utorok, 8. decembra 2015

recipe: avocado smoothie


V poslednom čase si robím smoothies stále častejšie a dokonca by som povedala, že aj každý deň :) Práve kvôli tomu si kupujem vždy čerstvé ovocie a snažím sa prísť na nejaké zaujímavé kombinácie. Samozrejme, rada sa inšpirujem aj od ostatných a taktiež z knihy Deliciously Ella, ktorú si listujem vždy, keď mám na to čas. Čo v smoothie považujem za úplný základ, bez ktorého by sa tie moje smoothies určite nezaobišli sú avokádo banány. Či už použijete jedno alebo druhé, či dokonca oboje, tak práve tieto dve suroviny sa postarajú o to, aby Vaše smoothie bolo krásne krémové a husté. Ja osobne si smoothie nikdy nerobím s vodou, ale vždy používam buď mandľovémandľovo-kokosové (ktoré obľubujem zo všetkých spomenutých najviac) alebo kokosové mlieko. Najradšej si to moje smoothie pripravujem kedykoľvek počas dňa, najmä však keď sa učím, pretože popri učení padne vždy dobre si dať niečo, čo nás aspoň trošku povzbudí. A keď už ide o takúto dobrotu, tak to platí dvojnásobne :) Smoothie je veľmi zdravé, nakoľko je 
plné ovocia a v tomto prípade aj zdravých tukov v podobe avokáda, takže si ho môžete dopriať absolútne hocikedy :) 




Ako je to u Vás? Máte radi smoothies? Aké kombinácie smoothies máte najradšej? :) 
Každý Váš tip na dobré smoothie ma veľmi poteší a určite si ho urobím tiež, aby som vyskúšala niečo nové :) 
Zatiaľ sa majte krásne a pekný zvyšok dňa Vám prajem ♥
S pozdravom, L.

2 komentáre:

  1. banan a mlieko tuto kombinaciu ja zboznujem najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Avokádo jsem do smoothie ještě nikdy přidat nezkoušela :),díky za tip :) !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť