utorok 10. novembra 2015


Asi zostanete trošku zaskočení tým, že pridávam fotku Halloweenskej torty dnes, viac než týždeň po tomto sviatku (ak by sa to tak dalo nazvať, nakoľko viacerí ľudia to neuznávajú, keďže to nie je ´náš´ sviatok). Ide o to, že u nás na katedre ho oslavujeme až dnes (pre krátke vysvetlenie prečo vlastne: študujem anglický jazyk a takéto sviatky sú vždy úžasnou príležitosťou ako sa stretnúť pri dobrom programe, hudbe a jedle, podobne ako to bolo aj na Deň sv. Patrika, o ktorom som Vám písala TU). Súčasťou takejto udalosti nebývajú len hudobné vystúpenia, či súťaž o najlepšiu masku, ale takisto aj súťaž o najstrašidelnejšie jedlo, čo je pre mňa veľká výzva :) Na Dni sv. Patrika moja torta (teda moja a maminina, pretože bez nej by som to nezvládla) vyhrala prvé miesto a tak som dlho premýšľala čo vytvoriť na Halloween, aby to bolo strašidelné, nezvyčajné a zaujímavé zároveň. Keď hľadám inšpiráciu na takéto veci, vždy mi poslúži Pinterest, na ktorom je toho skutočne veľa. Vtedy som prišla na to, čo vlastne nakoniec urobíme a ako sa tak dívam, som skutočne rada, že sme sa pustili práve do tohto :) Mamina mi pomáhala s pečením a celkový dizajn som samozrejme robila ja :D Pri tom sa vždy vyblázdnim 
a z výsledku sme boli nadšené :) 


Na Pintereste som uvidela tortu, v ktorej bola dosadená Barbie. Tá torta predstavovala je sukňu a toto nám slúžilo ako inšpirácia. My sme sa rozhodli upiecť úplne klasickú bábovku (ktorá má lepší tvar než tortová forma), ktorú sme spestrili o banány a kúsky čokolády. U babka v izbe, kde máme odložené hračky z nášho detstva som našla bábiku, ktorá bola veľkosťou úplne ideálna na realizáciu tohto nápadu :) Trošku (dosť :D) som ju zmaľovala, ostrihala jej vlasy, nakreslila tetovanie, postrihala šaty, pofarbila ju lakom a farbou na potraviny a hotovo! Po upečení bábovky, ktorú sme celú doladili snehom z bielkov sme už len dosadili bábiku (ktorej som bohužiaľ nohy musela odstrániť) do stredu torty a výtvor bol hotový! :) S maminou sme strávili príjemný čas v kuchyni a už len dúfame, že sa výtvor bude páčiť aj ostatným v škole :) Nejde mi samozrejme o žiadnu výhru, pretože to robím pre radosť a veľmi sa teším, že máme v 
škole niečo takéto. Už teraz sa neviem dočkať aj na ďalšie výtvory, ktoré tam uvidím :) 



Určite porobím aj fotky, aby som Vám potom mohla priebeh cele udalosti ukázať a 
určite sa bude na čo pozerať :) Neviem sa dočkať a Vám prajem pekný zvyšok večera! 

3 komentáre: