pondelok 2. novembra 2015

S Ú Ť A Ž na INSTAGRAME !



Ahojte! :) Veľmi sa teším, že nový týždeň môžem začať takýmto príspevkom, ktorým poteším určite nejedného z Vás. Konečne sa s Vami môžem podeliť o súťaž, ktorú som si pre Vás pripravila v rámci spolupráce a ktorá sa týka celoeurópskej kampane EU s názvom  „Ex-fajčiari žiaria jasnejšie“. Bola som veľmi rada, že sa mi naskytla príležitosť zapojiť sa a aspoň týmto spôsobom to dať do povedomia aj ostatným ľuďom, ktorí o nej možno nepočuli, aby sa to aspoň trošku rozšírilo. Ako už samotný názov kampane vypovedá, ide o kampaň súvisiacu s fajčením. Pokial by som mala zhodnotiť aký mám vzťah alebo názor na fajčenie, tak odpoveď by asi nikoho neprekvapila, pretože voči fajčeniu mám dosť negatíny postoj. Bohužiaľ, tak ako asi všetci v mladom veku, tiež som počas štúdia na strednej škole prepadla tomuto zlozvyku, kedy som si príležitostne zapálila, pretože v tom čase to bolo také ´in´. V súčastnosti som veľmi rada, že to neprerástlo do návyku a veľmi rýchlo som si uvedomila, že to nie je nič dobré a prospešné. Ako sa tak dívam okolo seba vidím, že čoraz viac a viac ľudí fajčí alebo začína s fajčením a veľmi ma mrzí ako si neuvedomujú, že si týmto spôsobom ničia svoje zdravie a nevidím v tom žiadny zmysel. Sama veľmi dobre viem o čom hovorím, pretože sa s tým stretávam denno denne, či už u kamarátov (aj takých, ktorí dokonca cvičia... aký paradox) alebo dokonca doma a presviedčanie o tom, že je to škodlivé skutočne nestačí. Moja mladšia sestra fajčí už od strednej školy a hoci sa ju stále snažím prehovárať, aby s tým prestala alebo to aspoň obmedzila je naozaj ťažké. Vždy ma odbije odpoveďou, že to sa mi ľahko hovorí alebo že sa to nedá. Ale je to skutočne tak? Už neraz som sa presvedčila o tom, že ak človek naozaj chce, s pevnou vôlou sa dá skutočne aj nemožné. V tomto by som za veľmi dobrý príklad uviedla ocina, na ktorého som bola veľmi pyšná, pretože on dokázal prestať s fajčením z jedného dňa na druhý, pretože si povedal dosť a tak sa aj stalo. Ešte niekto chce tvrdiť, že sa to nedá? Všetko sa dá, len treba skutočne chcieť. Podporiť túto kampaň môžete aj vy a akým spôsobom, to sa dozviete nižšie :) 


Súťaž bude prebiehať na mojom INSTAGRAME a tým, že sa do nej zapojíte, 
tak máte možnosť získať peknú výhru :)


Podporiť kampaň zapálením prskavky môžete na TOMTO LINKU 
a len ak splníte obe podmienky budete zaradený do súťaže o tento zdravý balík.



Ak chceš vedieť čo sa v balíku nachádza, tak klikni na Continue... 


Čo všetko sa v balíku nachádza:


Súťaž pobeží 3 týždne a pevne verím, že Vás cena zaujala natoľko, aby ste sa do nej zapojili :) 

Prajem Vám krásny a úspešný začiatok týždňa a onedlho sa opäť ozývam!
Majte sa krásne, L.

5 komentárov:

  1. TEším sa :) do súťaže sa zapájam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To tedy je megabalík. A samé zajímavé věci
    werka13.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, tak rada by som sa zúčastnila a vyhrala, pretože tie veci vypadajú neskutočne zaujímavo! Bohužiaľ nemám účet na IG :(
    Rozhodne pozitívne vnímam iniciatívu za stop fajčeniu, tiež som toho názoru, že je to úplná hlúposť, človek si iba škodí a nerozumiem, ako niekto, kto športuje a snaží sa starať o svoje telo si ho ničí takýmto spôsobom, vôbec to predsa nejde dokopy. A ako píšeš, výhovorky typu, že je ťažké s tým prestať a že sa to len tak nedá: kto nechce, hľadá dôvod, kto chce, hľadá spôsob!
    Pekný deň prajem!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je tedy motivační balíček =D ale zdraví, naše okolí, pracovníci na plantážích ... to je taky dobrý důvod, proč se zapojit.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádní balíček! Tolik zdravých dobrot :) Teď už jen doufat, že se na mne usměje štěstí 0:).

    OdpovedaťOdstrániť