štvrtok, 3. decembra 2015

insta diary

Pekný podvečer prajem :) 
Uvedomila som si, že už dlhšie som nepridala príspevok s random fotkami z Instagramu a tak som si našla trošku času, aby som to napravila. Snažím sa tam prispievať čo najčastešie a pokiaľ chcete, môžete ma sledovať tu. Hneď v prvej koláži môžete vidieť knihu, ktorú som si fakt veľmi obľúbila :) Už som ju spomínala v jednom z predošlých príspevkov a som z nej skutočne nadšená. Kniha od Elly je plná zaujímavých a hlavne veľmi jednoduchých receptov a tak sa stále snažím vyskúšať niečo nové. Práve dneska som robila cícerové falafely, ktorým na výbornej chuti pridal ďatlový sirup a jablkové pyré. Zaujímavá kombinácia, čo poviete? :) A to tam má takých receptov omnoho viacej. Chystám sa napísať aj recenziu a tak možno kniha zaujme aj Vás :) 


To, že som si obľúbila #rawfood ste si už asi mohli všimnúť :) Komu by tie dobroty nechutili? Sú predsa zdravé, dostatočne sladké a okrem iného aj plné zdravých tukov vďaka úžasným orieškom, z ktorých máme toľko druhov, že si môžeme vyberať, ktoré použijeme :) Dneska som dostala chuť urobiť niečo sladké a tak sa mi podarilo urobiť v poradí už moju druhú raw tortu :) Jablková, extra čokoládová vďaka kakau, ktorej základ tvorili vlašské oriešky. Na to, že to bol môj experiment sa mi fakt vydarila a tak Vám sem recept pravdepodobne neskôr pridám :) Na poslednej fotke môžete vidieť peanut butter raw guľky, ktoré určite nebudú chýbať ani na našom vianočnom stole a taktiež na vianočných trhoch, kam sa chystám o týždeň :) Veľmi sa na trhy teším a zároveň som veľmi zvedavá, či takéto jedlá oslovia aj obyvateľov našej obce, nakoľko to tu nie je až tak rozšírené a na našich vianočných trhoch nájdeme 
väčšinou takú klasiku.


O tom, že krabičkové obedy môžu byť aj pestré sa môžete presvedčiť na prvej fotke, kedy som si do školy pripravila sezamové cestoviny s cviklovým hummusom, taktiež podľa receptu od Elly. Makové, sezamové a gaštanové cestoviny som si veľmi obľúbila a pre mňa predstavujú najlepší krabičkový obed, nakoľko sú uvarené veľmi rýchlo a tak nemusím dlho postávať v kuchyni. Navyše sú vynikajúce ako na slano tak aj na sladko, takže dosť často využívam aj sladkú alternatívu :) Máte obľúbené ovocie? Pretože ja som veľký milovník ovocia, no a hurmikaki patrí medzi moje najobľúbenejšie :) Keď 
ho vidím v Tescu či Lidl, ihneď putuje do nákupného košíka a veľmi rada si ho beriem so sebou aj do školy. 


Toto bol taký spomienkový príspevok na Instagrame, kedy som si pripomenula úžasné a bezstarostné obdobie, keď som bola ešte v USA. Čo som si veľmi priala bolo, aby sme počas cestovania zašli do Cheesecake factory. Bola som veľmi rada, že sme nakoniec našli túto reštauráciu a to konkrétne v Beverly Hills. Zostala som veľmi milo prekvapená tým prostredím, keď sme tam vošli. Predstavovala som si to úplne inak a ono to bola luxusná reštaurácia s veľmi príjemnou a milou obsluhou :) Čo ma strašne prekvapilo bolo, že sa mi tie jedlá zdali strašne lacné a tie ich porcie boli fakt obrovitánske. Mohli sme si vyberať zo všeličoho možného, ale keďže sme tam šli kvôli cheesecake-u, tak sme nerozmýšľali nad ničím iným a tak sme si začali vyberať spomedzi nich :) Že výber bol náročný, o tom snáď ani nemusím písať. Ak tam nebolo na výber z päťdesiatich cheesecake-ov, tak ani z jedného. Nevedela som ktorý zvoliť a tak som šla podľa veľkosti :D Oreo cheesecake bol najväčší a tak som si objednala ten :) Bol nielenže veľký, on bol obrovský a strašne strašne sladký. Trošku som potom ľutovala, že som si nedala nejaký cheesecake viac podobný klasike, ale nevadí. Snáď ešte budem mať príležitosť a Cheesecake factory 
ešte niekedy navštívim :) Ktovie, možno budúce leto sa mi pošťastí opäť :))


Na dneska je to všetko a tak Vám prajem krásny zvyšok večera.
S pozdravom, L.

4 komentáre:

  1. Moc pěkné fotky, zvlášť to jídlo a ty citáty jsou krásné :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosim Ta to vyhodnotenie sutaze uz bolo ? :) Inac ten oreo cheesecake vyzera vynikajuco,mnam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj :) ešte nie, možno tento týždeň ak sa podarí

      Odstrániť