streda, 16. decembra 2015

recipe: RAW breakfast full of vitamins


Dobré ráno :) Dneska idem do školy až na obed, takže som mala ráno dostatok času na prípravu raňajok. Konečne som si ich mohla vychutnať v kľude a dokonca som si ešte aj dlhšie pospala, čo je u mňa dosť nezvyčajné. Raw raňajkovú zmes som si tak obľúbila, že odkedy ju mám, sotva raňajkujem niečo iné. Som z nej tak nadšená, že si ju kupujem každý týždeň, pretože sa dá vymyslieť niekoľko spôsobov ako ju použiť a nemusí to byť stále to isté :) Ja som si dneska urobila raňajky plné vitamínov v podobe ovocia, pretože som si rozmixovala jablko, hurmikaki a červenú repu a do toho som následne pridala 5PL raw raňajkovej kaše s príchuťou acai-banán-jahoda a vodu. Opäť som to premixovala, vyliala do misky a posypala raw kokosovými chipsami a chia semienkami :) Dneska som zároveň minula aj posledné hurmikaki a tak sa budem musieť vybrať opäť na nákup, pretože to je moje najobľúbenejšie 
ovocie a doma mi nesmie chýbať. Ktoré ovocie máte najradšej vy? :) U mňa vedie spomínané hurmikaki a hneď za ním nasleduje žltý melón.




Prajem Vám krásny a úspešný zvyšok dňa! ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára