štvrtok 19. novembra 2015

hello Thursday ♥


 Dobré ráno prajem! :) Ja som sa zobudila s veľmi dobrou náladou, čo ma hneď doviedlo do kuchyne, kde som zapla rúru a rozhodla som sa niečo upiecť. Na stole som uvidela asi 3kg banánov, takže to bolo hneď jasné. Banánový chlebík! Jednoduché, rýchle a dokonca som si ho ešte teplučký mohla vychutnať k raňajkám. Najskôr som sa obávala, či sa vôbec podarí, lebo som ho robila len tak, podľa toho čo ma napadlo. Keď však začal krásne rozvoniavať (a jeho vôňou pripomínal medovníčky), tak som sa už začala tešiť čo z toho vznikne :) Chlebík sa podaril na jednotku a určite Vám napíšem v priebehu 
nasledujúcich dní aj recept. 


Túto kašu, ktorá bola súčasťou raňajok som si strašne obľúbila. Jedávam ju niekoľkokrát do týždňa, pretože je fakt vynikajúca a vždy ju niečím iným obzvláštnim. V tejto sa nachádza raw raňajková zmes Iswari s príchuťou acai, banán a jahody (čo sa mi práve dneska minula, takže si musím hneď najbližšie kúpiť novú), pohánkové vločky, ovsené vločky rozomleté na múku, 1 nastrúhané jablko, 1/2 červenej repy, 1 rozmakaný banán, kokosovo-mandľové mlieko od Alpra (moje obľúbené) pridala som trošku psyllia a napokon zakysané mlieko. Celé som si to ohriala v mikrovlnnej rúre po dobu 
1,5 minúty a ozdobila čučoriedkami :)


Ku kaši som si odkrojila dva pláty chlebíka (on je dosť hutný, takže skutočne zasýti) a ten som si pre spestrenie 
natrela troškou hrudkovitého tvarohu, ktorý som si rozmiešala zakysaným mliekom a ochutila flavdrops. Bolo to fakt vynikajúce! :)


Raňajky som si maximálne vychutnala a teším sa, že som mala ráno čas, aby som si ich pekne pripravila a v kľude zjedla bez zbytočného náhlenia 
sa do školy. Dúfam, že aj vy ste si dnešné ráno spríjemnili chutnými raňajkami, ktoré sú perfektným štartom do nového dňa a môžu prispieť k tomu, 
aby ste začali deň hneď príjemnejšie :) Prajem Vám krásny štvrtok a majte sa pekne!

7 komentárov:

  1. Takéto raňajky by sa mi teda páčili, vyzerajú super a hneď by som si ich dala aj teraz, aj keď je už večer :) Ten ozdobený banánový chlebík mi trošku pripomína tie zelené prasiatka z Angry Birds, milé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mmmmm, banánový chlebík, děkuji za tip! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je parádní snídaně^ a tu řepu dáváš do kaše syrovou? protože vím, že obecně se vaři řepa dlouho .. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno :) nastrúhať nadrobno a zamiešať do nej. Je to fakt výborné a tak sladučké! Vynikajúca je inak aj len tak nastrúhaná s nastrúhaným jablkom a zmiešať :)

      Odstrániť
  4. Mňam ,dokonalá snídaně :) ! Řepa by mě do kaše zamíchat nenapadlo,to musím vyzkoušet :D

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť