slaninou, rôznymi druhmi syra, na ktorej boli kúsky jabĺčka :) 


A celá zostava pokope.


Po raňajkách som sa ešte stretla s Lyndsay, ktorá sa raňajok nezúčastnila a v našej obľúbenej kaviarni Mona Mi som si objednala Pumpkin Spice Latte. 
To som chcela vyskúšať už strašne dlho, ale tu u nás ho nikde nerobia a tak som sa veľmi potešila, že ho tam zaradili do ponuky :) 
Latte bolo strašne dobré a chuťovo ma veľmi prekvapilo, nakoľko malo takú pudingovú konzistenciu :) 


A toto je vlastne záver tohto príspevku a veľmi ma poteší ak mi napíšete, 
ktoré jedlá Vás zaujali najviac, poprípade čo by ste si vybrali na raňajky z takejto ponuky vy :)

3 komentáre:

  1. Najviac ma zaujali tvoje raňajky na druhý deň. Naozaj nezvyčajné kombinácie, no určite by som ich chcela vyskúšať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Panebože, keby som do seba ráno mala dostať také obrovské porcie a naozaj bohaté jedlo, asi by som sa nedokázala ani pohnúť a mohla by som rovno znovu zaľahnúť do postele ☺ Tak si skôr predstavujem poriadny obed. Ale tie kombinácie sú naozaj zaujímavé, hlavne tie rôzne omelety, na čele s ananásovou, skutočne inšpiratívne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Některé kombinace zníopravdu hodně zajímavě :D ,nejvíc mě zaujala tvá snídaně v druhý den :)


    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť