sobota, 28. novembra 2015

food inspiration


Pre viac fotiek kliknite na Continue


Keď si zažiadam rýchle raňajky bez dlhého čakania, vždy siahnem po obľúbenej raw raňajkovej zmesi od Iswari :) Nie je nič jednoduchšie ako si naliať do misky kokosovo-mandľové mlieko (to od Alpra je moje najobľúbenejšie), nasypať do misky raňajkovú zmes, pohánkové vločky, roztlačený banán, postrúhané jabĺčko a lesnú zmes. Celé to premiešate, dáte do mikrovlnnej rúry na minútku (aj to len v prípade ak chcete mať raňajky teplé, čo sa vlastne teraz v tejto zime dosť hodí) a potom už len zalejete kefírom, posypete konopnými otrubami, no a na záver polejete arašidovým maslom. Raňajky sú 
hotové! :) Nie sú moje obľúbené len tak pre nič za nič, pretože chutia úplne božsky! Určite vyskúšajte :)

Ovocie zbožňujem a v poslednej dobe som si obľúbila pripravovať smoothie. Práve preto nám doma nikdy nesmú chýbať banány, ktoré tvoria jeho základ, nakoľko ho príjemne osladia a bez banánu si smoothie predstaviť rozhodne neviem :) Moja obľúbená kombinácia je banán, kokosovo-mandľové mlieko, sušené ďatle a zelený jačmeň. Toto smoothie si dávam najradšej ráno hneď po raňajkách a už som si na to celkom aj zvykla :) Čo sa orieškov týka, moje naj naj najobľúbenejšie, ktoré dokážem jesť nonstop bez zastavenia sú rozhodne kešu orechy. Mám ich stále po ruke, či už v taške alebo v aute, pretože oriešky sú zdravé a dodajú kopu energie :) Najradšej si kupujem solené a pražené (aj keď viem viem, že to nie je zrovna ono), ale chutia mi viacej než natural. Avšak 
určite ani tými nepohrdnem :)


Čo možno ešte neviete, lebo som sa o tom zmienila len na Instagrame, tak to prezradím aj Vám :) Tento rok som sa rozhodla, že sa zúčastním vianočných trhov, ktoré sa budú konať v našej obci. Na trhoch sa zúčastňujú remeselníci, poprípade tvoriví ľudia, ktorí predávajú svoje výrobky (medovníčky, vianočné ozdoby, vianočný punč,...) a tak mi napadlo, že by bolo celkom zaujímavé prispieť niečím, čo mám veľmi rada a ešte tu nebolo. Myslím si, že by bolo fajn ukázať ľuďom, že Vianoce sa dajú spestriť aj inými než klasickými múčnikmi, ktoré sú z bielej múky a plné cukru. V úmysle mám pripraviť raw guličky rôzneho druhu, raw tortu, bezlepkové keksíky a taktiež sladké z klasickej špaldovej múky. Tieto produkty sa tam predávajú a tak uvidím, či to vôbec ľudí zaujme :) Hoci to bude prebiehať len dva dni, už teraz sa neviem dočkať. Okrem iného aj na dobrý vianočný punč :))) Bez toho si vianočné trhy ani neviem 
predstaviť :) Tiež máte radi vianočný punč podobne ako ja? 


Minulý týždeň som si urobila radosť a konečne som si kúpila knihu, ktorú som chcela už veľmi dlho. Spočiatku som váhala, pretože bola trošku drahšia, než som čakala, ale nakoniec som ju vzala. Ide o knihu od Elly z blogu Deliciously Ella, ktorá je veľká inšpirácia, pretože zbožňujem pozerať tie jej krásne a pestré jedlá :) Kniha je veľmi hrubá čo ma potešilo a tak som si podľa nej pripravila tento šalát ako poobedný olovrant pri učení. Je tam rôzna zeleninka
aj obľúbená pečená tekvica. Šalát som si poliala dressingom z tahini pasty, ktorú som si kúpila najmä kvôli tomu, aby som mohla vyvárať podľa Elly.

A občas keď dostanem chuť na sladkú večeru, tak skončím pri cestovinách s kefírom osladeným s flavdrops a celé si to posypem ešte makom 
(poprípade pomletými vlašskými orechmi). 


A ďalšie pečenie na Vianoce. Skúšala som keksíky z pohánkovej a ryžovej múky :)


Ako môžete vidieť, na Halloweene o sladkosti núdza nebola a bolo ich tam viac než dosť :)
Každý si mohol vybrať a papať koľko chcel a čo chcel. 



Nebolo tu fotiek jedál až tak veľa, nakoľko ich viac menej pridávam priebežne, ale pokiaľ chcete,
 môžete ma sledovať aj na Instagrame, kde sa snažím prispievať čo najviac :) Tak na dneska je to všetko, 
prajem Vám pekný zvyšok večera!
S pozdravom, L.

5 komentárov:

  1. Hmmm, všecko to vypadá skvěle! Díky za inspiraci...

    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam tie halloweenske jedlá vyzerajú fakt úžasne. A s tým nápadom na vianočných trhoch to bude super ! :) Do Nitry neplánuješ prísť ? Tam by som to určite uvítala ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tam bohužiaľ nie :/ oni prebiehajú dva týždne vkuse a ja mám toho hrozne veľa do školy (asi ako každý v tomto období), takže by to bolo nereálne :/ Uvidím ako to vôbec osloví tuto u nás, lebo predsalen dedina a viac starších ľudí, oni to už tak neriešia si myslím. Tak možno budúci rok v meste, vtedy už nebudem musieť riešiť školu (huráá :D)

      Odstrániť
  3. moc inspirace, moc hezké fotky! :-)
    esskimokiss.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Omnomnom ! Vážne skvělá inspirace :) !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť