nedeľa, 1. novembra 2015

novinka: paleo cestoviny

Ahojte :) Pôvodne som si pre vás pripravila na dnes ďalší článok zo série Novinky a nenovinky do kuchyne, na ktorom ešte pracujem, ale keďže môj dnešný obed vzbudil na Instagrame záujem, tak som sa rozhodla, že ho zverejním aj tu (hoci fotky som vôbec nerobila s tým, že by sa tu mali objaviť tak to nevyzerá veľmi dobre). Zaujali vás najmä teda tie cestoviny, ktoré som použila. Ide o veľmi podobný druh cestovín, aké som vám ukazovala už v tomto článku, kde som sa zmienila o ľanových cestovinách. Tie mi tak strašne chutili, že keď som v obchode uvidela makové rezance, tak som si kúpila aj tie. Sú to normálne cestoviny, akurát s tm rozdielom, že sú z makovej múky. Zakúpiť si ich môžete napríklad tu. Ja som ich zatiaľ nevidela v žiadnej inej zdravej 
výžive, ale ak si ich budete chcieť kúpiť a vyskúšať, určite hľadajte v nejakom dobrom bio obchode :) 


ak chcete vidieť viac, kliknite na Continue ... 



... a keď budete hľadať, tak hľadajte takéto balenie. Väčšina týchto cestovín má na obrázku mamuta :)


Obyčajne si robím cestoviny na slano, ale tieto mi už podľa názvu prišli najvhodnejšie práve na sladký obed :) 

Na prípravu tohto obeda som použila: 
150gr makových rezancov
1 jablko
100gr hrudkovitého tvarohu
100gr kyslej smotany
flavdrops vanilka (môžete nahradiť iným sladidlom)
mak

Postup ani nemôže byť jednoduchší. Cestoviny si uvaríte presne tak ako klasické cestoviny a keď zlejete vodu, zamiešate do nich postrúhané jabĺčko. Zmiešate si tvaroh so smotanou a osladíte tým, čo bežne používate. Ja som tentokrát použila flavdrops s príchuťou vanilka, ale samozrejme môžete použiť napríklad med, agáve, poprípade iný druh sirupu. Naliala som si zmes na cestoviny a celé posypala makom. Potom už len všetko pekne pomiešate (tú fotku by ste radšej vidieť nechceli :D) a ak máte radi mak (ako napríklad ja), tak ním nešetrite a prisypte ho tam ešte viacej. Rýchly a hlavne dobrý sladký obed 
(pretože kombinácia jablka a maku je perfektná) je hotový :)


Počuli ste už o takýchto cestovinách? Ako sa Vám pozdávajú? Chceli by ste ich vyskúšať? :)
Zatiaľ sa s Vami lúčim a už čoskoro sa ozývam so spomínaným príspevkom :)

1 komentár:

  1. Vypadají skvěle, jestli je někde uvidím, určitě vyzkouším :) Mám teď trochu problém sehnat podobné věci v zahraničí, tady v Belgii se na zdravou výživu bohužel moc nehraje a zdá se, že většinu lidí paleo a jiné trendy úplně minuly :(

    OdpovedaťOdstrániť