piatok 25. decembra 2015

Christmas pudding inspired by Deliciously Ella


Včera na Štedrý deň sa mi nepodarilo pripraviť raňajky, ktoré som plánovala a tak sme zostali u tradičných raňajkách, ktoré máme zaužívané už od malička. To mi však nebránilo v tom, aby som ich zrealizovala dneska a tak som spríjemnila dnešné sviatočné ráno nielen sebe, ale takisto aj sestre a mamine netradičnými raňajky, ktorým Christmas pudding podľa receptu od Elly veľmi chutil :) Samozrejme ma to veľmi potešilo a ešte nám kúsok ostal, ktorý nás čaká ako dezert po obede :)


Vianočný pudding som podávala s kešu krémom, ale sestra a mamina dali prednosť klasickému bielemu jogurtu osladenému medom s kúskami banánu. Chuťovo sa veľmi približoval tento puding napríklad žemlovke, takže v prípade, že ju máte radi by Vám tieto raňajky veľmi chutili :) Sú plné ovocia a to nielen čerstvého, ale aj sušeného a takisto aj orieškov. Ja som na rozdiel od Elly pridala do cesta aj pokrájané hurmikaki a banán, takže som si to spestrila o väčšie množstvo ovocia, než o to, ktoré nájdete v pôvodnom recepte. Aké bolo Vaše ráno? Mali ste tradičné 
alebo skôr netradičné raňajky? :)


Prajem Vám krásny zvyšok dňa, oddychujte a jedlom nešetrite! :) 
S pozdravom, L.

4 komentáre:

  1. To vypada moc dobře Luci, nikdy jsem asi nic podobného nejedla, ale jak tak koukám, měla bych to napravit:) A tu knížku asi nadělím sama sobě dodatečně k Vánocům, spousta receptů mě tam láká:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju môžem len odporučiť Markét :) Som s ňou strašne spokojná, pretože Ella mi je veľmi sympatická najmä čo sa týka stravovania a tiež názorov o jedle. Nič nepočíta, jedlo má pestré, v receptoch nie sú použité mliečne produkty, čo sa mi hodí, keďže mám alergiu na mlieko a hlavne nič nepočíta. Ja sa už neviem dočkať jej ďalšej knihy :) Hneď si ju budem utekať kúpiť :)

      Odstrániť
  2. Ella má skvělé recepty a na tenhle pudding jsem narazila jen díky tobě :) ! Musím ho co nejdříve vyzkoušet zní totiž skvěle :) !
    A její druhé knížky už se také nemůžu dočkat :) !


    http://runeatandtravel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nikdy som nič také nejedla, ale vyzerá to úžasne. :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť