piatok, 6. novembra 2015

good morning, Friday!


Krásne dobré ráno prajem! :) Začala by som hneď takto skoro ráno ranným príspevkom, pretože som si uvedomila, že som ich začala zanedbávať a tie som pridávala vždy veľmi rada. Presne sa pamätám ešte na tie komentáre pod takýmito článkami, keď ste mi písali, že tie ranné príspevky sa vám veľmi páčia, lebo sú plné optimizmu, čo sa mi veľmi dobre čítalo a to bolo pre zmenu to, čo zas zlepšilo náladu a celkovo deň naopak mne :) Chcela by som to napraviť a opäť začať viac fotiť také tie jednotlivé ´chody´, aby to tu nebol len recept za receptom, ale trošku aj niečo iné (mimochodom, na ďalšom recepte sa už pracuje :D). Takže hoci nie aktuálnymi (ale včerajšími) raňajkami, ktoré sa mi veľmi vydarili, som sa to rozhodla to napraviť a tak jeden taký ranný 
príspevok pridám už rovno dnes :) 


Túto raňajkovú zmes si v poslednej dobe robím stále častejšie a častejšie, lebo pre mňa to predstavuje rýchle a jednoduché raňajky hotové v priebehu 3 minút. Predtým som mala príchuť baobab s mangom (z ktorej mi tam ešte troška zostalo), ale nebolo to ani zďaleka tak dobré ako táto s acai, banánom a 
jahodami :) Nehodí sa len na raňajky, ale takisto si ju môžete pripraviť aj na desiatu, olovrant, či ako ´snack on the go´, čo ja využívam dosť často :)


Ak sa rozhodnete si ju niekedy kúpiť (čo skutočne odporúčam minimálne raz si ju určite kúpte), tak môj tip ako si pripraviť dobré raňajky je nasledovný: 5PL raňajkovej kaše si zalejete 250 ml mandľového mlieka a primiešate do nej 1PL chia semienok (ktoré ste si predtým aspoň 30 minút nechali nabobtnať) a 2PL bambusovej vlákniny, ktorá kašu jemne zahustí. Na záver si nastrúhate jedno jabĺčko a primiešate do kaše. Ozdobíte ovocím, 
ktoré máte radi (ako napr. ja som použila hurmikaki a raňajky sú na svete! :)


Keď som zbadala v Lidl, že majú hurmikaki tak hneď putovalo do košíka, 
lebo to ovocie skutočne zbožňujem a nejedla som ho už veľmi, veľmi dávno. 
Nájde sa aj medzi vami niekto kto má tak rád hurmikaki ako ja? :)



Takže toľko odo mňa dnes ráno a ja vám prajem krásny a úspešný deň.
Prežite ho s úsmevom, aby ste si na konci dňa mohli povedať, že tento deň za to skutočne stál :)
Majte sa krásne,
L. 

4 komentáre:

  1. Úplně stejnou kaši mám taky :). Díky za tip na přípravu. Já si ji zatím jen zamíchávala do normální kaše, na zpestření. Tohle je ale super způsob (y)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá krásně ,škoda že ji nemůžu nikde sehnat :( !
    Ale kaki oproti tomu nemám ráda vůbec,ale sto lidí,sto chutí :D !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam to vyzerá úžasne !! :) Hurmikaki milujem :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já kaki miluju♥ Je to moje nej nej nejoblíbenější ovoce na podzim! A tuto směs vidím poprvé:) Asi se po ní taky kouknu, acai jsem navíc vždy chtěla ochutnat!:))

    OdpovedaťOdstrániť