utorok 17. novembra 2015

jeden recept = dve riešenia

Ahojte :) Tešíte sa dnešnému voľnu? Máte nejaké plány? Pokiaľ si budete chcieť niečo dobré upiecť a zamaškrtiť si poobede pri televízori alebo pri učení, tak môžete vyskúšať recept, ktorý som si pre Vás dneska pripravila :) Inšpirovala som sa receptom od Kuchára Pepeho, pričom som čo-to pomenila a urobila som nie koláč, ale niečo úplne iné. Najlepšie je, že môžete pripraviť z toho receptu dve rôzne veci a to buď guľky alebo tyčinky. Ja som to nazvala "energetické", pretože obsahujú množstvo dobrých a zdravých ingrediencií, ktoré vám dodajú veľa energie :) U nás doma mali veľký úspech a nielen to.
Ešte aj maminine kolegyni si prosili recept a ocko mi ich vychválil do neba, z čoho som sa samozrejme veľmi tešila :)

Môj tip: 
Miesto 100gr medu som použila 50gr medu a pár kvapiek Flavdrops
Pokojne môžete použiť aj iné sladidlo, ktoré máte doma a množstvo podľa toho ako sladké to máte radi vy.



A výsledok?
Energetické guľky obalené v strúhanom kokose


... alebo takéto energetické tyčinky
Tie si môžete so sebou zabaliť do školy na desiatu alebo dopriať ako dezert, či sladkú maškrtu kedykoľvek počas dňa :)


Tak ktorá varianta Vás zaujala viacej? :)


Pekný zvyšok dňa Vám prajem!
L.

4 komentáre:

  1. Vypadají a určitě i chutnají skvěle :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To mě nikdy nenapadlo, udělat z toho tyčinky! :)

    www.a-cupofmylife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte som to neskusala no vyzerá to super. Určite to aj dobré chutí.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o bieliace zubné pasty a set bielenia zubov.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je super nápad, ty tyčinky musím zkusit, kuliček už bylo dost :))

    OdpovedaťOdstrániť