pondelok, 16. novembra 2015

monday motivation

Ako lepšie začať týždeň, než dávkou inšpirácie v podobe takejto koláže, ktorú som si pre Vás pripravila :) Ak by ste v nej hľadali fotky fitnessiek, ktoré ukazujú svoje vypracované postavy, tak Vás sklamem, ale dneska ich tu nenájdete :). Vybrala som obrázky, ktoré sú omnoho viac inšpiratívne a ktoré ukazujú, aký pestrý môže zdravý životný štýl byť. Nie je to o tom jesť jedno ovocie denne, lebo obsahuje cukor (a teraz by som si dala pár faciek za to, že som sa mu kedysi vyhýbala s tým, že sacharidy, ktoré musím prijať za deň by mali byť prevažne komplexné). A nie je to ani o kuracom mäse, brokolici a ryži, či o hodinách strávených v posilňovni v domnení, že čím dlhšie tam ste, tým väčší efekt to bude mať na váš progress. Je to celé o tom, robiť to, čo máte radi, jesť to, čo máte radi a všetko robiť tak, aby ste z toho mali radosť a boli spokojní. Ak si chcete dať čokoládu, tak si ju dajte (a že vám nesadne do kalorického príjmu? koho to zaujíma!) Podľa mňa by mal byť život o niečom inom ako o neustálom kontrolovaní sa a práve preto robte to, čo máte radi a 
uvidíte, že hneď bude Váš deň krajší :) Prajem Vám úspešné vykročenie do nového týždňa a nech Vám prinesie niečo pekné ♥
S pozdravom, L.


1 komentár:

  1. Milujem tieto motivačné články od teba ! Vždy ma dokážu poriadne nakopnúť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť