pondelok 16. novembra 2015


Ahojte! Tak aký ste mali dneska deň? Ako ste začali nový týždeň? :) Môj deň sa trošku napokon zvrtol a nedopadol tak ako by som si želala, ale všetci máme občas aj dobré aj zlé dni bohužiaľ. Snáď sa to v nasledujúcich dňoch zlepší :) O čo sa však s Vami musím podeliť je tip na taký snack on the go, ktorý nikdy nesklame. Keď sa veľmi ponáhľate, nie je nič jednoduchšie ako si pripraviť niečo ľahké a rýchle do nádobky (hlavne, aby dobre tesnila). Ja som strašne rada za túto, ktorú som si doviezla z USA a je úplne perfektná. Nielen že veľmi dobre tesní, ale vojde Vám do každej kabelky a je veľmi praktická. Ja som si do nej dneska pripravila taký mix, ktorý by som ani nevedela pomenovať, takže názvať to môžete akokoľvek :) Čo všetko som použila? Opäť som siahla po raw raňakovej zmesy od Iswari s príchuťou acai, banán a jahody, ktorú neustále ospevujem a keďže sa mi míňa už balenie, tentokrát si kúpim to väčšie 800gr, pretože sa aj o niečo viac oplatí a viem, že keď potrebujem rýchle raňajky, tak je to vždy po ruke :) K tomu som si prisypala ešte aj chrumkavé pohánkové vločky, ktoré som si kúpila po prvýkrát. Zatiaľ som ich využila len týmto spôsobom a kašu som z nich nevarila, ale určite vyskúšam aj tú. Aby som tomu celému dodala trošku farby, nastrúhala som si do toho 1/2 červenej repy, ktorá nielenže zmes krásne sfarbila, ale aj pekne osladila, nakoľko repa je sama o sebe veľmi sladká. Toto všetko som zaliala kokosovo-mandľovým mliekom od Alpra a kefírom. Nakoniec som si to 
osladila pár kvapkami flavdrops s príchuťou vanilka a celé poriadne premiešala. Hotovo! Zatvoríte, hodíte do tašky a môžete utekať do školy :) 


Dúfam, že sa vám dnešný tip čo si zobrať na cesty páčil :) Nezabudnite ma sledovať aj na Instagrame
kam sa snažím pravidelne prispievať. Majte sa pekne, čoskoro sa ozvem s nejakým tým receptom :)

3 komentáre:

  1. Luci ty jsi vždycky tak krásně usměvavá, úplně z tebe září dobrá nálada:)

    A musím říct, že červenou řepu si v téhle kombinaci vůbec neumím představit, ale věřím, že to bude dobrota - když se z ní dají péct i sladké muffiny a dortíky, proč by to nešlo na sladko takhle ve smoothie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bodaj by som bola stále Markét :) Nie vždy to však ide a snažím sa aspoň niečo pozitívne nájsť v každom dni. Ani ten dnešný nebol práve najlepší a práve tuto to vidieť, že aká veselá som šla do školy a potom sa to maximálne zvrtlo. Ale nič s tým nenarobíme. A je to úplne perfektné inak :) ja si ju rada zamiešavam aj do kaše. Určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  2. Řepu miluju pečenou nebo vařenou a nastrouhat ji do smoothie by mě vůbec nenapadlo :) ! Musím vyzkoušet :D !

    OdpovedaťOdstrániť