piatok, 1. januára 2016

Krásne dobré ráno Vám prajem ♥ Pevne verím, že ste vianočné sviatky prežili krásne a najmä s rodinou a taktiež, že ste prežili veselý Silvester, či už s kamarátmi alebo rodičmi doma :) Počas včerajšieho dňa s odchodom ´starého´ roka neustále pribúdali príspevky na blogoch zamerané na zhrnutie roka 2015 a zároveň spojené s predsavzatiami na rok 2016. Tiež je mojím zvykom sa nad tým trošku zamyslieť a zhrnúť to, ale čo sa týka blogu, tak skôr ide o zhrnutie len tak vo všeobecnosti. Môj rok 2015 bol konečne raz odlišný. Bolo to najmä tým, že sa mi splnil môj dlhoročný sen a mala som možnosť stráviť pár mesiacov v Californii. Práve počas tohto pobytu som sa strašne veľa naučila a hlavne som úplne zmenila svoje priority a na mnohé veci sa dívam inak. Okrem toho som spoznala úžasných ľudí a zároveň získala nových priateľov, s ktorými som v pravidelnom kontakte. Práve počas tohto úžasného leta som sa taktiež zúčastnila behu, z ktorého som si odniesla medajlu a na ten zážitok nikdy nezabudnem :) Zmenila som taktiež svoj pohľad celkovo čo sa týka stravovania a úplne som upustila od akéhosi počítania (za čo som najradšej), ktoré síce v určitých prípadoch (napr. pri príprave na súťaž) nezavrhujem, ale myslím si, že čo sa týka psychiky, je určite lepšie jesť intuitívne. Počas posledných dvoch mesiacov sa aj môj prístup k cvičeniu trošku zmenil a tak som si dala oddych, čo bolo predovšetkým kvôli zdravotným problémom. Tie sa objavili už pred odchodom do USA a taktiež po návrate domov, takže počas tohto roka som dohnala návštevy lekárov za posledné roky. V konečnom dôsledku, okrem leta tam toho pozitívneho až tak veľa nebolo a preto dúfam, že tento 
rok to bude lepšie :)


A aké sú moje očakávania a ciele na rok 2016? Pre mňa to bude celkovo zaujímavý rok. Končím na vysokej škole (dúfajme) a tak sa mi snáď podarí napísať dobrú diplomovú prácu a úspešne zoštátnicujem. Povedzme, že by som už mala mať aj akúsi predstavu o tom, čo by som chcela robiť ďale a čomu by som sa chcela venovať. Už teraz viem, že to, čo študujem to určite nebude a taktiež nebude prekvapením, že by som sa chcela venovať oblasti spojenej s výživou. Práve preto som sa rozhodla prihlásiť na kurz Poradcu pre výživu a zároveň si splniť svoj ďalší sen. Práve to je niečo, čo ma baví a vždy som bola toho názoru, že keď raz budem mať zamestnanie, tak predovšetkým také, ktoré ma bude baviť a budem tam chodiť s radosťou. Je mnoho ľudí, ktorí vykonávajú svoje zamestnanie len kvôli zárobku a pritom z neho nemajú žiadnu radosť, či potešenie. Ja pevne verím, že nebudem jedným z nich a budem vykonávať zamestnanie, ktoré ma bude baviť :) Premýšlam taktiež nad letom stráveným opäť v USA, keďže je to moja posledná príležitosť, tak by bola škoda ju nevyužiť. Ale nie som ešte pevne rozhodnutá, to sa ukáže časom. Čo sa týka ostatných plánov, tie Vám neprezradím všetky, lebo ich mám vypísané na papieri, z ktorého si budem odškrtávať jeden po druhom :) Vlastne, dalo by sa povedať, že nejde ani tak o ciele na celý rok, ale vždy si budem vypisovať ciele na konkrétny mesiac, pričom som začala s tými na január, ktoré by som rada splnila. Sú tam ciele rôzneho druhu a určite na konci každého mesiaca urobím zhrnutie, v ktorom prezradím ako sa mi počas mesiaca darilo splniť si ich. Zároveň prajem aj Vám do nového roka veľa šťastia, 
splnených snov, cieľov a prianí, aby sa Vám v tomto roku darilo a aby to bol pre Vás ten šťastný rok :) 

Luci

1 komentár: