sobota, 31. októbra 2015



Žeby tip na zajtrajší obed, či sladký poobedný dezert? 
Nech sa už rozhodnete akokoľvek, rozhodne tieto tvarohové cestoviny musíte vyskúšať :)

KLIK na CONTINUE



Na väčšiu zapekaciu misu potrebujete:
500gr cestovín
2x250gr balenie tučného hrudkovitého tvarohu
5PL kokosového oleja
100ml mandlového mlieka
javorový sirup
škoricu
agáve sirup


Postup:
Cestoviny si uvaríte klasicky podľa návodu. Keď sú cestoviny uvarené, v jednej miske si zmiešate 250gr hrudkovitého tvarohu s kokosovým olejom, škoricou a dosladíte podľa chuti javorovým sirupom (samozrejme, pokiaľ máte nejaké iné sladidlo, pokojne ho použite). Do tejto misy nasypete cestoviny a poriadne zamiešate. V druhej miske si zmiešate 2. balenie hrudkovitého tvarohu s mandlovým mliekom, aby to dosiahlo redšiu konzistenciu. Opäť dochutíte škoricou, javorovým sirupom a ak chcete, môžete primiešať sušené hrozienka či napríklad kokos. Túto tvarohovú zmes z druhej misky potom zamiešate do cestovín a poriadne všetko premiešate. Cestoviny nalejete do veľkej zapekacej misy, ktorú si vymažte kokosovým olejom. Uhladíte a môžete dať zapekať. Cestoviny pečiete v rúre po dobu približne 20 minút pri teplote 180°C. Po vybratí z rúry necháte vychladnúť a až potom krájate :) Pri
servírovaní som cestoviny posypala jablčnou vlákninou (pretože sa mi škorica minula), posypala sušenými hrozienkami a poliala agáve sirupom. 


Dobrú chuť! ♥

5 komentárov:

  1. Ako pondeľňajší krabičkový obed ako stvorené ! :) ďakujem za recept vyzerá to skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mmm..to vypadá naprosto skvěle! sladké obědy mám ráda. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mila Lucinko...nevim jestli jeste pouzivas ask, proto Ti tedy pisi sem. Mam dost problem, kvuli poruse prijmu potravy, kterou jsem v minulosti trpela mam zaseknuty metabolismus. Vaha se mi vratila o cca 8 kg vice nez byla ma puvodni. Ja se necitim dobre s rada bych se vratila na svou puvodni a zdravou vahu. Bohuzel moje telo se brani jakemu koliv hubnuti, ma strach ze zase prije hladomor :D
    Vim, ze jsi s hubnutim a podobnym zasekem mela drive taky problem, ze?
    Ja se snazim jist zdrave, hodne ovoce a zeleniny, mlecnych vyrobku, vyhovuje mi cca po 3 hodinach 5-6 malych porci denne. Nejim zadne sladkosti, obcas horkou cokoladu,nebo granko na bily jogurt....a snazim se dost pit- vodu, zeleny caj a cca 2denn kavu. Zhruba trikrat tydne trenuju plus studuji prava, coz jse psychicky dost narocne....
    Myslim, ze delam vsechno proto, abych spravne hubla, ale bohuzel nehubnu, necitim se v takovem tele vubec dobre a uz nevim, co dal, proto zadam o radu Tebe, Lucinko :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ask ešte používam, ale nemám ho tu nikde zverejnený na stránke, každopádne k tvojmu dotazu resp. problému.
      Najväčší problém bude z môjho pohľadu práve v psychike. Tak veľmi sa snažíš až je to kontraproduktívne. Nemala by si sa na to chudnutie tak strašne sústrediť a kontrolovať sa, lebo človek by ani neveril že kolkokrát je práve v tomto problém. Čím viac strážiš stravu a snažíš sa jesť akokoľvek zdravo, tým to bude horšie. A práve ako si poznamenala, trénuješ a ešte k tomu študuješ a to dosť náročnú školu, tak by si mala byť fakt v psychickej pohode a nie riešiť kilogramy. Najdôležitejšie je si to ukludniť v hlave a potom pôjde všetko, môžeš mi veriť :) Prečo nechudneš, tam príčin môže byť mnoho. Najdôležitejšia je strava a samozrejme jesť normálne a nie málo (ako si mnohí myslia) lebo vtedy ide tiež váha hore. V strave ti však neviem poradiť, neviem čo na teba platí, pretože všetci sme iní. Ja som pochopila, že to nie je vobec o kuracom mäsa, ryži a brokolici. O tvarohoch na desiatu, proteínoch po tréningu a jednom ovocí denne. Mne hlavne pobyt v amerike otvoril oči a pochopila som ako som všetko strašne hrotila a všetko som prehodnotila. Predtým som mala 1,5 hodinové tréningy vo fitku, zostavovala som si náročné tréningy, kontrolovala stravu a rátala (pane bože, teraz by som si dala za to facku). Samozrejme som vôbec nedosahovala výsledky aké som chcela a mala som pocit že pomaly priberám už aj zo vzduchu. Teraz jem úplne inak, do fitka chodím 3x do týždňa na 45 max 60 minút a som spokojná.
      Na základe mojej skúsenosti viem povedať, že najskôr musíš byť úplne vyrovnaná a spokojná z psychického hladiska a uvidíš že to hneď pôjde ;)

      Odstrániť